زمانی که هزینه ساخت فیلم ها زیاد نبود و فروش فیلم ها هم راحت بود، بسیاری از سازندگان فیلم های سینمایی در کنار فیلم خود یک بازی ویدیویی هم روانه بازار می کردند. که برخی از آنها توجه بسیاری را به خود جلب می نمود. بازی های Lego در تمام نسخه های خود جز پرفروش ترین بازی ها بودند. بازی Lego The Incredibles یک بازی خانوادگی می باشد. ولی از زمانی که سری های مختلف بازی به بازار عرضه شد به دلیل وجود مشکلات مشابه در تمام سری ها جذابیت این بازی ها در حد B movie (فیلم هایی که بودجه تبلیغاتی ندارند) افت پیدا کرد. از سری بازی های Lego می توان به این موارد: Lego jurassic world ،Lego Marvel Super Heroes و Lego Lord of the Rings اشاره کرد. نسخه Lego The Incredibles با تغییرات بیشتری رو به رو شده و ممکن است روند رو به پایین این بازی ها را بهبود بخشد.

 

سازندگان بازی Lego The Incredibles

کمپانی Warner Bros. Interactive Entertainment و توسعه دهندگان بازی: TT Games Publishing ،Traveller’s Tales و TT Fusion می باشد.

گیم پلی بازی Lego The Incredibles

گیم پلی بازی برخلاف دیگر نسخه ها دارای سبک اکشن و معمایی است. ولی نسبت به دیگر نسخه ها معماهای کمتری را در بازی مشاهده می کنیم و همین موضوع باعث می شود این بازی از دیگر بازی های Lego آسان تر به نظر برسد.

روند مراحل بازی Lego به این صورت است که هر مرحله ای که توسط یکی از کاراکترها آزاد می شود، بازیکنان دیگر هم قادرند آن مرحله را انجام دهند و پاداش دریافت کنند. بازیکنان در این بازی کنترل تمام اعضای خانواده Parr را بر عهده دارند. شما می توانید با استفاده از قابلیت های خود در بازی مانند: Mr Incredible و Elastigirl و دیگر توانایی خود، معما ها را در بازی حل نمایید و به ضرب و شتم دشمنان بپردازید.

در این نسخه از بازی قابلیت دو نفره یا Co-op نیز به بازی افزوده شده است. یادگیری نحوه ترکیب توانایی شخصیت ها بسیار سرگرم کننده است. به ویژه اگر شخص کودک بوده و در تلاش باشد تا معماهای بازی را حل کند. در این نسخه بخش ساخت گروهی وجود دارد که بازیکنان با همکاری هم می توانند شخصیت های غول پیکر ایجاد نمایند.

شهر مرکزی Municiberg به بازی Lego باز می گردد و بازیکنان در آنجا به کشف معماها می پردازند و با درگیر شدن در ماموریت های کوچک به مبارزه با دشمنان ادامه می دهند.

در بازی به بازیکنان اجازه داده می شود تا تمام رویداد های فیلم The Incredibles را تجربه کنند.

داستان بازی Lego The Incredibles

داستان بازی در بر گیرنده قسمت اول و دوم انیمیشن The Incredibles است. ماجرای خانواده Parr که تمام اعضای خانواده از توانایی های خارق العاده برخوردارند ولی بنا بر دلایلی نمی توانند از آنها استفاده کنند. در این بازی تمام شخصیت های فیلم Incredible و Pixar حضور دارند.

گرافیک و موسیقی بازی

موسیقی متن بازی رمز آلود و کمی ترسناک است. صدا گذاری ها با دقت بسیار زیادی طراحی شده اند. صداگذاری قوی بازی را می توانید از صدای حملات و صدای ابر قهرمانان حس کنید. هر چند فقدان صدا گذاران اصلی انیمیشن در طول بازی احساس می شود ولی از منحصر به فرد بودن موسیقی بازی چیزی کاسته نمی شود.

قایق های لوکس، استودیوهای تلویزیونی و جزایر گرمسیری که در بازی کاوش می کنید، با ترکیب رنگ های بسیار متفاوت، گرافیک بازی را دو چندان زیبا می کند. (که از فیلم های Pixar تقلید کرده است). شما می توانید گرافیک بازی را با گردش در تمام نقاط بازی مشاهده نمایید. تمام لوکیشن های فیلم The Incredible در طول بازی به چشم می خورد که به زیبایی بازی جان دوباره بخشیده اند. حال می توانیم تمام صحنه هایی که قبلا در تلویزیون مشاهده می کردیم را اکنون بازی کنیم.

مانند هر عنوان Lego این نسخه از بازی هم به اندازه کافی خنده دار است و ترکیبی از شوخ طبعی و عمل جسورانه را شامل می شود.

حرف آخر در مورد بازی Lego The Incredibles

Lego The Incredibles توانسته عناوین بازی Lego را به جایگاه مناسبی برای بازیکنان برساند. وجود تعداد زیادی از کاراکتر های نام آشنا و قابلیت و توانایی های قابل توجه آن ها باعث شده این سری از بازی Lego از امتیاز بهتری برخوردار باشد و در نهایت تجربه این بازی دور از لطف نمی باشد.

این بازی بر روی پلتفر م های pc ،ps4 ،Nintendo swich و xbox1 قابل اجرا می باشد.

لطفا نظرات خود را برای من، گروه crocogame و دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین همین مقاله به اشتراک بگذارید.


نکات مثبت
  • گرافیک عالی
  • مینی گیم های متعدد
  • موسیقی متن
  • گیم پلی متفاوت
نکات منفی
  • نبودن صداگذاران اصلی در بازی
  • بخش داستانی قسمت دوم نسبت به قسمت اول ضعیف تر است

برخی بازی های Lego موجود در سایت کروکوگیم:

خرید بازی Lego City Undercover

خرید بازی Lego Marvel Avengers

خرید بازی Lego Marvel Super Heroes

 

خرید بازی Lego Batman 3 Beyond Gotham

خرید بازی The Lego Movie

خرید بازی Lego Worlds

خرید بازی Lego The Hobbit

خرید بازی Lego Jurassic World

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + سه =