بازی Spider-Man در کمپانی Marvel Cinematic Universe برای ps4 در حال ساخت است. شرکت سونی همچنان صاحب حقوق معنوی شخصیت Spider-Man می باشد. بر اساس اخبار بازی های ویدیویی این بازی را می توان در زمره بازی های اکشن قرار داد.

Spider-Man می تواند با قدرت خارق العاده اش به راحتی از آسمان خراش های نیویورک بالا برود.

اولین تریلر کامل برای فیلم بعدی مرد عنکبودی، Into spider verse اکنون منتشر شده است. این تریلر بر شخصیت Miles Morales تمرکز دارد و هیچ کس به غیر از Peter Parker از قدرت های جدید spider powers خبر ندارد. تریلر، سریع حرکت می کند و خنده دار است. انیمیشن شگفت انگیز می باشد و در پایان این تریلر ظاهری خارق العاده از شخص spider person مشاهده خواهید کرد.

صداپیشگان بازی Verse Spider:

  • Shameik Moore (در نقش Miles)
  •  Jake Johnson (در نقش Peter)
  •  Hailee Steinfeld (در نقش Gwen Stacy)
  • Liev Schreiber (در نقش Kingpin)
  •  Mahershala Ali (در نقش Luke Cage)
  • Tyree Henry (در نقش Atlanta)
  • Lily Tomlin (در نقش The West Wing)

بازی Spider-Man توسط Phil Lord و Movie Choreographer تهیه شده است. Miller اخیرا در مصاحبه ای در مورد تصاویری متمایز ار فیلم صحبت کرده است. Miller  می گوید که این بازی یک تجربه جدید و منحصر به فرد و دارای یک سبک پرهیاهو است.

در بازی Spider-Man شخصیت اصلی داستان فردی با اعتماد به نفس است. شخصی که می‌ تواند به راحتی به گشت و گذار بپردازد. دیدن Spider-Man در میدان جنگ و زاویه دوربین همگی حس سرعت و هیجان را به بازیکن منتقل می کند. شخصیت افسانه ای Spider-Man برای همه، نقش یک قهرمان نجات دهنده را ایفا می کند.

spider verse در 14 دسامبر 2018 (23 آذر 1397) به نمایش در می آید.

لطفا نظرات خود را در مورد بازی Spider-Man برای من و دوستانتان به شکل دیدگاه در پایین همین مقاله قرار دهید.

خرید بازی Marvel Spider Man برای PS4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + 14 =