استودیوی 24 ساله ی Insomniac-Games در کالیفرنیا -سازنده بازی های Ratchet & Clank ،Sunset Overdrive- هم اکنون در حال توسعه ی بازی بسیار مشهور Spider-Man است. به گفته ی شرکت سونی جدیدترین بازی Spider-Man نسخه ps4 در تابستان 2018 منتشر خواهد شد.

گیم پلی بازی Spider-Man

بازی هایی مثل Spider-Man به دلیل وجود ابر قهرمان، تاریخچه ی بسیار پراکنده ای دارند. در تریلر دوم بازی که در E3 2017 به نمایش درآمد، نگاه دقیقتری از گیم پلی و مبارزات به ما نشان داده شد. بر اساس ویدیوهای منتشر شده، این بازی را می توان در زمره بازی های اکشن و تخیلی قرار داد.

قهرمان بازی Spider-Man با استفاده از نیروی غیرطبیعی خود در مقابل دشمنان بسیار سر سخت، به مبارزه می پردازد. در بعضی از صحنه ها، بازی به صورت جذابی Slow Motion می شود. شخصیت افسانه ای Spider-Man برای  همه، نقش یک قهرمان نجات دهنده را ایفا می کند.

در قسمت هایی از بازی Spider-Man کنترل کاراکتر معروف پیتر پارکر را بدون لباس مخصوصش در دست داریم.

Bryan Intihar کارگردان جوان بازی Spider-Man خبرهایی از بازی منتشر کرده است. در پی صحبت های او دریافتم شخصیتی در بازی وجود دارد که ماموریت های خنثی کردن بمب را به کاراکتر Spider-Man می دهد در واقع این ماموریت های اصلی و فرعی، باعث تنوع گیم پلی بازی می شود.

داستان بازی Spider-Man

بازی Spider-Man در شهر نیویورک جریان دارد. جالب است بدانید طراحان این بازی وقت بسیار زیادی را برای نشان دادن جزئیات شهر بسیار بزرگ نیویورک گذاشته اند. قسمت هایی از ساختمان های مشهور را در بازی خواهیم دید. در طول بازی Spider-Man، تسخیر پایگاه ها و جلوگیری از جرم هایی که به صورت تصادفی دیده می شوند، اتفاق می افتد.

مری جین که یکی از شخصیت های معروف بازی است در این زمان از بازی رابطه ی عاشقانه ای با پیتر پارکر ندارد ولی از هویت واقعی او مطلع است.

شاکر، راینو، والچر، مستر نگاتیو و کینگ پین، نام دشمن ها و کاراکتر های منفی بازی Spider-Man هستند و سلاح اصلی Spider-Man در تمام مبارزات با دشمنانش از طریق تور تولید شده از دستش می باشد. او می تواند با قدرت خارق العاده اش به راحتی از آسمان خراش های نیویورک بالا برود.

نکته قابل توجه اینکه بازی Spider-Man پرداخت درون شبکه ای ندارد.

تاریخ عرضه ی بازی Spider-Man

سونی خبر انتشار بازی مشهور Spider-Man را به صورت انحصاری برای PS4 در تاریخ 16 شهریور 97 اعلام کرده است.

لطفا نظرات خود را در مورد این بازی برای من و دوستانتان به شکل دیدگاه در پایین همین مقاله قرار دهید.

خرید بازی Marvel Spider Man برای PS4

این مطلب در دسته پیش نمایش و با برچسب های . منتشر شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × سه =