در نهایت کمپانی Rockstar Games یک تریلر از گیم پلی بازی Red Dead Redemption 2 به طرفداران نشان داد. این ویدئو می تواند تا حدودی بازیکنان را متوجه اتفاقات بازی محبوب پیش رو کند. این ویدیو نگاهی عمیق تر به دنیای بازی، نحوه ارتباط بازیکنان با باند Van der Linde، ایجاد شهرت برای شخصیت اصلی آرتور مورگان و خیلی بیشتر فراهم می کند.

اواخر صده 1800، آمریکا در حال تبدیل شدن به قدرتمند ترین کشور در جهان بود. مهاجران جدید وارد کشور شدند. تمدن و بی قانونی به صورت عظیمی در حال گسترش بود. کمپانی Rockstar Games با هدف ایجاد یک دنیای زنده، عمیق تر از همیشه قصه گویی و گیم پلی را برای بازیکنان به ارمغان می آورد. این بازی شیوه ای جدید برای مبارزه و زنده ماندن را در کنار یک باند بدنام عرضه می نماید.

همانطور که در تریلر نشان داده شده است، Red Dead Redemption 2 دارای چشم انداز گسترده ای از کشور آمریکا است که همه چیز را از مسیر کوهستان ها، جنگل های متراکم تا سیلاب های عظیم، بیابان های بزرگ، شهرک های دامداری و شهرهایی که تحت فرآیند مدرنیزه شدن هستند را شامل می شود. بازیکنان قادرند بین این مکان ها به صورت یکپارچه حرکت کنند و هر یک از فعالیت ها و مأموریت های مختلف را برای مشارکت فراهم سازند.

نحوه ارتباط بازیکن با سایر اعضای باند، کلید داستان و گیم پلی بازی محسوب می شود. بنابراین آنها همیشه در دسترس اند تا با هم به گفتگو بپردازند. آنها با یکدیگر به انجام ماموریت و فعالیت های مختلف مبادرت می نمایند. همچنین بازیکنان می توانند همراهان خود را در جرم و جنایت یا شکار و غارت همراه سازند.

باند Van der Linde یک اردوگاه اختصاصی دارد و در طول زمان تکامل یافته است. بازیکنان اغلب به اردوگاه می آیند تا مأموریت ها و فعالیت های خود را انجام دهند. همچنین آنها روابط خود را با سایر اعضای گروه نیز می سازند. در اینجا گروه نیز می تواند مشغول غذا خوردن، خوابیدن، انجام کارها و بازی نیز شود. این نکته را باید خاطر نشان کرد که اردو باید حفظ شود و هر عضو این باند درگیر این روند گردد. برای نگهداری کمپ، باید مقررات حفظ شود و غذا و پول نقد نیز تامین گردد. در عکس شماره صحنه هایی از بازی را مشاهده می کنید.

بازی Red Dead Redemption 2

بازی Red Dead Redemption 2 به بازیکن اجازه می دهد تا با شخصیت های دیگر در دنیای بازی ارتباط برقرار کند و این تعاملات، بسته به وضعیت و بستر بازی تغییر می کند. از آنجا که قانون خاصی درون بازی وجود ندارد بازیکن می تواند  چگونگی روبرو شدن با جامعه را انتخاب نماید. این موضوع بسته به برخورد جهان و مردم در اطراف بازیکن متغیر خواهد بود.

در تریلر نشان داده شده کاراکتر Arthur با کلانتر صحبت هایی پیرامون ضرب و شتم و خشونت نسبت به شخص دیگری انجام می دهد و او را وادار به سکوت می کند.

اسب ها یکی دیگر از ستون های بزرگ بازی Red Dead Redemption 2 به حساب می آیند. زیرا آنها گزینه اصلی برای حمل و نقل کاراکتر بازی تلقی می شوند. بازیکن می تواند اسب ها را با تغذیه تامین نماید و اگر آنها ناراحت و سرخورده شوند استرسشان را کاهش داده و رام سازد. بازیکن باید پیوند خود را با اسب تقویت کند زیرا سرعت و استقامت آن افزایش می یابد.

در این بازی از Saddlebags می توان به عنوان وسیله ای برای نگهداری اسلحه های اضافی، کشتن حیوانات و تقریبا هر چیز دیگری که آرتور قادر به جابجایی اش نیست استفاده کرد.

آرتور یکی از اعضای ارشد باند Van der Linde است. او زمان جوانی به باند پیوست و با اعضای آن مانند خانواده برخورد می کرد. این موضوع نشان دهنده وفاداری عمیق او به حساب می آید. او عمیقا به فکر حفاظت و امنیت خانواده خود می باشد و با اینکه از نوجوانی به کارهای غیر قانونی کشیده شده ولی باز هم احساسات او زنده است.

با وجود تمام بی قانونی ها بازیکن می تواند از آرتور فرد بسیار شریفی بسازد. این بازی جهان باز نحوه انتخاب بازیکن برای رسیدن به ماموریت ها، فعالیت ها و رفتار کلی را به صورت یک هدف قرار می دهد.

بازی از لحاظ مبارزه و تیراندازی ارتقا یافته تا عمیق تر و جذاب تر از پیش ادامه پیدا کند. اسلحه های موجود در بازی به صورت منحصر به فردی احساس بسیار خوبی را به بازیکن منتقل می سازد.

کمپانی Rockstar تاکنون چندین جزئیات گران بها را درباره بازی Read Dead Redemption 2 ارائه داده است. همچنین آنها سه تریلر سینمایی را منتشر کرده اند. در این تریلرهای سینمایی تا حدی داستان بازی و خلق و خوی کاراکترها مشخص می شود.

Red Dead Redemption 2 سال 1899 در پایان دوران وحشی آمریکا به وقوع می پیوندد. قانون گذاران شروع به شکار آخرین باندهای باقی مانده غیر قانونی کرده اند و کسانی که تسلیم نمی شوند را نابود می سازند. همچنین کمپانی Rockstar توضیح داد پس از یک سرقت در شهر غربی Blackwater، آرتور مورگان و باند Van der Linde مجبور به فرار هستند. در این بین آرتور باید میان آرمان های خود و وفاداری به باندی که درون آن بزرگ شده یکی را انتخاب نماید.

بازی Red Dead Redemption 2 یک داستان حماسی از زندگی درون آمریکا در عصر مدرن است.

این داستان کاراکتر آرتور مورگان و باند ون در لیند را دنبال می کند. زیرا آنها برای بقا باید دزدی بکنند و در راه خود به قلب آمریکا به مبارزه بپردازند.

از تمام داستان و گیم پلی بازی که بگذریم به گرافیک بسیار زیبای بازی می رسیم. از طراحی محیط ‌ها گرفته تا انیمیشن‌ های مربوط به شخصیت‌ ها تک تک به به بهترین شکل ممکن طراحی شده‌اند. صداگذاری بازی نیز در حد بالایی قابل توجه و جذاب می باشد.

نکته قابل توجه اینکه در تریلرهای قبلی متوجه حضور کاراکتر های John Marston و Abigail نیز شده ایم.

تاریخ انتشار بازی Red Dead Redemption 2

بعد از مدت ها تاخیر شرکت Rockstar اعلام کرد تاریخ انتشار بازی Red Dead Redemption 2 دیگر تغییر نخواهد کرد و در تاریخ 4 آبان 97 به بازار عرضه خواهد شد. در حال حاضر این بازی بر روی کنسول ps4 و xbox1 وارد می شود. همه کاربران از ورود بازی بر روی پلتفرم pc در آینده بسیار امیدوار هستند.

آخرین بازی بزرگ کمپانی Rockstar ،Grand Theft Auto V بر روی pc منتشر شد و فروش بسیار زیادی را تجربه نمود. از همین رو مدیر اجرایی این کمپانی Strauss Zelnick گفت بازی Red Dead Redemption 2 نیز فروشی همانند GTA V خواهد داشت.

با این وجود شرکت سازنده در مورد بازی خود بسیار اعتماد به نفس داشته و گفته این بازی یک نقطه عطف برای کمپانی ما به حساب می آید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره پیش نمایش بازی Red Dead Redemption 2 به لینک مراجعه نمایید.

لطفا نظرات خود را در خصوص بازی Red Dead Redemption 2 برای من، گروه crocogame و دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین همین مقاله به اشتراک بگذارید.

خرید بازی Red Dead Redemption 2 برای PS4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 − چهار =