ما در این مقاله بهترین راهنمایی ها و توضیحات بازی Far Cry New Dawn قرار داده شده است. از مقاله ما شما یاد خواهید گرفت که چه مهارت هایی ارزش توجه کردن دارند، اسرار کجا هستند و چگونه شکار کنید. این راهنما شامل توضیحات تمام عناصر گیم پلی این بازی است.

Far Cry: New Dawn یکی دیگر از مجموعه سری محبوب FPS توسط Ubisoft است. برای اولین بار در تاریخ این سری، توسعه دهنده تصمیم گرفته است که یک عاملی مستقیم ایجاد کند. این بازی هفده سال پس از Far Cry 5 برگزار می شود. هدف شما در این بازی این است که با Mickey و Lou مواجه شوید. آنها رهبران بزرگراه ها، گروهی از راهزنان هستند که به شهر حمله کرده اند.

گیم پلی بازی Far Cry New Dawn مبتنی بر مکانیسم مشابهی است که در عناوین قبلی از این حق رای دادن استفاده می شود. این بازی FPS جهانی است. علاوه بر ماموریت های اصلی، Hope County همچنین فعالیت های جانبی مختلفی دارد از قبیل گرفتن کشتی های عرضه یا شکار گنج. البته بازی چند تغییر دارد. برای اولین بار در این سری، بازیکنان می توانند در Expeditions شرکت کنند. این مأموریت ها خارج از Hope County است و هدف ما تامین منابع از راهزنان است.

ویژگی جدید Far Cry: New Dawn از RPG گرفته شده است. با توجه به سطح آنها، دشمنان از دنده های مختلف استفاده می کنند و تعداد قابل توجهی از امتیازات health دارند. سلاح ها و وسایل نقلیه نیز به چهار سطح تقسیم می شوند.

در اینجا، شما می توانید راهنمایی های مختلف برای مبتدیان و همچنین صفحات اختصاص داده شده به مکانیک گیم پلی اولیه بازی پیدا کنید.

سوالات متداول

ما سعی می کنیم سوالات متداول را مطرح کنیم و راه حل هایی را برای هر مشکلی که ممکن است با بازی مطرح کنیم، ارائه دهیم. بخش پرسش و پاسخ به عنوان مکمل برای راهنمایی شروع می شود. چگونه می توان امتیازات را بدست آورد، چگونه درب ها و گاوصندوق ها را باز کنید و یا چگونگی باز کردن قفل قلاب این فقط چند سوال است که ما در آن فصل پاسخ دادیم.

فعالیت های جانبی

Far Cry: New Dawn دارای چندین فعالیت جانبی است. Expeditions به شما امکان می دهد که منابع زیادی را بدست آورید. در ادامه این مقاله با جزئیات آن بیشتر آشنا خواهید شد.

اگر چه جهان Far Cry: New Dawn با گل های رنگی پوشیده شده ولی این بدان معنا نیست که صلح به Hope County آمده باشد. برعکس، زمین پر از راهزنان بی رحم و حیوانات هیولایی است. این بخش به شما کمک خواهد کرد که در این دنیای خطرناک زنده بمانید. در پایین به بازسازیHealth ، استعدادهای مورد توجه و کشتن موجودات برای دریافت دستمزد پرداخته می شود.

چگونه می توان Health Points را بازسازی کرد؟

بازی Far Cry New Dawn

مبارزه در Far Cry: New Dawn عنصری موثر از گیم پلی است. شخصیت شما اغلب مجروح می شود، بنابراین باید بدانیم چگونه می توان Health Points خود را بازسازی کرد.

دو راه وجود دارد- استفاده از بسته کمک های اولیه یا عقب نشینی کردن از میدان جنگ.

اگر قهرمان از میدان جنگ فرار کند، تنها زمانی بهبود می یابد که او آسیب نبیند. این نوع بازسازی طولانی مدت طول می کشد و به عنوان مثال، زمانی که یک post را گرفته اید، بی فایده است. بسته کمکهای اولیه تقریبا بلافاصله کار می کند و شما فقط باید صبر کنید تا کاراکتر تحت درمان بهبود یابد. برای ایجاد یک بسته کمک های اولیه، شما نیاز دارید:

یک Bougainvillea- این گیاه در نزدیکی رودخانه ها و دریاچه ها رشد می کند.

دو گیاه Cistanche- در نزدیکی جاده ها و غارها پیدا خواهید کرد.

یک تکه گوشت- گوشت از اکثریت حیوانات کشته شده به دست می آید.

سفر با یک Roster

بازی Far Cry New Dawn

Roster ها کمک هایی هستند که می توانید با آنها در سراسر جهان سفر کنید. شما 8 مورد از آنها را در کل پیدا خواهید کرد، اما از همان ابتدا به یکی از آنها دسترسی خواهید داشت. مسلما همه از اینکه در طول سفر خود کمک داشته باشند خوشحال می شوند.  Roster شما را دنبال خواهد کرد و به دشمنان نزدیک حمله خواهد کرد. شما می توانید سفارشات ساده را به Rosters بدهید. به یاد داشته باشید، با این حال، گاهی اوقات شما باید از همدم خود مراقبت کنید – اگر آنها در روی زمین بی هوش باشند، سعی کنید به آنها نزدیک شوید و به آنها کمک کنید.

Well-Armed

بازی Far Cry New Dawn

Well-Armed به شما اجازه می دهد تا یک سلاح اضافی حمل کنید. با کمک این شما می توانید برای شرایط مختلف خود را آماده نمایید. ایده خوبی است که یک تفنگ اتوماتیک همراه با اسلحه تک تیرانداز داشته باشید. به این ترتیب شما می توانید دشمنان را از فاصله دور و نزدیک بکشید. شما همچنین می توانید از یکی از این سلاح ها برای پرتاب موشک و از بین بردن وسایل نقلیه دشمن استفاده کنید.

به یاد داشته باشید زنگ هشدار را در post ها خاموش کنید

بازی Far Cry New Dawn

در Far Cry: New Dawn شما اغلب در post های دشمن قرار می گیرید. به عنوان مثال برای به دست آوردن اتانول. لازم به یادآوری است که در هر پایگاه یک برج هشدار وجود دارد، یعنی یک هدف بلند و روشن. پیش از حمله مستقیم دزدکی حرکت کرده و هشدار را خاموش نمایید. در غیر این صورت، دشمنان خواهان تقویت هستند و شما باید با دشمنان بیشتری مقابله کنید. علاوه بر این، با بیرون آمدن پایگاه بدون زنگ زدن، اتانول بیشتری دریافت خواهید کرد. گرفتن پایگاه یکی از ویژگی های اصلی Far Cry: Dawn New است. آنها منبع اصلی اتانول شما هستند و شما برای ارتقاء رفاه به آن نیاز دارید.

چگونه پایگاه ها را بیابیم؟

بازی Far Cry New Dawn

پایگاه ها در اطراف کل دنیای بازی پراکنده هستند، اما در نقشه مشخص نشده اند. شما باید خودتان آنها را بیابید با این حال، این کار دشوار نیست. پایگاه ها معمولا بزرگ هستند و شما به راحتی می توانید بر روی نقشه نقطه یابی کنید. پس از نزدیک شدن به پاسگاه، شما به طور خودکار ماموریتی را دریافت خواهید کرد که طی آن باید پایگاه خاص را تصرف کنید.

چگونه پایگاه را بگیریم؟

بازی Far Cry New Dawn

این بازی شما را مجبور نمی کند تا پایگاهی را در یک موقعیت خاص جذب کنید. در طول این بخش، شما می توانید تاکتیک مورد علاقه خود را برای مبارزه با دشمنان استفاده کنید. صرف نظر از اینکه چطور می خواهید پایگاه ها را جذب کنید، باید درباره این موارد به یاد داشته باشید:

  • هر پایگاه دارای یک برج آژیر و سازه بلند با یک لامپ قرمز است.
  • علاوه بر غیرفعال کردن زنگ هشدار، شما باید منطقه را نیز دیدبانی کنید تا دشمنان را ببینند.
  • بسیاری از پایگاه ها دارای تجهیزاتی هستند که می توانند به کمک شما در دریافت پایگاه یاری نمایند.
  • داشتن یک اسلحه هنگام گرفتن پایگاه همیشه مفید است. یک هم تیمی انتخاب کنید که مناسب سبک شما باشد. به عنوان مثال- Nana برای حملات خاموش از فاصله ای بزرگ تر است. Horatioتوجه دشمنان را به خود جلب می کند.
  • کشتن تمام دشمنان برای گرفتن پایگاه، از جمله تقویت کننده ها.

چه چیزی را از گرفتن پایگاه ها دریافت می کنم؟

بازی Far Cry New Dawn

برای دریافت اتانول، پایگاه ها را دریافت کنید. شما به این منبع برای ارتقاء رفاه نیاز دارید. دریافت یک پایگاه به شما حداقل 100 واحد اتانول می دهد. شما می توانید مجدد یک پایگاه را پر از دشمن نمایید اما این نکته را به یاد داشته باشید که دشمنان جدید قوی تر می باشند و اگر موفق به پیروزی شوید اتانول بیشتری دریافت خواهید کرد.

در بازی Far Cry New Dawn، گرفتن سلاح های جدید و یا باز کردن قفل ها تنها راه برای توسعه شخصیت شما نیست. به روز رسانی پایگاه سلامت شما را افزایش می دهد و دسترسی به سلاح های بهتر را به ارمغان می آورد.

چگونه Prosperity را ارتقا دهیم؟

بازی Far Cry New Dawn

ارتقاء Prosperity نیازمند اتانول است- شما می توانید این منابع را با گرفتن پایگاه ها بلند و کامیون های حمل و نقل اتانول دریافت کنید. هر ساختمان در Prosperity دارای سه سطح است. شما نیاز به صرف مقدار مشخصی از اتانول برای ارتقاء آنها دارید.

چه امکاناتی در Prosperity است؟

بازی Far Cry New Dawn

هفت مکان در Prosperity وجود دارد. بعضی از آنها به شما اجازه می دهند سلاح و وسایل نقلیه را بسازید، بعضی دیگر توانایی های جدید را باز می کند یا پاداش های دائمی خود را به دست آورید.

اکتشاف- مصالح در همه جا هستند. گیاهان در نزدیکی رودخانه ها، دریاچه ها، جاده ها و درون غارها رشد می کنند. ایستگاه های دشمن همیشه ده ها تن از ابزارهای تولید سلاح و وسایل نقلیه دارند. شما همچنین باید اجساد را loot نمایید.

شکار حیوانات- شما می توانید پوسته های حیوانی را برای ساخت مواد مورد استفاده قرار دهید. هر پوست چیزی ارزشمندی است، اما چیزی که از حیوانات نابارور غارت می شود، به شما کمک می کنند مواد بیشتری کسب کنید.

ماهیگیری- پس از باز کردن Fishing Rod perk، می توانید به محل ماهیگری رفته و شروع به ماهیگیری نمایید.

کامیون های عرضه کننده- کامیون های دشمن با وسایل نقلیه، جاده ها را سپری می کنند. اگر راننده یکی از آنها را بکشید محتویات آن برای شما خواهد بود.

در پایین شما می توانید مهم ترین اطلاعات در مورد اسلحه را پیدا کنید. شما یاد خواهید گرفت که چه چیزی می تواند مفید باشد، مهارت های آنها چیست، جایی برای پیدا کردن آنها خواهید یافت.

اطلاعات کلی

بازی Far Cry New Dawn

هشت اسلحه برای گرفتن در بازی وجود دارد. دسترسی به یکی از آنها -Carmina Rye- از ابتدای بازی به شما اعطا خواهد شد. بقیه اسلحه ها برای استخدام باید پیدا شوند و شما باید برای رسیدن به هر یک از آنها یک ماموریت انجام دهید.

شما می توانید تنها با یک اسلحه به سفر بپردازید. تمام اسلحه ها دارای توانایی های منحصر به فرد خود هستند، زمانی که یک اسلحه مخصوص دشمنان را می کشد، قفل شده است. به عنوان مثال، پس از کشتن 15 دشمن، Carmina Rye توانایی پرتاب دینامیت را به دست می آورد.

چگونه Pastor Jerome را بگشاییم؟

بازی Far Cry New Dawn

Pastor Jerome قادر به پرتاب کوکتل مولوتف و استفاده از مهمات انفجاری است. شما باید جستجوی خود را برای تفنگ در نزدیکی Prosperity و مجاورت پایگاه The Chop Shop آغاز کنید. محل در تصویر بالا با دایره قرمز مشخص شده است. پس از آن ماموریت Jerome Comes Home آغاز خواهد شد. تکمیل آن باعث خواهد شد که Pastor Jerome به عنوان یک اسلحه به شما ملحق شود.

Timber در چه جایی یافت می شود؟

بازی Far Cry New Dawn

یک سگ به نام Timber می تواند دشمن ها را برای شما علامت گذاری کند، سلاح ها و تجهیزات را از افراد کشته شده دریافت می نماید. شما می توانید آن را در نزدیکی پایگاه Broken Forge پیدا کنید. محل دقیق آن در تصویر بالا با دایره قرمز مشخص شده است. به دست آوردن این سگ با تکمیل ماموریت Man Eat Dog World همراه می باشد.

چگونه Nana را باز کنیم؟

بازی Far Cry New Dawn

Nana تیرانداز می باشد و به همراه تفنگ بی صدا دشمنان را مخفیانه نابود می کند. مکان Nana با یک دایره قرمز در تصویر بالا مشخص شده و شما پس از یافتن Timber به دنبال Nana می روید. به دست آوردن آن پس از تکمیل Crow’s Feet, Eagles eyes به دست می آید.

چگونه Horatio را باز کنیم؟

بازی Far Cry New Dawn

Horatio یک گراز وحشی می باشد که قادر به شکستن سپر دشمنان و مقاوم در برابر نابودی می باشد. شما می توانید او را در نزدیکی پایگاه Pantry قرار دهید. محل دقیق آن با یک دایره قرمز در تصویر بالا مشخص شده است. به دست آوردن Horatio همراه با ماموریت “To Love a Boar” است.

چگونه Hurk Drubman Jr را باز کنیم؟

بازی Far Cry New Dawn

Hurk Drubman Jr یک متخصص مواد منفجره است. او از پرتاب موشک استفاده می کند و موشک هایش دشمنان را دنبال می کنند. برای باز کردن قفل او باید به پایگاه Trailer Town بروید. محل دقیق آن با یک دایره قرمز در تصویر بالا مشخص شده است. پس از آن، شما باید مأموریت “Days of Blunder” را تکمیل کنیدو – تکمیل آن موجب می شود که Hurk Drubman Junior به شما بپیوندد.

چگونه Gina Guerra را باز کنیم؟

بازی Far Cry New Dawn

برای باز کردن Gina Guerra، ابتدا باید یک متخصص به نام Sharky را استخدام کنید. Gina Guerra دارای تسلیحات نامحدود از مهمات و استفاده از مهمات انفجاری است. برای باز کردن Gina Guerra، شما باید ماموریت «Mo’ Mommies, Mo’ Problems» را تکمیل کنید. این ماموریت تنها پس از اینکه متخصصی به نام Sharky را بدست آورد، پس از تکمیل مأموریت ” Adventures in Babysitting”، در دسترس قرار می گیرد.

چگونه Judge را باز کنیم؟

بازی Far Cry New Dawn

Judge یک قاتل بی صدا می باشد که باعث می شود حیوانات به شما حمله نکنند مگر اینکه شما خود ابتدا به آنها حمله کنید. Judge پس از تکمیل مأموریت “Joseph’s Secret” باز می شود که یکی از ماموریت های مربوط به داستان است.

بازی Far Cry New Dawn بر روی پلتفرم های pc ،ps4 و xbox1 قابل اجرا می باشد. لطفا نظرات خود را درباره آموزش بازی Far Cry New Dawn به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

خرید بازی Far Cry New Dawn برای PS4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − 3 =