بازی Hitman 2 یک عنوان خیره کننده به حساب می آید. این بازی هفتمین نسخه از سری بازی های Hitman می باشد. این بازی ماجراجویانه و کارآگاهی از تاریخ 18 آبان 97 بر روی پلتفرم های pc ،ps4 و xbox1 به بازار عرضه شد. البته این تاریخ برای کسانی که نسخه طلایی آن را خریداری نمودند امکان پذیر است در غیر اینصورت باید تا 22 آبان 97 برای نسخه استاندارد آن صبور بمانند. در ادامه مقاله با این بازی جذاب و هیجان انگیز بیشتر آشنا خواهید شد.

pc     ps4        xbox1        بازی Hitman 2 


سازندگان بازی Hitman 2

بازی Hitman 2 توسط شرکت های IO Interactive و Warner Bros. Interactive Entertainment توسعه و انتشار یافته. لازم به ذکر است شرکت Warner Bros. Interactive Entertainment بازی های مشهور و جذابی از جمله Mortal Kombat X و Batman: Arkham Knight را در کارنامه خود دارد.

گیم پلی بازی Hitman 2

Hitman در واقع یک بازی تروریستی است. البته نیاز به کشتن افراد خاص و گه گاهی به دیگر انسان ها نیز پیدا خواهید کرد. در واقع این بازی کاوش در فضاهای بزرگ و واقعی می باشد. تمامی صحنه ها از جهان پیرامون ما الهام گرفته و شما باید راه حل های متفاوت را بیابید و آنها را در مسیر خود به کار ببرید. بی شک ماموریت هایی موجود در این نسخه یکی از بهترین طراحی فضا و بهترین جذاب ترین را دارا می باشند که تابحال در سری Hitman تجربه خواهید کرد. در عکس شماره 1 صحنه هایی از بازی را مشاهده می کنید.

بازی Hitman 2
عکس شماره 1: صحنه هایی از بازی Hitman 2

در این بازی تاکید بسیاری بر روی جزئیات می شود از همین رو بازیکنان احساس می کنند مراحل برای یک ماجراجویی ساده بسیار بزرگ می باشد. برای عبور صحیح از مراحل باید ورودی و خروجی مکان را بسنجید و رفتار مامورین را بررسی نمایید. هر از گاهی فلش بک هایی در صحنه ها برای توضیح دادن داستان باعث کمک به شما می شود. ماموریت ها به قدری جذاب هستند که شما را برای تجربه چندین باره ترغیب می نمایند.

یکی از ویژگی های جذاب در این بازی نوع پوشش و تغییر لباس کاراکتر اصلی می باشد. او در محیط های مختلف برای مخفی ماندن هویت خود سعی در استتار دارد. از همین رو لباس های خود را تعویض می نماید. در نسخه های پیشین هنگامی که کسی به شما شک می کند تنها باید لباس خود را تعویض نمایید ولی در اینجا افرادی نیز وجود دارند که به شما مظنون خواهند شد. بنابراین باید مراقب باشید تا از دید آنها دور بمانید. هوش مصنوعی در این بازی بسیار بالاست و این نکته کار را برای شما سخت تر می کند.

در حالت Sniper Assassin یک تفنگ ساده در اختیار دارید ولی مطمئنا بخش جذاب و لذت بخشی خواهد بود. در این مرحله شما می توانید به راحتی بخش آنلاین را تجربه کرده و تمامی آن سراسر سرگرم کننده می باشد.

تمامی مراحلی که در این بازی طراحی شده اند به صورت سخاوتمندانه ای طولانی هستند تا بازیکن را به خود جذب نمایند. حالت های جانبی بازی از جذابیت بالایی برخوردار هستند. با این حال اگر به صورت آفلاین بازی را تجربه نمایید، تجهیزات، ارتقاها و به طور کلی همه آیتم ها نابود می شوند.

مشکلی که در این بازی بازیکنان را آزار می دهد، اپیزودیک بودن بازی می باشد. زیرا تا شروع قسمت جدید باید داستان بازی و مخصوصا مرحله Showstopper را چندین و چندبار به اتمام برسانید. همین تکرار زیاد برای یک داستان زننده می باشد و بازیکن را خسته می نماید. البته باید بگویم ماموریت های بازی هر چقدر هم کم و محدود باشد نوع به اتمام رساندن هر ماموریت تمامی آن را جبران می نماید. شما می توانید هر مرحله از بازی را به شیوه های مختلف به اتمام برسانید از همین رو جذابیت آنها همواره حفظ خواهد شد.

بیش از 25 وسیله برای به قتل رساندن مردم در اختیار شما قرار می گیرد. شما همواره می توانید هر طور که می خواهید آنها را از پا در بیاورید. از جمله این ابزار ها می توان به آمپول، پیچ گوشتی، کپسول های گاز، تبرها فولادین و غیره اشاره کرد.

همانطور که پیش تر اشاره کردم هوش مصنوعی در این بازی بسیار بالا می باشد. به طور مثال: در یکی از سکانس‌های بازی افرادی را می بینیم که از نمایشگاه لباس در حال تهیه گزارش می باشند. در این زمان اگر شما از مقابل دوربین خبرنگار رد شوید با واکنش و عصبانیت آن ها روبه ‌رو خواهید شد. در شرایط دیگر، زمانی که یک فرد را به قتل می‌رسانید، یکی از NPC ها شما و محل قتل را به نگهبانان گزارش می ‌دهند و به همین ترتیب تمام نگهبانان و محافظان به گشت و گذار می‌پردازند تا شما را پیدا کنند. اجسادی هم که روی زمین است توسط اشخاص محافظتی جمع آوری شده و از محل حادثه به بیرون برده می شود.

خرید بازی Hitman 2 برای PS4

داستان بازی Hitman 2

ما در فصل اول برای شکار دو آدم رتبه بالا که اسمشان در سازمان ICE به ثبت رسیده مامور هستیم. Viktor Novikov مدیر نمایشگاه و Dalia Margolis به عنوان سوپر مدل در این نمایشگاه مشغول به کار می‌باشند. این دو یکی از خطرناک ترین افراد در جهان بازی به حساب می آیند. آنها کارهای تروریستی مانند شلیک به هواپیمای اختصاصی رئیس جمهورHernandez  -باعث کشتن این فرد و خانواده وی شد- سازمان IAGO لاشه هواپیما را پیدا می کند و با استفاده از جعبه سیاه، متوجه شده اند که این یک حمله بیوتروریستی بوده. نقش اصلی اجرای این طرح را Novikov و Margolis بر عهده داشتند.

با اطلاعاتی که مامور 47 نسبت به این دو پیدا کرده، کشتن این دو کار آسانی است. اگر شما بتوانید طبق نقشه پیش بروید داستان بازی به طور کلی زیبا و درگیر کننده است و کمبودی در ارائه داستان نمی توان پیدا کرد.

موسیقی و گرافیک بازی Hitman 2

گرافیک بازی واقعا زیبا و چشم گیر طراحی شده و تمامی صحنه ها با جزئیات بسیار بالا قرار گرفته اند. تمامی جزئیات صورت ها، لباس ها و مناظر به قدری شیرین و دلچسب می باشد که مطمئنا از تماشای مسیر و واقعی بودن آنها به شدت لذت خواهید برد. از تمامی بحث های گرافیکی که بگذریم به صداگذاری و موسیقی متن بالای بازی Hitman 2 می رسیم. در عکس شماره 2 می توانید گرافیک و نوع جزئیات را مشاهده کنید.

بازی Hitman 2
عکس شماره 2: مشاهده گرافیک جذاب بازی Hitman 2

زحماتی که تیم سازنده در صداگذاری بازی کشیده بسیار عالی و ستودنی می باشد. بی شک هیچ نقصی در کارهایشان نمی‌بینیم. اگر جزو افرادی هستید که به موسیقی بازی اهمیت خاصی می دهید مطمئنا در این عنوان کمی ناامید خواهید شد. زیرا همانند بازی های بزرگ دیگر به تنوع موسیقی بر نخواهید خورد بلکه چندین موسیقی جذاب را بیشتر در این حین نخواهید شنید.

در نهایت بازی Hitman 2

بازی Hitman 2 یک عنوان برای علاقه مندان به بازی های سخت و جنجال برانگیز می باشد. شما می توانید با تجربه این بازی سطح حرفه ای بودن خود را به خوبی محک بزنید و داستانی جذاب تر از گذشته در این ژانر را تجربه نمایید. امیدواریم به زودی مشکلات جزئی و اندک آن هم رفع گردد و همواره این عنوان به یکی از بهترین بازی های هیجان انگیز تبدیل شود. بازیکنان از تاریخ 22 آبان 97 می توانند این بازی را بر روی پلتفرم های pc ،ps4 و xbox1 تجربه نمایند.

لطفا نظرات خود را درباره بازی Hitman 2 به صورت دیدگاه برای من، گروه crocogame و دوستانتان در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

نکات مثبت
  • مراحل بازی به صورت چشمگیری لذت بخش و غرق کننده می باشد
  • مکانیک جدید بازی از گذشته لذت بخش تر می باشد
  • مرحله Legacy برای بازیکنان یک جایزه به حساب می آید
  • صداگذاری ها جذاب و لذت بخش است
نکات منفی
  • پیدا کردن مکان های مورد نظر سخت می باشد

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × پنج =