بزرگترین بازی های PS4 در E3 2018 که شاید شاهد آن ها باشیم

نزدیک به 5 سال از عمر PS4 می گذرد. این موضوع بیانگر مانور PlayStation حول محور بازی هایش خواهد بود. ما در اینجا به بررسی بزرگترین بازی های PS4 در E3 2018 می پردازیم. ممکن است تمام این بازی ها امسال قابل بازی نباشد و صرفاً شاهد تریلر جدیدی از آن ها باشیم. اما همین اتفاق به خودی خود، بیانگر نزدیک شدن تاریخ عرضه آن ها خواهد بود. این عناوین انتخاب شده از فهرست کمپانی های شرکت کننده در این جشنواره می باشند.

این بازی های منتخب، تنها تعداد کمی از بازی های هیجان انگیز E3 2018 می باشد.

Ace Combat 7: Skies Unknown

بزرگترین بازی های PS4 در E3 2018
Ace Combat 7: Skies Unknown

آخرین سری از سری بازی های Ace Combat ساخته کمپانی Namco Bandai می باشد. از اولین سری این بازی تقریباً بیش از یک دهه می گذرد. بازگشت به آسمان های آزاد در یک ملو درام نظامی-سیاسی خبر بسیار خوبی است.

کمپانی سازنده Ace Combat 7 برای اولین بار در سال 2015 خبر از ساخت این بازی داد. آن ها از مود داستانی، گیم پلی و تجربه آن در VR خبر دادند. چیزهای زیادی در مورد این بازی به گوش می رسید تا اینکه سال گذشته خبر تاخیر Ace Combat 7 باعث ناراحتی طرفدارانش شد. حال امیدواریم خبر های جدیدی در E3 2018 در انتظار طرفدارن باشد.

Anthem

بزرگترین بازی های PS4 در E3 2018
Anthem

BioWare یکی از معروف ترین کمپانی های بازی سازی در صنعت بازی های ویدیویی است. آن ها بیشتر به ساخت RPG های تک نفره شهرت دارند. اما هم اکنون با ساخت بازی Anthem، پا را فراتر گذاشته و به رقابت با بازی هایی مثل Destiny می اندیشد. با اینکه BioWare و EA اطلاعات بسیار محدودی را در اختیار ما گذاشته اند می توان گفت: Anthem یک چشم انداز بسیار درخشان دارد. این بازی می تواند یکی از بزرگترین بازی های PS4 در E3 2018 باشد.

Destiny نزدیک ترین بازی از نظر ساختاری به بازی Anthem است. اما سازندگان این بازی وعده یک بازی چند نفره اختیاری را به همه داده اند. شما می توانید حالت داستانی بازی را به تنهایی یا به همراه دوستان خود بازی کنید.

حال BioWare و EA Play باید بگویند که چگونه یک بازی جهان باز و تیر اندازی سوم شخص را در کنار هم می گنجانند (بدون اینکه دچار مشکلات مشابه در بازی Destiny شوند). انتظار در اوایل 2019 به پایان می رسد.

The Avengers Project

بزرگترین بازی های PS4 در E3 2018
The Avengers Project

ما چیز زیادی درباره پروژه Avengers نمی دانیم. اما دلایل فراوانی برای این همکاری مرموز بین مارول و Square Enix وجود دارد. SpiderMan به سرعت و با کیفیت قابل توجهی به بازار می آید. ورود قدرتمند Marvel به صنعت بازی می تواند نوید اتفاقات خوبی باشد. آن ها در سینما پشت به پشت هم فیلم های متنوع می سازند و همواره توانسته اند توجه همه را به خود جلب نمایند.

به نظر می رسد شرط بندی بر روی مارول همیشه شما را پیروز خواهد کرد.

وب سایت Avengers Project گفته است: “بازی The Avengers Project یک مسیر داستانی جداگانه خواهد بود.” اما حال با این دنیای پسا Infinity War اتفاق بدی نخواهد افتاد اگر داستان بازی، گریزی به داستان فیلم های مارول بزند. آیا این بازی می تواند جایی برای خود بین بزرگترین بازی های PS4 در E3 2018 به دست آورد؟ باید منتظر ماند.

Battlefield V

بزرگترین بازی های PS4 در E3 2018
Battlefield V

در حال حاضر اطلاعات زیادی در مورد بازی بعدی Battlefield (در جنگ جهانی دوم) وجود دارد. ولی از آنجایی که بازی هنوز به بازار عرضه نشده، نمی توانیم به صورت دقیق بگوییم که موارد نشان داده شده در تریلر تا چه حد قابل استناد خواهد بود. اما به صورت کلی، اطلاعاتی که در دست هست را بیان می کنیم.

بازی Battlefield V تعداد زیادی از مکانیزم های جدید را معرفی می کند که گروه ها را با یکدیگر ادغام کرده تا آنها را به اهدافشان می رساند. این نوآوری شامل ایده هایی همانند قایقرانی، توانایی ساخت و تقویت سنگرها، توانایی حمل سلاح با وسایل نقلیه و یک رادیوی فرماندهی جدید -در راستای تماس برای حملات قدرتمند- خواهد بود. این جنگ در مکان های مختلفی مثل نروژ، حومه فرانسه و شمال آفریقا رخ می دهد. همچنین بازی Battlefield V دارای حالت co-op به صورت رندوم برای مود داستانی خود می باشد.

بازی Battlefield V بدون حالت خرید premium pass در 19 اکتبر (27 مهر 1397) به بازار عرضه خواهد شد. باید ببینیم Battlefield V، تا چه اندازه توانسته از پس چالش های خود برآید.

Call of Duty: Black Ops 4

بزرگترین بازی های PS4 در E3 2018
Call of Duty: Black Ops 4

در گردهمایی بازی Call of Duty: Black Ops 4 که در ماه May برگزار شد، سازندگان این بازی خبر از حذف بخش داستانی دادند. در عوض، این بازی مجموعه ای از ماموریت های انفرادی را حول شخصیت های خود ارائه خواهد داد. Activision همچنین عنوان کرد: این بازی در زمانی بین Black Ops II و Black Ops III اتفاق می افتد و گریزی به قبل و بعد از آن خواهد زد.

در کنار این تغییرات، سازندگان خبر از حضور حالت Battle Royale دادند. این اتفاق خبر بسیار خوبی برای علاقه مندان به بازی هایی مثل PUBG بود. زیرا بیشتر کسانی که امروزه از دوستداران مود Battle Royale هستند، پیش تر از طرفداران سری بازی های Call of Duty بوده اند. تجربه توامان Battle Royale mode و Call of Duty می تواند بسیاری از بازیکنان را به خود جلب کند.

همچنین این بار این بازی در حالت زامبی خود (که فوق العاده پرطرفدار نیز می باشد) 3 نقشه مختلف بسیار جذاب قرار داده است. Black Ops 4 در 12 اکتبر (20 مهر) برای پلتفرم های PS4 ،xbox1 و PC به بازار عرضه خواهد شد.

Days Gone

بزرگترین بازی های PS4 در E3 2018
Days Gone

اولین اخبار بازی Days Gone در کنفرانس سونی در E3 2016 منتشر شد. ناشر، یک تریلر تبلیغاتی و یک نسخه ی نمایشی از گیم پلی بازی را نشان داد. این تریلر یک موتور سوار را نشان می داد که در تلاش برای بقا در آخرالزمانی واقع در Pacific Northwest (ناحیه ای از آمریکا) بود. شما با کاراکتری به نام دیکن سِنت جان بازی می کنید. شکارچی ای که در مسیر خود درون دنیایی شکست خورده و موجوداتی زامبی مانند، گرفتار شده است.

بازی Days Gone پر از موجوداتی همانند زامبی ها می باشد. اما این در حالی است که سازندگان این بازی (Bend Studios) قسم یاد می کنند که این موجودات زامبی نیستند. اما از نظر من این بازی شباهت زیادی به World War Z دارد.

Days Gone قرار بود در سال 2018 به بازار بیاید. اما امسال سونی خبر از تاخیر در ساخت این بازی داد و تاریخ عرضه آن را به سال 2019 موکول کرد. حال امیدواریم در E3 امسال خبرهای بیشتری از این بازی بشنویم.

Death Stranding

بزرگترین بازی های PS4 در E3 2018
Death Stranding

Hideo Kojima در سطحی قرار دارد که می تواند صنعت بازی سازی را دست خوش تغییرات کند. حال پس از تمام آن اتفاقات خبرساز در مورد Metal Gear Solid V، همه انتظار ساخته جدید Hideo Kojima را می کشند. تاکنون 3 تریلر فوق العاده از بازی Death Stranding منتشر شده است. این تریلر ها تصاویر شگفت انگیزی را نشان می دهد. اما همانند تمامی ساخته های Hideo، ما فقط گیج تر شده ایم.

بر اساس گفته های Hideo Kojima، این بازی با کمک کمپانی سونی منتشر خواهد شد (با کمک همان موتوری که بازی Horizon Zero Down بر روی آن اجرا شد-DECIMA-). یک بازی اکشن جهان باز با المان های آنلاین. به غیر از این، ما در مورد نحوه بازی هیچ چیز نمی دانیم. تمام چیزهایی که از تریلر بازی می دانیم:

شخصیتی به نام Sam در جستجوی جهانی بارانی با عنوان Timefall می باشد که در آن اتفاقات عجیبی رخ می دهد. یک بچه در یک کپسول با تکنولوژی بالا. همچنین فردی با نام Mads Mikkelsen که می تواند سربازانی اسکلتی باقی مانده از جنگ جهانی دوم را کنترل کند. این سربازان می توانند خیر یا شر باشند و این قضیه معلوم نیست. این ها واقعاً چیزهای عجیبی می باشند. ولی با تمامی این تفاسیر بسیار جذاب هستند.

بازی Death Stranding یکی از چهار عنوان اصلی است که در کنفرانس مطبوعاتی E3 2018 سونی ارائه خواهد شد. حتی خود کوجیما قرار است چند تیزر از بازی را برای همگان به اشتراک بگذارد. ما احتمالاً شاهد گیم پلی بازی Death Stranding نیز خواهیم بود. آیا E3 امسال شبهات ما را در مورد این بازی بیشتر خواهد کرد؟ اگر این اتفاق نیافتد، Death Stranding خبرسازترین بازی در بین بزرگترین بازی های PS4 در E3 2018 (و شاید خبرسازترین بازی نمایشگاه E3) خواهد شد.

The Last of Us Part II

بزرگترین بازی های PS4 در E3 2018
The Last of Us Part II

بازی The Last of Us Part II یکی از محتمل ترین بازی های موجود در E3 2018 می باشد. قسمت دوم بازی The Last of Us با بازگشت Ellie و Joel همراه خواهد بود. این بار شما با کاراکتر Ellie بازی خواهید کرد. در انتهای سال قبلی میلادی در فرانسه یک تریلر بسیار خشن از این بازی منتشر شد. دراین تریلر یک زن جوان به وسیله گروهی ناشناخته و مرموز شکنجه داده می شد. اما نکته جالب این بود، تریلری که در پاریس به نمایش درآمد، هیچ نشانی از Ellie و Joel نداشت.

ما دانسته های کاملی از بازی The Last of Us Part II نداریم. ولی یک سری از پیش زمینه ها وجود دارد که Bruce Straley (کارگردان سری اول این بازی) دیگر به دنبال ساخته ای شبیه به قسمت اول این بازی نیست. از سوی دیگر Neil Druckmann از مقامات بلند پایه در Naughty Dog چندی پیش عنوان کرد:

“اگر موضوع اصلی قسمت اول این بازی “عشق” بود، حال موضوع قسمت دوم “خشم و تنفر” است.”

The Last of Us Part II نیز می تواند در کنار Death Stranding از بزرگترین بازی های PS4 در E3 2018 باشند.

Mega Man 11

بزرگترین بازی های PS4 در E3 2018
Mega Man 11

سال های زیادی است که طراح و سازنده Mega Man از Capcom خارج شده. پس از آن و در این سال ها به نظر می رسید، این کمپانی برنامه ای برای انتشار سری جدید از Mega Man ندارد. اما در اواخر سال گذشته میلادی در سی امین سالگرد Mega Man، این کمپانی خبر خوبی (به تمام کسانی که دلشان برای این بمب افکن آبی رنگ تنگ شده بود) داد. این خبر چیزی به جز اطلاع از ساخت بازی Mega Man 11 نبود.

بر خلاف بازی های قبلی، Mega Man جدید دارای شخصیت 3 بعدی است. این بازی در کنار کیفیت بصری بهتر، کماکان حس یک بازی کلاسیک دوست داشتنی را القا می کند. تریلر این بازی منتشر شده و تاریخ عرضه آن برای زمانی پس از E3 2018 می باشد. ما امیدواریم تا کپ کام اطلاعات بیشتری برای طرفداران این بازی به اشتراک بگذارد.

Rage 2

بزرگترین بازی های PS4 در E3 2018
Rage 2

شاید این اتفاق تصادفی نوعی درز اطلاعات و یا نوعی تبلیغات برای Bethesda (درست قبل از شروع E3 2018) باشد. اما هر چیزی که هست، افشاگری غیر معمول Walmart باعث شد تا کمپانی Bethesda دو تریلر از بازی Rage 2 را منتشر کند.

در دمو اول هیچ اثری از گیم پلی بازی وجود نداشت. این تریلر تماماً پر از یک جادوی سرگرم کننده از Andrew W.K بود. اما تریلر دوم، گیم پلی بازی Rage 2 را نشان می داد که به نوعی عجله در ساخت آن احساس می شد.

Rage 2 یک بازی اول شخص تیراندازی و جهان باز با نگاهی متفاوت تر از هم نوعانش می باشد. کافیست نگاهی مختصر به دو پروژه قبلی تیم سازنده بازی بیاندازید. Just Cause 3 و Mad Max خود به تنهایی گویای موارد بسیاری هستند.

با تمام این اتفاقات عجیب برای این بازی، باید منتظر کنفرانس Bethesda در E3 2018 باشیم.

Skull & Bones

بزرگترین بازی های PS4 در E3 2018
Skull & Bones

بازی Assassin’s Creed IV: Black Flag که پرطرفدارترین بازی از سری بازی های Assassin’s Creed می باشد، الهام بخش ساخت بازی مجزایی به نام Skull & Bones شد. این بازی آنلاین و بسیار جذاب توسط کمپانی Ubisoft (کمپانی سازنده Assassin’s Creed) ساخته شده است. در Skull & Bones شما تجربه بازی با یک دزد دریایی -در یک بازی جهان باز- را خواهید داشت. در Skull & Bones می توانید در کنار دوستان خود به دنبال گنج یا غارت بقیه بازیکنان باشید. گفتنی است که این بازی مود تک نفره نیز دارد. ولی چه کسی حاضر است تجربه آنلاین این بازی را از دست بدهد؟

Ubisoft تا کنون جزئیات گیم پلی بسیار کمی را به اشتراک گذاشته است. همچنین احتمال کمی وجود دارد که این بازی در سال جاری منتشر شود. اما هر کسی که به دنبال این تجربه فوق العاده است، باید با دقت E3 2018 را پیگیری کند.

Red Dead Redemption 2

بزرگترین بازی های PS4 در E3 2018
Red Dead Redemption 2

Rockstar معمولا حضور زیادی در E3 ندارد. بازی های این شرکت به اندازه کافی بزرگ هستند تا بتوانند بدون نیاز به E3 در بین بازیکنان محبوب شوند. اما همیشه احتمال حضور یک تریلر جدید از Red Dead Redemption 2 وجود دارد.

همانطور که همه ما در مورد داستان غربی این بازی تریلر های زیادی دیده ایم، می دانیم که بسیاری از اسرار ناشناخته همچنان وجود دارد. دیدن تریلری از گیم پلی این بازی (در E3 2018) بسیار خوش بینانه خواهد بود. به هر حال کوچکترین خبر حول این بازی نیز، می تواند خوشحال کننده باشد.

به راحتی می توان گفت که اگر بازی Death Stranding در E3 امسال حضور پیدا نکند، بازی Red Dead Redemption 2 خبرسازترین بازی بین بزرگترین بازی های PS4 در E3 2018 خواهد شد.

Shadow of the Tomb Raider

بزرگترین بازی های PS4 در E3 2018
Shadow of the Tomb Raider

Shadow of the Tomb Raider سومین ورود مجدد به دنیای بازی های Tomb Raider می باشد. سال گذشته زمانی که یکی از کارمندان Square Enix در یک قطار شهری مشغول کار بر روی این پروژه بود، خبر ساخت این بازی درز پیدا کرد.

در این بازی شما یک بار دیگر به عنوان لارا کرافت بازی می کنید. این بار لارا در جستجوی یک مایا به آمریکای لاتین رفته است. در این حین، سازمان ترینیتی -یک سازمان شبه نظامی که سعی داشت لارا را در بازی های قبلی بکشد- نیز در آنجا حضور دارد. در این سفر لارا مجموعه آخرزمانی مایاها را دست کاری می کند. پس از آن او به سفری برای نجات جهان فرستاده می شود.

Shadow of the Tomb Raider شامل المان های بسیار زیبایی می باشد. از اکتشافات زیر آب گرفته تا هوش مصنوعی قوی تری که در این سری از بازی های Tomb Raider استفاده شده است. همگی دست به دست هم داده اند تا منتظر اثر خوبی از Square Enix باشیم. این بازی در تاریخ 14 سپتامبر (23 شهریور) به بازار عرضه خواهد شد. امیدواریم تا در E3 2018 خبرهای بیشتری از این بازی به دست آوریم.

Star Wars | Respawn

بزرگترین بازی های PS4 در E3 2018
Star Wars | Respawn

کمپانی Respawn Entertainment در حال کار بر روی یک بازی سوم شخص دیگر، از مجموعه Star Wars است. به گفته EA کارگردان این بازی Stig Asmussen، کارگردان بازی God of War III می باشد. این بازی ماجراجویی در میان جنگ ستارگان (یا همان جنگ های ستاره ای) و تمام چیزی که ما از این بازی می دانیم در جریان خواهد بود. کمپانی Respawn Entertainment با انتخاب کارگردان بزرگی مثل Stig Asmussen و همکاری با شرکت EA و همچنین بهره بری از داستان پرطرفداری مثل جنگ ستارگان، می تواند نوید بخش خبرهای خوبی برای علاقه مندان به این سری از بازی ها باشد.

Spider-Man

بزرگترین بازی های PS4 در E3 2018
Spider-Man

Spider-Man پیش از ورود به صنعت بازی دارای تاریخ داستانی کاملی بوده است و این امر می تواند این بازی را به یکی از بزرگترین بازی های PS4 در E3 2018 و یا حتی در عمر کنسول سونی تبدیل کند. این بازی در حال ساخت توسط Insomniac Games می باشد. نگاه کوتاهی به بازی های قبلی این کمپانی مثل: Spyro the Dragon Ratchet and Clank و Sunset Overdrive خود نشان دهنده زکاوت تیم سازنده بازی است. از نگاه من بازی Spider-Man انفجار بزرگی برای طیف سنی خاصی از بازیکنان، خواهد بود.

بر اساس گفته سازندگان بازی: شما فقط بخش بسیار کوچکی از این بازی جهان باز را دیده اید. اسپایدرمن موارد بسیار زیادی برای سورپرایز کردن شما خواهد داشت. این بازی که بدون شک می تواند یکی از پرطرفدارترین بازی ها بین بزرگترین بازی های PS4 در E3 2018 باشد، در 7 سپتامبر 2018 (16 شهریور 1397) به بازار بازی های ویدیویی عرضه خواهد شد.

رسانه کروکوگیم

نظرات خود را در مورد بزرگترین بازی های PS4 در E3 2018 با ما به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + هفت =