بازی Ace Combat 7 که نسخه جدید از این سری از بازی است. تحت عنوان Skies Unknown بر روی پلتفرم های ps4 ،xbox1 و pc ساخته شده است. همچنین دارندگان VR می توانند بازی Ace Combat 7 را با VR خود بازی کنند و از آن لذت ببرند.

بازی Ace Combat 7 چیست

بازی Ace Combat 7: Skies Unknown هفدهمین ورود کمپانی باندای نامکو (سازنده بازی)، به این سری از بازی ها است. این بازی که داستان جنگ های هوایی را روایت می کند برای اولین بار است وارد دنیای واقعیت مجازی و یا VR شده.

داستان بازی Ace Combat 7

بازی Ace Combat 7

در سال 2020 کشور اروسیا (نام کشوری خیالی در این سری از بازی ها و بر گرفته از دو اسم اروپا و روسیه)، خبر از شروع جنگی بر فراز اقیانوس فدرال آسیا (نام خیالی یک اقیانوس در این بازی) داد. دلایل این جنگ کاملاً پنهان بود. اما قبل از این اتفاق، جاسوسان خبر دادند، یک بالابر هوایی (یک پایگاه هوایی) در Usea قرار گرفته است. این پایگاه نقش مهمی را در جنگ های آینده خواهد داشت. و وظیفه شما رسیدن به این پایگاه خواهد بود.

شما باید زاویه نگاه شخصیت های مختلف بازی را درک کنید. تا در زمانی که جهان در خطر است، بتوانید تاثیر مثبت نظامی برای نجات آن را داشته باشید.

اسم تعدادی از شخصیت های مهم و تاثیر گذار در بازی:

  • Trigger
  • Mihaly
  • Rosa شاهزاده اروسیا

گیم پلی بازی Ace Combat 7

بازی Ace Combat 7

خلبانی در بازی Ace Combat 7، برای کسانی که تجربه بازی کردن نسخه های پیشین این بازی را دارند، حس یکسانی خواهد داشت. همچنین هواپیما ها و جزییاتی که شما در صفحه نمایش می بینید شباهت قابل توجهی به نسخه های قبلی دارد. ولی با توجه به تغییرات هرچند ناچیزِ آن، مادامی که تمرکزتان بر روی جت خود باشد، بازی Ace Combat 7 تجربه جذابی برای شما خواهد بود.

همچنین برای اولین بار ابرها نقش بسزایی در گیم پلی این بازی ایفا می کنند. شما در بعضی از موقعیت ها باید به کمک ابرها مسیر صحیح را پیدا کنید. و یا اگر می خواهید از دید دشمنان پنهان بمانید می توانید به بالای ابر ها بروید و تا جای ممکن آن مرحله را در آرامش به پایان برسانید. گفتنی است اگر مدت زیادی در ارتفاع بالا پرواز کنید ممکن است جنگنده شما دچار یخ زدگی و اختلال شود.

VR میزبان بازی Ace Combat 7

بازی Ace Combat 7
تصویر منتشر شده از بازی در واقعیت مجازی

شما در بازی Ace Combat 7 قابلیت استفاده از VR در پلتفرم ps4 خواهید داشت. البته گفتنی است برای استفاده از آن باید بسته مراحل مخصوص VR را جداگانه دانلود کنید. زیرا با اطلاعاتی که ما در دست داریم، می دانیم مراحل اصلی این بازی از VR پشتیبانی نمی کند. و این به این معنیست که VR مراحل جداگانه ای متفاوت با داستان اصلی این بازی دارد. ولی تجربه خلبانی یک جت جنگده، در بازی اول شخص، توسط واقعیت مجازی می تواند بسیار دوست داشتنی باشد.

سازندگان بازی Ace Combat 7 هنوز خبر تاریخ دقیق انتشار آن را نداده اند و فقط عنوان کرده اند، این بازی در سال 2018 بر روی پلتفرم های xbox1 ،ps4 و pc به بازار عرضه خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + چهار =