بازی Indivisible در استودیو Lab Zero Games و توسط شرکت معروف 505 Games برای پلتفرم های pc ،ps4 ،xbox1 و nintendo switch در حال ساخت است. این بازیِ اکشن، در پیِ اکتشافات و مبارزات با دشمنان جریان خواهد داشت. آهنگساز این بازی Hiroki Kikuta که در زمینه راک فعالیت می کند موسیقی تاثیرگذاری را برای بازی ساخته است.

گیم پلی بازی Indivisible

این بازی به سبک side scrolling و RPG طراحی شده است. بازی Indivisible در یک دنیای عظیم فانتزی جریان دارد.

طراحان بازی Indivisible، هنگامی که دشمنان حمله می کنند تمام اطلاعات نبرد را با سه خط رنگی مشخص می کنند. این موضوع  برای واضح شدن صحنه جنگ به بازی اضافه شده است. این رنگ ها هنگامی نمایان می شود که دشمن قصد حمله، تسخیر یا رها کردن یک حمله غیر مجاز را دارد.

بازیکن باید دکمه دفاع (که بر روی صفحه ظاهر می شود) را برای کاهش خسارت به دست آورد و توانایی خود را برای زنده ماندن و گرفتن امتیاز بیشتر بالا برد.

بنا به درخواست بازیکنان گزینه مقابله با دشمنان به وسیله ضربه (منظور بدون اسلحه است)، در بازی گنجانده شده است. اسلحه های دیگری بنا به نوع مبارزه در دسترس بازیکن قرار خواهد گرفت. به طور مثال می توان به وسیله تبر از ساختمان های بلند بالا رفت. بازی برای راهنمایی در هر بخش، توضیحاتی در قسمت بالای تصویر برای بازیکن قرار می دهد.

هنگام مبارزه با دشمنان، 3 نفر به یاری کاراکتر اصلی می آیند که در پایان نبرد از دید خارج می شوند. تنوع دشمنان و اندازه آنها باعث تنوع در گیم پلی بازی شده است. اگر در حین نبرد کشته شوید، بازی کمی قبل از مبارزه دوباره آغاز خواهد شد.

بازی Indivisible
Ajna در حین نبرد

کاراکتر بازی Ajna، پسر خوش تیپ و سرکِشی را نشان می دهد که برای نجات دیگران همه چیز را تخریب می کند. بازی Indivisible در زیر و گاهی بر روی زمین  جریان دارد.

تاریخ عرضه بازی Indivisible

این بازی جالب را می توانید در پاییز 2018 بروی پلتفرم های pc ،ps4 ،xbox1 و nintendo switch تجربه کنید.

لطفا نظرات خود رادرباره بازی Indivisible برای من،گروه کروکوگیم و دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین همین مقاله قرار دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − 5 =