بازی Resident Evil 2 در دومین تریلر منتشر شده خود در E3 2018 قسمت هایی از گیم پلی بازی را به رخ بازیکنان کشید. طی کنفرانس مطبوعاتی، شرکت سونی در اولین تریلر منتشر شده از این بازی صحنه های سینمایی آن را به نمایش گذاشت سپس با ویدئوی دیگری بخش های کمی از گیم پلی بازی را نمایان ساخت. این بازی بر روی پلتفرم های pc و xbox1 عرضه خواهد شد.

قهرمان داستان ما Leon Kennedy یک پلیس در شهر Raccoon می باشد. خیابان ها تماما حالت آخرالزمانی را به نمایش می کشند و لئون ماجراجویی خود را در مناطق مختلف به همراه نابودی دشمنان خویش آغاز می کند. این بازی سوم شخص دوربین کلاسیک خود را به صورت ثابت تنظیم کرده و گرافیک بهبود یافته آن کاملا قابل توجه می باشد.

کمپانی کپکام با استفاده از موتور RE Engine جدیدترین نسخه ترسناک بازی را با تصاویر واقع گرایانه تر و کنترل های مدرن بر روی گیم پلی طراحی کرده است.

انبوه غول پیکری از زامبی ها با واکنش های متفاوتی ظاهر می گردند. این زامبی ها به آسانی نابود نمی شوند. از همین رو مقدار زیادی گلوله برای نابودی آنها شلیک می شود.

مسیر های تاریک و ترسناکی برای بازیکنان قرار می گیرد که آنها برای فرار از نابودی به دست زامبی ها باید مدام در حال گریز به سمت روشنایی باشند. زیرا ترس خورده شدن توسط زامبی ها تبدیل به کابوسی وحشتناک می شود.

تاریخ انتشار بازی Resident Evil 2

بازی Resident Evil 2 در تاریخ 5 بهمن 97 بر روی پلتفرم های pc و xbox1 منتشر خواهد شد. با اینکه این بازی در کنفرانس مطبوعاتی  ps4ظاهر گشت ولی هم اکنون تاریخی برای انتشار بر روی این کنسول در نظر گرفته نشده است.

لطفا نظرات خود را در خصوص بازی Resident Evil 2 برای من، گروه crocogame و دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین همین مقاله به اشتراک بگذارید.

خرید بازی Resident Evil Biohazard Gold Edition برای PS4

خرید بازی Resident Evil 4

خرید بازی Resident Evil 5

خرید بازی Resident Evil Revelations

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − نه =