ما در این مقاله به بازی World War Z و آموزش آن را برای شما در نظر گرفته ایم. راهنمای ما اطلاعاتی در مورد نوع زامبی که با آن روبرو می شوند، چگونه آنها را شکست می دهیم، چگونه می توان کلاس ها را توسعه داد و چه مهارت هایی برای باز کردن با ارزش است. راهنمای زیر برای World War Z یک مجموعه کاملی از دانش است که حاوی شرح همه عناصر گیم پلی می باشد. در این مقاله شما می توانید با قسمت های مختلف بازی آشنا شوید و بدانید چگونه با اتفاقات مقابله نمایید.همچنین این بازی بر روی پلتفرم pc، ps4 و xbox1 قابل اجرا می باشد.

نکاتی برای شروع خوب

قبل از اینکه ماجراجویی خود را با World War Z شروع کنید، توصیه می کنم نکات زیر را مطالعه نمایید. این مقاله نه تنها برای بازیکنان جدید بلکه برای حرفه ای ها نیز کار آمد می باشد.

نکات:

به یاد داشته باشید که هر زمانی که فرصتی برای انجام این کار دارید، مهمات را دوباره پر کنید. در طول بازی World War Z، تیم شما هزاران نفر از دشمنان را از بین می برد و شما می توانید به سرعت به سلاح ها دست پیدا کنید. شما می توانید مبارزه با دزدان دریایی را در شرایط بحرانی استفاده نمایید، اما نباید بیش از حد به آن وابسته باشید، اگر نمی خواهید آسیب های غیر ضروری را دریافت کنید. مهمات را می توان با جعبه های ویژه دوباره پر کرد. آنها همیشه در نزدیکی مکان های مهم قرار دارند (که در آن شما باید از زامبی ها دفاع کنید)، شما همچنین می توانید در هنگام کاوش نقشه روی آنها قدم بردارید.

محیط اطراف خود را نظاره کنید مینی نقشه در بازی همیشه در دسترس است. در آن شما می توانید مکان هایی که دشمنان می آیند (با یک فیلد قرمز مشخص شده)، و همچنین اطلاعات مربوط به مکان های متحدان خود (نقاط آبی در مینی نقشه) بیابید. به دنبال تجهیزات جدید باشید. در طول مأموریت ها شما اغلب بر روی صندوق های خالی قرار می گیرید – در داخل شما می توانید مواد منفجره، مدال ها و یا سلاح های جدید  را پیدا کنید. انواع جدیدی از سلاح ها نیز می توانند در بازه دروغین یافت شوند.

در صورت امکان، دشمنان بی سر و صدا را از بین ببرید. دشمنان تقریبا به طور کامل سلاح های بی صدا را نادیده می گیرند (به طور مثال، تپانچه برای بسیاری از کلاس ها در ابتدای ماموریت ها) و بسیاری از آنها با یک سر و صدا پنهان می شوند. تیراندازی از یک “regular” موجب سر و صدای فراوانی می شود و ناخواسته توجه دشمنان را به خود جلب می کند.

مواد منفجره خود را برای برخورد با گروه های بزرگتر از دشمنان ذخیره کنید. انفجارها هر دو در عبورهای باریک (راهروها، درون ساختمان ها) مفید هستند تا سریع گروه های دشمنان را بدون نیاز به استفاده از مهمات و همچنین در صورت روبرو شدن با Swarm – گروه بزرگی از زامبی ها که می توانند به هزاران نفر که ظاهر می شوند، از بین ببرند.

بازی World War Z

به عنوان یک تیم بازی کنید. همکاری مستقیم همکاران در جنگ جهانی اول به خصوص در سطوح دشوار بالاتر بسیار مهم است. به تنهایی و به سرعت شما مهمات را تخلیه می کنید و احتمالا شما به گروه بزرگی از زامبی های معمولی می روید یا توسط یک دشمن خاص (Bull یا Creeper) گرفتار خواهید شد. در مورد دوم، کمک از هم تیمی بسیار مهم خواهد بود، همانطور که شما قادر نخواهید بود از چنگال دشمن خود فرار کند. در یک گروه حرکت کنید تا بتوانید دشمنان را به سرعت از بین ببرید.

مراقب دشمنان خاص باشید. انواع مختلفی از دشمنان وجود دارد: Reaper، Bull، Screamer و Hazmat. هر کدام از آنها با رفتار و توانایی های متفاوت مشخص می شوند، هر کدام باید با یکدیگر متفاوت باشند.

چندین کلاس در بازی وجود دارد، هر کدام متفاوت از دیگری هستند. شما کلاس هایی با تمرکز بر آسیب های خرید و همچنین کسانی که برای حمایت از دیگران وجود دارد را خواهید یافت.

گیم پلی پایه

در این بخش فصل هایی را که مکانیک پایه گیم پلی را شرح می دهند، خواهید یافت. در اینجا شما در میان دیگر توضیح سیستم مبارزه، لیست و توضیحات همه دشمنان در بازی، همراه با نکات در مورد چگونگی مقابله با آنها و یا توضیحات رابط، خواهید یافت.  World War Zیک عنوان بسیار مشابه به سری Left 4 Dead است.

اسلحه را به طور منظم پر کنید. دشمنان متعددی برای از بین بردن در جنگ جهانی اول وجود دارد که می تواند مهمات خود را به سرعت از بین ببرد. در صورتی که چنین اتفاقی می افتد، شما قادر خواهید بود برخی از دشمنان را با حملات غواصی بیرون بکشید، اما شما نباید به این بستگی داشته باشید، اگر نمی خواهید دریافت های غیر ضروری را انجام دهید.

محیط اطراف خود را نظارت کنید

شما همیشه یک مینی نقشه را در اختیار دارید. در اینجا شما مسیرهایی را که دشمنان به شما نزدیک می شوند، به شما می دهند تا زمان آماده سازی آماده شوید. مکان های متحدان شما نیز می تواند بر روی مینی نقشه بررسی شود – آنها با نقاط آبی مشخص شده اند.

هر زمان که فرصت دارید از یک سلاح بی صدا استفاده کنید

بازی World War Z

با استفاده از سلاح های بی صدا (مانند تپانچه که اکثر کلاس ها در آغاز مأموریت با آن شروع می شود) شما قادر به جلوگیری از برخورد های غیر ضروری با دشمنان خواهید بود. دشمنان نمی توانند عکس های یک سلاح خاموش را بشنوند و اکثر آنها از یک پرتاب منحرف می شوند. استفاده از سلاح های “regular” باعث ایجاد سر و صدای زیاد می شود که توجه دشمنان را به خود جلب می کند.

دقیق شلیک کنید

مهمات در بازی بسیار ارزشمند است، به ویژه در سطوح سخت تر، شما نباید بدون نیاز به دفاع از دشمنان تنها باشید. سری کوتاه و دقیق و تمرکز بر سر دشمنان شما به شما این امکان را می دهد که به سرعت دشمنان خود را از بین ببرید و مقدار زیادی از مهمات مهم را ذخیره کنید. در ادامه باید بگویم این بازی بر روی پلتفرم های pc، ps4 و xbox1 قابل اجرا می باشد.

لطفا نظرات خود را درباره آموزش بازی World War Z به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

 

51 thoughts on “آموزش بازی World War Z

  1. mahdy says:

    سلام
    تو بازی world war z داخل ps4 میشه مثل gta v اول شخص کرد؟؟ چون تو چندتا فیلمی که دیدم اونا میتونستند اول شخص کنند. قضیش چیه؟؟؟؟

  2. MEHDI says:

    سلام
    بازی WORLD WAR Z افلاین میشه تک نفره بازی کرد و تا مرحله اخرش رفت؟؟؟ یا فقط باید انلاین باشه؟؟؟

  3. assassintttt says:

    سلام و خسته نباشین

    چطوری میتونیم رو ایکس باکس وان اس دو نفره افلاین این بازی رو تجربه کنیم؟

  4. امیر says:

    سلام خسته نباشید

    میشه بگید چهن طوری انلاین بازی کنیم

    ونسخه مورد نیاز را از کدوم سایت دانلود کنیم

    • جاوید حکیمیان says:

      سلام امیر عزیز
      بازی هایی که ما میگذاریم مخصوص پلی 4 هستند و نیاز به دانلود کردن از سایتی ندارن – کافیه بزارید داخل دستگاه خودش شروع به دانلود آپپدیت ها میکنه

  5. پوریا حیاتی فرد says:

    سلام ببخشید مال من آخرین بروزرسانیه چطوری برم بخش دونفره آفلاین؟لطفا کمکم کنید

  6. پوریا حیاتی فرد says:

    سلام ببخشید مال من آخرین بروزرسانیه چطوری برم بخش دونفره آفلاین؟ لطفا کمکم کنید

  7. کیارا says:

    سلام ببخشید حتما باید بازی تا نسخه اخر بروزرسانی شده باشه تا بتونیم دونفره افلاین بازی کنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − دوازده =