بازی Bloodstained: Ritual Of The Night در استودیو ArtPlay ،DICO و Inti Creates طراحی شده و توسط Deep Silver و 505 Games منتشر خواهد شد. این بازی اکشن و ماجراجویانه را می توانید بر روی پلتفرم های pc ،ps4 ،psvita و nintendo wii u به زودی تجربه کنید. این بازی توسط Koji Igarashi (تولید کننده 50 ساله سری بازی های Castlevania) هدایت می شود.

Koji Igarashi اظهار داشت: تعدادِ زیادی درخواست، از طرفداران دریافت کرده تا سری بازی Castlevania را ادامه دهد.

گیم پلی بازی Bloodstained: Ritual Of The Night

این بازی با سبک Metroidvania، در 2.5 بُعد در نوع side scrolling ارائه خواهد شد. این بازی مانند سری بازی های Castlevania، تماما در شب جریان خواهد داشت. میریام، کاراکتر اصلی بازی، شیمیدانی آسیب دیده است که پوست او به آرامی تبدیل به کریستال می شود. میریام با شکست دادن دشمنان، توانایی های کریستالیِ بدن خود را به دست می آورد. او برای ساخت سلاح های جدید و غیره می تواند از این ویژگی استفاده کند.

بازی Bloodtained با استفاده از موتور Unreal Engine 4 طراحی شده است. موسیقی بازی توسطMichiru Yamane، آهنگساز سابق Konami نوشته شده است. تیم توسعه بازی Bloodstained: Ritual Of The Night اعلام کرد، این بازی با استفاده از محتوای متفاوتی نسبت به قبل منتشر خواهد شد.

پایه و اساس بازی بر مبنای کریستال بنا شده است. در سراسر بدن شخصیت های اصلی، شیشه های رنگارنگ رشد می کند. Igarashi برای اینکه بازی Bloodtained خیلی نزدیک به بازی Castlevania نشود، از شخصیت دراکولا استفاده نکرده و تصمیم گرفته شخصیت اصلی بازی، Miriam را براساس روند فعلی بازی های ویدیویی در بازار غرب به شکل شخصیتِ زنی سرکش طراحی نماید. اینگونه، طیف وسیعی ازبازیکنان از هر دو جنس، از بازی لذت خواهند برد.

بازیکنان می توانند هر قسمت از بازی را به وسیله توضیحاتی که بروی صفحه نمایش داده می شود دنبال کنند. سلاح های بازی: شمشیر، آتش زنه، میله، شلاق و … است که هرکدام از آنها بعد از کریستالی شدن کاراکتر اصلی به دست می آیند. بازیکنان می توانند از طریق دریافت سکه، امتیاز خود را نیز افزایش دهند.

بازی Bloodstained: Ritual Of The Night
کاراکتر Miriam

دشمنان Miriam متفاوت بوده و در هر ناحیه پراکنده شده اند. بازی مسیر خاصی برای حرکت بازیکن در نظر گرفته تا Bloodstained: Ritual Of The Night به هیچ وجه جهان باز دنبال نشود.

تاریخ عرضه بازی Bloodstained: Ritual Of The Night

بازی Bloodstained: Ritual Of The Night در نیمه اول 2018 بر روی پلتفرم های pc ،ps4 ،ps vita و nintendo wii u منتشر خواهد شد.

لطفا نظرات خود را درباره بازی Bloodstained: Ritual Of The Night برای من، گروه کروکوگیم و دوستانتان در پایین همین مقاله به صورت دیدگاه قرار دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − نه =