Outer Wilds یک عنوان اکشن و ماجراجویانه محسوب می شود که شما می توانید در یک دنیای جهان باز به جستجو و ماجراجویی بپردازید. این بازی برنده جایزه بزرگ Seumas McNally و برتری در طراحی جوایز فستیوال مستقل بازی های 2015 شد. بازی Outer Wilds در تاریخ 9 خرداد بر روی پلتفرم های pc و xbox1 عرضه شد. همچنین این عنوان بر روی موتور قدرتمند Unity طراحی شده است. با ما در ادامه همراه باشید تا از جزئیات این بازی مهیج اطلاع پیدا نمایید.

سازندگان بازی Outer Wilds

بازی Outer Wilds در ابتدا توسط Team Outer Wilds توسعه داده شد، اما در آخر توسط استودیوی Masi Oka Mobius Digital و اعضای Team Outer Wilds که به استودیوی استخدام شده اند، توسعه پیدا کرد. همچنین این عنوان پس از ساخت توسط شرکت  Annapurna Interactiveمنتشر شد.

گیم پلی بازی Outer Wilds

شما در یک بازی با موضوع اکتشاف بین فضایی، Outer Wilds اغلب می توانید به طرز باور نکردنی احساس کوچکی کنید. پرواز از یک سیاره به سمت دیگر، چند ثانیه طول می کشد و آن به آسانی پینگ پنگ در اطراف منظومه شمسی نمایان می گردد. شما به طور کل می توانید در فضا سفر کنید و مکان های مختلف را کشف نمایید. البته زمانی که برای اولین بار بازی را باز می نمایید صحنه و اتفاقات عجیب و نا خوشایند به نظر می رسند.

سوال هایی دشوار در ابتدا پرسیده می شود که این سوالات شما را درمورد ماجراهای فراموش نشدنی هدایت می کند و در آن هر قطعه ای از داستان که شما از آن رنج می برید، به عنوان پاداش نهایی احساس می شود. این سوالات به شما این امکان را می دهد تا سیستم منظومه شمسی که در آن هستید را بیابید و در جستجوی پاسخ به زندگی خود بپردازید. شما در سفینه فضایی خود مسلح هستید و ابزارهایی برای اکتشاف در اختیار دارید.

بازی Outer Wilds

تمدن بر روی سیاره هایی وجود دارد که متون خارجی قابل ترجمه که به شما امکان می دهد با هم رمز و راز هایی را که امروزه این تمدن ها را تشکیل می دهند، بسازید. اکتشاف شما توسط یک بمب زمانبندی آسمانی محدود می شود: خورشید در مرکز منظومه شمسی پس از 22 دقیقه نفوذ می کند و شما را به همان اردوگاه رویا روی سیاره ی خانه فرستاده می شوید تا این حلقه عطش را دوباره شروع کنید. با هر اجرای جدید شما می توانید قطعات بیشتری از پازل Outside Wilds را جمع آوری کنید، به آرامی با توجه به اینکه ممکن است باعث کاهش سریع ستاره محله شما شود، قبل از هر مرگ ناگزیر از بین برود.

حل کردن معما و پازل های بازی به شدت لذت بخش و اعتیاد آور می باشد. مسلما این بازی به خوبی می تواند بازیکنان را به خود سرگرم نماید. نشستن در بالای اوج و تماشای خاموش شدن خورشید بسیار جالب می باشد. پس از سفرهای غیرمعمول و عجیب بسیار آرامش بخش است، به شما اجازه می دهد تا بر انتخاب های گمراه کننده خود بازتاب کنید و خود را برای سفر بعدی مجسم کنید. اکتشاف و دانشی که به دست می آورید، تنها راه پیشرفت از طریق Outside Wilds است.

ساختار open-ended این بازی به شما امکان می دهد تا هر کدام از قسمت های رمز و راز را که می خواهید در هر جهت سفارش دهید، قبل از اینکه آنها به طور ناگهانی شروع به اتصال با یکدیگر کنند تا تصویر بزرگتری را تبدیل کنند. این پیوندها جهت قطب بعدی پازل را مشخص نمی کند، اما به جای آن نشانه هایی هستند که به شما کمک می کنند تا زمانی که ایمن است از یک کشف به سوی دیگر حرکت کنید. این کمک می کند تا هر یک از این اکتشاف ها به دست آورده و در عین حال اجتناب از موانع بالقوه ناامید کننده برای پیشرفت شما باشد.

شمار زیادی از پرونده های گفتگوی غیرقابل انکار و جذاب هستند، در حالی که همیشه یک هدف را حفظ می کنند به شما بخش کوچکی از اطلاعات داده می شود تا حتی در مکالمه های ظاهرا پرتلاطم مورد نظر قرار گیرد. شما در مکالمه ها به نام های تکراری پیوستید و در داستان های آنها سرمایه گذاری می کنید، حتی زمانی که می دانید بسیاری از آنها پایان ناپذیری ندارند. شما به آرامی می توانید رویدادهایی را که در انتهای دیگر سیستم منظومه شمسی قرار می گیرد کنار بگذارید و به آرامی نظریه های خود را برای درک روشنی از رویدادهایی که قبل از ارائه سوالات حتی بیشتر پیش می آید، راه می برند. این حلقه کشف شما را به سوی کشف هر اینچ از هر سیاره ای که می توانید هدایت می کند. هر یک از آنها پازل های لذت بخش خود را برای حل آن حفظ می کند.

بازی Outer Wilds

Outer Wilds دارای تعداد انگشت شماری از سیارات و دیگر اجرام آسمانی است که شما قادر به کشف آنها هستید، اما هیچ کدام دقیقا مشابه نیستند. هر کدام ویژگی های منحصر به فرد دارند که چالش های مختلفی را برای برطرف کردن نیاز دارند تا به سادگی آنها را کشف نمایند.

موسیقی و گرافیک بازی Outer Wilds

گرافیک بازی در حد بسیار بالایی با کیفیت می باشد و توانسته با تمام جزئیاتی که در خود جای داده مورد توجه مخاطبین قرار گیرد.

موسیقی بازی همانند تمامی بخش ها آرامش بخش و تاثیر گذار می باشد.

در نهایت بازی Outer Wilds

اگر شما یکی از طرفداران موضوعات خیالی و ماجراجویی در فضا هستید مسلما از این عنوان بسیار لذت خواهید برد و سرگرم می شوید. این بازی از جذابیت و گیرایی بسیار خوبی در بخش معماها و اتفاقات می باشد. از هم اکنون می توانید این بازی را بر روی پلتفرم های pc و xbox1 تجربه نمایید.

لطفا نظرات خود را درباره بازی Outer Wilds به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 − 1 =