بازی Katana Zero به صورت دو بعدی طراحی شده و در سال 2019 بر روی پلتفرم های pc و nintendo switch وارد بازار شده است. منتقدان بر این باورند که این بازی بسیار شبیه Hotline Miami می باشد. بازی اکشن Katana Zero در سبک پلتفرمر می باشد و اگر به این ژانر بازی علاقه دارید ما به شما این بازی را شدیدا پیشنهاد می کنیم. در ادامه با این بازی درخشان بیشتر آشنا خواهید شد.

سازندگان بازی Katana Zero

بازی Katana Zero توسط کمپانی Askiisoft طراحی و در شرکت نه ساله Devolver Digital به بازار عرضه شده است.

گیم پلی بازی Katana Zero

راهروهای خیس و خیابان های کثیف Katana Zero کار فوق العاده ای انجام می دهند تا شما را به دنیای شکسته خود متصل کنند. گانگستر ها بدون هیچ مانعی حرکت می کنند، زیرا جامعه به تازگی از یک جنگ ویرانگر نجات یافته و خیابان ها پر از اتفاقات مرگبار و هرج و مرج می باشد. شما در این مسیر می توانید شخصیت خود را انتخاب نمایید و با دشمنان مبارزه کنید. پایان بازی چندان خوشایند به نظر نمی رسد اما سازندگان آن را با یک روایت هوشمندانه ادغام نموده اند.

Katana Zero شما را در نقش یک قاتل نامعلوم قرار می دهد که توسط اشتباهات شکست خورده از جنگ گذشته خالی شده است. آنچه از ماموریت های تروریستی مشخص شده این است که توسط یک سازمان مخفی آغاز می شود و به آرامی از بین می رود تا زمینه های استرس پس از سانحه، جنایات جنگی و قتل های دولتی را پوشش دهد. در تصویر شماره 1 صحنه هایی از بازی به چشم می خورد.

بازی Katana Zero
تصویر شماره 1: صحنه هایی از بازی

آزمایش ژنتیکی و استفاده از مواد مخدر در داستان و گیم پلی Katana Zero متمرکز است. شما می توانید شمشیر خود را تقویت نمایید تا توانایی آن در کاهش زمان بالاتر رود. هنگامی که با موارد خاص مرحله ای که می تواند به عنوان پرتابه های دوربرد و سیستم های امنیتی از یک بازدارنده به یک سلاح محیط زیست تبدیل گردد استفاده می شود، Katana Zero برای مبارزه با هیجانات خود تلاش نمی کند.

چند مرحله وجود دارد که بیش از حد طولانی هستند و در نهایت ناامید کننده به نظر می رسند، اما خوشبختانه چندان طولانی و خسته کننده نمی باشند. دشمنان در این بازی استراتژی های مختلفی برای خود دارند و شما مسلما نمی تواند از یک روش برای دو دشمن استفاده کنید. دشمنانی که دارای چاقو هستند می توانند با ضربه ای شما را برای چندین لحظه متوقف نمایند.

مکالمات به جای انتخاب گزینه های پاسخ، به شما اجازه می دهد تا شخصیت ها را دگرگون نمایید و جهت صحنه را تغییر دهید. شخصیت ها در طول یک مبادله هوشمندانه به رفتار شما واکنش نشان می دهند.  بسته به نحوه پاسخ، برخی از تغییرات روایی کوچکی نیز ممکن است رخ دهد. البته انحرافات کوچک در نوع مکالمات تاثیری در روند بازی نمی گذارد. در هر صورت بازی Katana Zero تصمیمات مکالمه را به صورت آزادانه در اختیار شما قرار می دهد. مستندات شخصیتی بسیار جذاب هستند و دارای انیمیشن ظریف هستند که به هر مکالمه و ضرب و شتم داستان ها احساسات زیادی می دهد. در تصویر شماره 2 مکالمات بین کاراکترها دیده می شود.

بازی Katana Zero
تصویر شماره 2: صحنه ای از مکالمات بین کاراکترها

این بازی با وجود تمام قسمت های جذاب ولی در داستان نتوانسته قوی ظاهر شود و باید بگویم بخش داستانی برای بازیکنان چندان رضایت بخش نیست. در انتهای بازی یک پایان غیر منتظره نشان دهنده انتهای فصل اول داستان بزرگ می باشد. در انتها شما احساس هیجان را حس خواهید کرد و مشتاقانه به انتظار فصل بعدی خواهید پرداخت.

گرافیک و موسیقی بازی Katana Zero

گرافیک بازی به صورت نوستالژِی و دو بعدی طراحی شده و به کیفیت بازی های بزرگ امروزی نمی باشد ولی مسلما برای طرفداران چنین سبکی رضایت بخش خواهد بود.

صداگذاری کاراکترهای بازی یکی از بخش های عمیق و شیرین آن می باشد و شما می توانید به خوبی با آن ارتباط برقرار نمایید.

و در نهایت بازی Katana Zero

در آخر باید بگویم بازی Katana Zero با وجود کاستی ها به خوبی توانسته انتظارات بازیکنان و منتقدین را برآورده سازد. توصیه ما به شما این خواهد بود که برای چندین ساعت در دنیای Katana Zero غرق شوید و به خوبی خود را سرگرم نمایید. این بازی از هم اکنون بر روی پلتفرم های pc و xbox1 قابل اجرا می باشد.

لطفا نظرات خود را درباره بازی Katana Zero به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

نکات مثبت
  • برنامه ریزی و رفلکس پاداش مبارزه
  • هنر پیکسل زرق و برق دار شخصیت های آرام و اقدامات خشونت آمیز را برای زندگی به ارمغان می آورد
  • سیستم گفتگوی هوشمندانه
  • ساختمان بزرگ بازی و روایت جذاب
نکات منفی
  • نتیجه ناسازگار با پایان دادن برای فصل بعدی
  • برخی از مراحل جذاب نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − هفت =