Mads Mikkelsen در مصاحبه ای در جشنواره فیلم کن فرانسه اعتراف کرد که پس از گذشت یک سال از ساخت بازی Death Stranding همچنان متوجه داستان بازی نشده است.

داستان بازی Death Stranding همچنان برای همه در هاله ای از ابهام است. این ابهام خیلی از دور از ذهن نیست چراکه تمام ساخته های هیدئو کوجیما بدین شکل مرموز می باشد. یکی از افراد معروفی که در ساخت این بازی با هیدئو کوجیما همکاری می کند، بازیگر معروف دنیای هالیوود Mads Mikkelsen (عکس شماه 1) است. وی در مصاحبه ای در جشنواره فیلم کن فرانسه اعتراف کرد که پس از گذشت یک سال از ساخت بازی Death Stranding همچنان متوجه داستان بازی نشده است.

ps4   death stranding   e3 2018


Death Stranding

تریلرهای منتشر شده از بازی Death Stranding بسیار پیچیده و عناصر استفاده شده در آنها به نظر نمادین و دارای معنای چند لایه بودند. مغز متفکر پشت این داستان (هیدئو کوجیما) در گذشته های دور، نویسنده داستان های جنایی چند هزار صفحه ای بوده که در چرخش روزگار، به صنعت بازی های ویدیویی کشیده شد. حال هیدئو، فرزند خلف خود یعنی سری بازی Metal Gear Solid را رها کرده و پا به دنیای جدیدی به نام Death Stranding گذاشته است. او این دنیای غریب خود را می خواهد با عناصری خاص مانند بچه های داخل کپسول، رشته های بیولوژیکی سیاه، عدم تعادل در جاذبه و از همه مهم تر مرگ بسازد. برای اطلاعات بیشتر پیرامون بازی Death Stranding مقاله بازی Death Stranding یا Another Masterpiece STRANDING را مطالعه نمایید.

بازی Death Stranding
عکس شماره 1: Mads Mikkelsen بازیگر هالیوود

مدز میکِلسِن از بازی Death Stranding می گوید

Mads Mikkelsen داستان بازی Death Stranding را بسیار پیچیده و آن را با تمام تولیدات تلویزیونی متفاوت می خواند. او حتی به وضوح اعلام کرد که پس از گذشت یک سال از ساخت و ضبط این بازی، همچنان به درستی داستان بازی را نفهمیده است. او داستان بازی را در سه کلمه این طور بیان کرد:

Death Stranding دیوانه وار، پیچیده و زیبا است.

نقش Mads Mikkelsen در داستان بازی Death Stranding هنوز روشن نیست. این نکته فقط مختص او نیست. چراکه نقش Norman Reedus (قابل مشاهده در عکس شماره 2) نیز نامعلوم هست. این نکته را هم بگویم که Norman Reedus سابقه کار با هیدئو کوجیما را پیش تر در پروژه ناتمام Silent Hill داشته است.

بازی Death Stranding
عکس شماره 2: Norman Reedus بازیگر سریال The Walking Dead

زمان عرضه بازی Death Stranding مشخص است؟

در حال حاضر هیچ تریلری از گیم پلی بازی Death Stranding به بیرون درز نکرده و امیدواریم در روزهای آینده طی E3 2018 شاهد تریلری از این بازی باشیم. این بازی زمانی منتشر می شود که هیدئو کوجیما آن را به اتمام برساند. زیرا او وسواس شدیدی بر روی ساخته های خود دارد و هیچ ترسی از تاخیر  عرضه بازی های خود ندارد.

طبق اخبار بدست آمده، بازی Death Stranding برای کنسول ps4 عرضه خواهد شد و برای نسل بعدی یعنی ps5 نخواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو − 1 =