بازی مسابقه ای Team Sonic Racing یکی از عنوان های سری Sonic the Hedgehog به حساب می آید. بازیکنان در این بازی در مسابقات اتومبیل های ورزشی رقابت می کنند. شما در بازی Team Sonic Racing کنترل یکی از 15 شخصیت بازی را بر عهده خواهید داشت. سازندگان در بازی بیشتر از هر چیزی بر روی گیم پلی متمرکز شده اند. این بازی محبوب و جذاب در تاریخ 31 اردیبهشت 98 بر روی کنسول های ps4 و xbox1 وارد شد. با ما در ادامه همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب نمایید.

سازندگان بازی Team Sonic Racing

این بازی توسط کمپانی انگلیسی Sumo Digital و شرکت ژاپنی Sega طراحی و منتشر شده است. کمپانی Sega از سال 1960 میلادی کار خود را آغاز نموده. این شرکت خاطرات بسیاری از کودکی ما را در بر می گیرد و همواره تمامی گیمرها از شنیدن اسم Sonic به وجد می آیند.

گیم پلی بازی Team Sonic Racing

سازندگان بازی Team Sonic Racing به شدت بر روی گیم پلی این بازی متمرکز شده اند ولی همواره این بازی شباهت زیادی به Splatoon و Overwatch دارد. همچنین شما در این بازی می توانید به رقابت بپردازید و وسایل خود را سفارشی نمایید به علاوه یک مبارزات مبتنی بر داستان وجود دارد که به عنوان یک آموزش کاربرد خواهد داشت. لازم به ذکر است که بدانید این بازی از دید سوم شخص به نمایش در می آید.

بر خلاف بازی های مسابقاتی Sumo Digital، تیم Sonic Racing فقط شخصیت های Sonic را به نمایش می گذارد، زیرا این تیم تمایل دارد سری لیست های دنیا و شخصیت را گسترش دهد. آنها قصد داشتند این بازی را در مقایسه با سایر بازی های مسابقه ای متمایز کنند و آن را با استفاده از یک نسخه اصلاح شده موتور بازی All-Stars توسعه دهند. مسابقات در این بازی به صورت گروهی و تک نفره اجرا می شود که شما می تواند نوع حالت مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

پس از انتخاب یکی از 15 شخصیت از بازیگران سری، بازیکنان در مسابقات با استفاده از اتومبیل های ورزشی در دوره های موضوعی بر اساس مکان می توانند شرکت نمایند. سه نوع کلاس در این مسابقات وجود دارد: سرعت، تکنیک و قدرت. هر کدام از این حالت ها دارای توانایی های منحصر به فرد خود هستند. برای مثال، رانندگان تکنیکی مانند Tails می توانند در سطوح خشن مانند سطح بدون چمن رانندگی حرکت کنند. همانطور که یک بازیکن مسابقه را کنترل می کند باید توجه داشته باشد که چگونه هم تیمی ها عملکرد خود را انجام می دهند و قدرت یو پی اس را به اشتراک می گذارند. تیم ها بر اساس نحوه کار با یکدیگر، امتیاز می گیرند بنابراین، کارآمد ترین تیم برنده محسوب می شود.

چهار تیم از سه رقابت در مجموع دوازده رقیب در یک زمان به رقابت می پردازند. کار گروهی موجب می شود تا “Ultimate” متر پر شود. هنگامی که این بخش پر می گردد، می توان آن را برای به دست آوردن سرعت بارگیری موقت فعال کرد. مدت زمان سنجش می تواند توسط رقیبان گسترش یابد. در تصویر شماره 1 صحنه هایی از بازی دیده می شود.

بازی Team Sonic Racing
تصویر شماره 1: صحنه هایی از بازی Team Sonic Racing

یک حالت به نام Team Adventure مبتنی بر داستان وجود دارد که به عنوان یک آموزش عمل می کند و توضیح می دهد چرا شخصیت ها به مسابقه می پردازند. بازیکنان در این بازی باید ماموریت هایی را انجام دهند که یکی از آنها جمع آوری زیاد حلقه ها می باشد. بر خلاف بازی اصلی، تیم های ماجراجویی از پیش تعیین شده هستند. همچنین بازیکنان می توانند وسایل نقلیه خود را از طریق بازی پیشرفت دهند. گزینه های سفارشی سازی را می توان با استفاده از پول در بازی به نام Mod Pods خریداری کرد که توسط رقابت در مسابقات به دست می آید. شما می توانید شتاب، دفاع، سرعت بالا، تغییر صدای بوق، رنگ و غیره را در وسیله نقلیه خود ارتقا دهید.

این بازی در بخش چند نفره چهار بازیکن، بخش آنلاین دوازده نفره و در بخش ماجراجویی سه بازیکن را پشتیبانی می نماید. بازی Team Sonic Racing بسیار پر زرق و برق و چشم نوارز می باشد. انواع مختلفی از مسابقات وجود دارد که میتواند همه چیز را با هم بپوشاند، از جمله چهارمین مسابقه بزرگ Grand Prix، مسابقات سریع، Trials زمان و هر دو چند نفره محلی و چند نفره آنلاین در این بازی دیده می شود. با این حال، بسیاری از شخصیت ها و مدارها در پشت پیشرفت در حالت Team Adventure بازی قفل شده اند. اما تمرکز واقعی این است که به دست آوردن سفارشی سازی ماشین های جدید، شخصیت ها برای رقابت با دیگران و آهنگ برای مسابقه در حالت تک نفره وجود خواهد داشت. ارتقاء خودرو با صرف اعتبارات به دست آمده از طریق مسابقات در Mod Pods، یک شکل غیرقابل تحسین از جعبه غرفه که به شما با وینیل ها پاداش می دهد تا اتومبیل خود را نقاشی کنید یا قطعات جدید برای تغییر ویژگی های دستکاری آن، به دست آورید.

در مجموع 14 تغییر متفاوت وجود دارد و Team Adventure از ترکیب همه آنها استفاده می کند، انحطاط نهایی مسابقات استاندارد را از بین می برد. یکی دیگر از نکات برجسته، یک حالت است که هدف شما تنها حذف Dr. Eggman’s Eggpawns در مسیر اجرا می باشد. تیم Sonic Racing احساس می کند بهترین زمانی است که سریع حرکت می کند، نه زمانی که شما در حال تلاش برای بازگشت به سرعت هستید.

گرافیک و موسیقی بازی Team Sonic Racing

در بخش گرافیک بازی باید بگویم به خوبی توانسته تمامی بخش ها را برای بازیکنان پر رنگ و لعاب نشان دهد. در بخش آنلاین ممکن است بازیکنان دچار افت فریم شوند.

موسیقی متن این بازی را یک موسیقیدان معروف به نام Jun Senoue طراحی کرده که بسیار مورد توجه همگان قرار گرفته است.

و در نهایت بازی Team Sonic Racing

در آخر باید بگویم این بازی برای تمامی گیمران نوستالژی و جذاب می باشد. منتقدین برنامه های خوبی برای بازیکنان در این نسخه در نظر گرفته اند. شما می توانید از هم اکنون این بازی را بر روی کنسول های ps4 و xbox1 تجربه نمایند و از آن لذت ببرند.

لطفا نظرات خود را درباره بازی Team Sonic Racing به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 5 =