Darksiders 3 یک بازی اکشن و ماجراجویانه است. این بازی دنباله عنوان 2 Darksiders و سومین نسخه از سری بازی Darksiders محسوب می شود. این بازی برای اولین بار زیر نویس فارسی را به کنسول ps4 وارد کرد و همچنین بر روی موتور Unreal Engine طراحی شده است. بازی Darksiders 3 از تاریخ 27 نوامبر (6 آذر 97) بر روی پلتفرم های pc ،ps4 و xbox1 وارد بازار شد. در ادمه مقاله با این بازی بیشتر آشنا خواهید شد.

ps4         pc           xbox1          بازی Darksiders 3


سازندگان بازی Darksiders 3

بازی Darksiders 3 توسط شرکت اتریشی THQ Nordic و کمپانی چهار ساله Gunfire Games ساخته و متولد شده است.

کمپانی Gunfire Games بازی های Herobound Gladiators ،Dead and Buried و From Other Suns را در کارنامه کارهای خود تاکنون ثبت کرده است.

گیم پلی بازی Darksiders 3

بازی Darksiders 3 یک بحران هویتی دارد. از یک طرف، به روز به نظر می رسد و از طرف دیگر مبارزات موجود در بازی مشابه و یادآور بازی Devil May Cry می شود. به همین دلیل در برخی از مبارزات و چالش ها نا امید و مایوس خواهید شد.

سری بازی های Darksiders همیشه بر روی الهام گرفتن های خود سرپوش می پوشاند و تمرکز خود را بر روی طراحی بخش های متحرک قرار می دهد. دو بازی پیشین این عنوان ممکن است از جایی الهام گرفته شده باشند ولی با طراحی جذاب و سرگرم کننده توانست امتیازات خود را افزایش بخشد.

بازی Darksiders 3 بر خلاف رویکرد دو بازی پیشین خود است. احساس ناخوشایند و نا محسوس، با یک طراحی ناهموار که بر روی هر یک از سیستم های متفاوت تاثیر می گذارد. کاراکترهای War و Death سرگرم کننده می باشد و از سری های پیشین Darksiders 3 می آیند. کاراکتر خشمگین Fury از سومین اسب سوار الهام گرفته است و شما در تصویر شماره 1 مس توانید آن را مشاهده کنید.

بازی Darksiders 3
تصویر شماره 1: کاراکتر Fury

Fury یک شلاق تیغه دار را به خوبی اداره می کند و در قسمت Barbs of Scorn می تواند ضربه های بسیار رضایت بخشی را وارد نماید. در طول بازی، شما Hollows هایی را دریافت خواهید کرد که سلاح های ثانوی منحصر به فردی مانند یک چکش سنگین و زنجیرهای آتشین و همچنین گزینه هایی با اثرات مختلف را باز خواهد کرد.

Combo ها به آسانی اجرا می شوند و با یک دکمه برای حملات ابتدایی به خوبی عمل خواهند کرد. یکی از مشکلات آزار دهنده تاخیر بین فشار دادن دکمه ها و انجام آنها می باشد و همین موضوع بعد از مدتی خسته کننده خواهد شد. بخش مبارزات از سمت شما بسیار آتشین و پر زرق و برق به نظر می رسد. ولی این نیروی به ظاهر قوی تنها در برابر دشمنان ضعیف پیروز خواهد شد.

Darksiders 3 برخی از بخش های خود را از Dark Souls الهام گرفته است. بنابراین نیروی مرگبار Fury شما را وادار می سازد تا برای مقابله با نیروها از راه های دیگری وارد شوید. دشمنان سریع حمله می کنند و به طور مرتب گروهی یافت می شوند. برای اداره انرژی در این بازی می بایست به وسیله گول زدن دشمنان استراتژی های مختلف را به کار ببرید.

گول زدن دشمنان باعث می شود شما زمان بیشتری برای حمله موثر داشته باشید و مسلما شانس بالاتری برای به دست آوردن پاداش خواهید داشت. همچنین بیشتر درگیری ها به توانایی Fury نزدیک می باشد و درست مطابق ضرب شمشیر و چنگال حریص او تنظیم شده است.

بازی Darksiders 3 به اندازه کافی رضایت بازیکنان را جلب نمی کند و به طور مرتب موجب ناامیدی می شود.

شما احتمالا رشته های کشنده و حرکت های شعبده بازانه مختلفی را در اختیار خواهید داشت. ولی بی شک بارها مجبور به پناه بردن به combos ها خواهید شد. زیرا حمله های ویرانگر را برای شما باز می کند و آنها را برای دشمنان قفل می نماید. این بخش به نسبت Darksiders 2 تقریبا بدون تغییر باقی مانده است. نکته اینجاست که انتخاب هدف گیری سه بعدی نیز از بازی The Legend of Zelda: Ocarina of Time الهام گرفته شده است. در تصویر شماره 2 صحنه های بازی دیده می شود.

بازی Darksiders 3
تصویر شماره 2: صحنه هایی از بازی Darksiders 3

مبارزات در این بازی با ذهنیت جنگ تک به تک طراحی شده و قطعا چالش برانگیز نخواهد بود. این کار دو بار انجام می شود. گروه های دشمنان به علت تعدادشان سختگیرانه تر هستند و قفل شدن صحنه های مبارزه و دوربین وحشتناک باعث می شود که این مبارزات بسیار سخت تر از آنچه به نظر می رسد رخ دهد. مقابل دوربین دیوارهایی قرار می گیرد که غالب بازی را تحت تاثیر قرار می دهد. در این زمان شما می میرید. زیرا نمی توانید صحنه نبرد را مشاهده نمایید. این اتفاق واقعا دشوار می باشد و هیچ هشداری برای آن وجود ندارد.

بازی Darksiders 3 بسیاری از عناصر و ساختار خود را از نسخه های پیشین خویش دریافت کرده است. کشتن دشمنان به شما پاداش می دهد که می توانید در سراسر دنیای بازی آنها را مصرف نمایید. هر زمان به checkpoint رسیدید می توانید پاداش ها را به یک بازرگان تجاری دهید و در مقابل آن health، نیرو و arcane دریافت کنید. این سیستم بسیار ساده است و شما می توانید بعد از مرگ دوباره به بازی بازگردید.

سلاح ها می توانند با به روزرسانی، خسارت های بیشتری به دشمنان وارد نمایند. با افزایش و تقویت نیروی سلاح هایتان می توانید دشمنان را با سرعت بیشتری نابود سازید.

برخی از معماهای ابتدایی در سراسر دنیای بازی پراکنده شده اند و آنها به شدت از یکدیگر دور هستند. هیچ کدام از قسمت های این بخش به هیچ وجه جذابیتی ندارد. این بازی به زبان های گوناگون از جمله پارسی تنظیم شده است زیرا پیچیده تر از آن است که قابل درک و فهم باشد.

موسیقی و گرافیک بازی Darksiders 3

طراحی رنگ های خنثی و خاکستری، مناطق سنگین و ساختمان های اداری ویران شده تنها برای چند لحظه بی نظیر به نظر می رسند. زیرا این محیط شبیه به بازی The Seven Deadly Sins با کمی تنوع در شخصیت ها به نظر می رسد. موسیقی و صداگذاری بازی تا حدی ضعیف و نامطلوب به نظر می رسد.

و در نهایت بازی Darksiders 3

بازی Darksiders 3 شخصیت ها و محیط های منعکس شده عنوان های دیگر را در خود جای داده و با اشکالات فنی و جلوه های صوتی ناخوشایند، یک سقوط به حساب می آید. به هر حال این عنوان از تاریخ 6 آذر 97 بر روی پلتفرم pc ،ps4 و xbox1 عرضه شده است. بازیکنان می توانند این عنوان را از هم اکنون تهیه نمایند.

لطفا نظرات خود را درباره Darksiders 3 به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

نکات مثبت
  • مبارزات تک به تک در مناطق آزاد
  • طرح کاراکترهای بازی نوآورانه می باشد
نکات منفی
  • مبارزه با دوربین ناامید کننده که ناگهان بر روی دیوارها قفل می شود
  • محیط های عمومی برای کاووش جذاب نیستند
  • پیشرفت در بازی ساده می باشد و مبارزه را تکراری می نماید
  • معماهای بازی کسل کننده هستند
  • مسائل فنی متعدد

خرید بازی Darksiders 3 برای PS4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − نه =