بازی Rage 2 نسخه دوم Rage به حساب می آید و در مبارزات تیراندازی جریان دارد. بازیکن می تواند در این بازی به عنوان یک مخرب باشد و هر چیزی را تخریب نماید. این بازی در تاریخ 24 اردیبهشت 98 بر روی پلتفرم های pc ،ps4 و xbox1 وارد بازار شده است. این بازی پر رنگ و لعاب نتوانست آنطور که باید و شاید توجه منتقدین و بازیکنان را به خود جلب نماید. در ادامه مقاله با این بازی بیشتر آشنا خواهید شد.

سازندگان بازی Rage 2

بازی توسط استودیو 16 ساله Avalanche Studios و شرکت بزرگ و قدیمی 32 ساله Bethesda Softworks ساخته و منتشر شده است.

گیم پلی بازی Rage 2

در یک نقطه خاص در Rage 2، شما می توانید با نیرویی اردوگاه ها را بمب گذاری کنید. هیولاهایی وجود دارد که 10 برابر از شما بزرگتر می باشد و با تغییر شکل توانایی های مختلفی به دست خواهند آورد.  Rage 2زمان زیادی را صرف توضیح دادن به شما نمی کند زیرا همه چیز در راه خودش به نظر می رسد. در عوض شما را به یک دنیای آزاد با سهم منصفانه خود از مکان هایی که می خواهید بروید و چیزهایی که باید انجام دهید، هدایت می کند.

سربازان نخبه با لباس های فوق العاده قدرتمند شما را به سه دسته کلیدی با انجام مأموریت های خود و به پایان رساندن پروژه Dagger، یک سلاح بیولوژیک برای کشتن متخلفین جاودانه صلیب General Authority، به ارمغان می آورد. این بازی در واقع کشتن فرد خاصی را مدنظر ندارد و تنها کار شما کشتن دیگران می باشد. شما به صورت قابل قبولی فوق العاده هستید ولی زمانی پاداش قهرمانی را دریافت خواهید کرد که فهرستی از اتفاقات سرگرم کننده را جمع آوری کرده باشید.

بازی Rage 2

کشتی ها در سراسر نقشه گسترش قدرت را به nanotrites و همچنین سلاح های چند منظوره داده اند و این ابزار راه را برای رویکردهای پویا به برخی از سناریوهای شدید مبارزه سهل می کند. به عنوان مثال، Slam یک ضربه قوی است که آسیب های ناشی از آن را ایجاد می نماید و از طریق زره ها شکاف ها را پاره می کند و نیروهای دشمن را به عقب می فرستد. تاثیر قوی آنها با اثربخشی مطابقت دارد و هنگامی که با یک تفنگ ساچمه ای یا پرتاب موشک ترکیب می شود و شما یک جریان متمایز و مخرب را در جنگ ایجاد می کنید. بر خلاف حمله، یک چرخش RPG و یکپارچه مبادله اسلحه گرم برای شرایط مناسب در یک تیرانداز وجود خواهد داشت.

هنگامی که شما شروع به پیاده روی می کنید متوجه می شوید که شما می توانید برای افزایش موقت به overdrive بروید که در آن شما اساسا تبدیل به انسان قوی تر و سلاح شما نیز در این حالت قدرتمند می گردد. با تمام این قابلیت ها که در ذهن دارید، شما هرگز نباید به یک تاکتیک فردی در دعوا احتیاج داشته باشید، زیرا همیشه از طریق تمام ابزار فوق العاده ای خود نسبت به دیگران برتری خواهید داشت.

شما با استفاده از درختان ارتقاء، انبار خود را به طور مداوم تکامل می دهید. این فقط در مورد افزایش صدمات سلاح یا افزایش سلامت عمومی نیست نانوساختارها را می توان با تایمر های خنک کننده کوتاهتر، مناطق هدف بزرگتر و اثرات اضافی مورد استفاده قرار داد. سلاح ها نیز دارای قدرت های شاخه ای هستند و بقای بیشتری را در میان تمام توانایی های دیگر خود قرار می دهند.

بازی Rage 2 کوتاه است ولی به شما امکان این را می دهد تا تمامی توانایی های خود را در آن به نمایش بگذارید. ساختار اصلی کمپین در اوایل روشن می شود. در این بین ماموریت های اصلی به ندرت از دنیای گسترده ای که این بازی ارائه می دهد استفاده می کند. در هیچ مرحله ای شهر های مرکزی بازی معرفی نشده اند، بنابراین آنها واقعا برای NPC های چهره ای وجود دارند تا به شما در مورد مکان های جستجو بپردازند و شما به راحتی می توانید آنها را با تعطیل کردن علامت های سوال که نقشه خود را پر می کنند، پیدا کنید.

ماموریت های جانبی در بیابان این بازی دیده می شود و با اینکه جهان باز طراحی شده به خوبی می توانند بازیکن را به چالش بکشند. شما باید در این بازی بتوانید خود را به خوبی به چالش بکشید و از تمامی اتفاقات پیش رو به نفع خود استفاده کنید. با این حال، به یک نقطه می رسد که در آن شما تعجب می کنید که چرا در حال انجام تمام این ماموریت های کوتاه هستید. البته آنها شما را در به دست آوردن پول برای ارتقا ابزارهایتان راضی خواهند کرد.

بازی Rage 2

باید بگوییم که بزرگترین مسئله Rage 2 لخت بودن آن می باشد زیرا شما در یک کوهستان به سختی تلاش می نمایید و در نهایت اتفاق ارزشمندی به دست نخواهید آورد. در کل این بازی فاقد گیرایی است و برای چنین فضایی نا امید کننده خواهد بود. با اینکه ابتکار در این بازی وجود دارد ولی متاسفانه بر آن اثر نمی گذارد. در حقیقت، روایت به یک سری از تعاملات تبدیل شده است. در این زمینه طنز نیز وجود دارد ولی باز هم چندان مسخور کننده نمی باشد.

یکی دیگر از اتفاقات ناراحت کننده در بازی مانند اعلان های ثابت در حالت تعلیق و پیشرفت که باعث تکرار حرکت می شود. گفت و گو در بین کاراکترها ممکن است قطع شودو این اتفاقات نا خوشایند به نظر می رسند.

گرافیک بازی Rage 2

این بازی همانطور که همه می دانید پر از رنگ و فضاهای شاد می باشد و در نگاه کلی پر از جزئیات است ولی با افت فریم و اتفاقاتی از این قبیل نیز روبه خواهید بود. به علاوه در برخی از ماموریت های جانبی مکان های خشک و بیابانی دیده می شود و این باعث تنوع در این مسیر خواهد شد.

و در نهایت بازی Rage 2

بازی Rage 2 به طور کلی می تواند به خوبی شما را سرگرم نماید و ترکیب بخش های رنگارنگ، طنز و شادی حس سرشاری به بازیکنان می بخشد. با تمام این ها ولی بخش های مختلف خالی از مشکل نبوده و در برخی از مواقع بازیکن را نا امید خواهد کرد. اگر شما یکی از طرفداران سری بازی Rage هستید از هم اکنون می توانید این بازی را در پلتفرم های ps4، pc و xbox1 تجربه نمایید.

لطفا نظرات خود را درباره بازی Rage 2 به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × پنج =