Agent 47 در Hitman 2 به ماموریت باز می گردد!

دلایل زیادی مبنی بر بازگشت Hitman وجود دارد. حساب رسمی Hitman در توییتر امروز مطلب رمزآلودی را منتشر کرد. این توییت دقیقاً همزمان با توییت کمپانی Warner Bros در مورد شمارش معکوس شروع E3 2018 بود. در این خبر به تحلیل شایعات پیرامون Hitman 2 می پردازیم.

E3 2018    Hitman 2    اخبار فاش شده


توییت حساب رسمی بازی Hitman:

…. Good afternoon, 47. The profiles have been uploaded. Your next target is

همچنین تصویر منتشر شده در توییت Warner Bros نشان دهنده یک ماشین مسابقه ای با نام تجاری “Hamsun” می باشد. از این نام تجاری در Hitman 1 نیز نام برده شده بود.

اما مهم تر از همه این که، لوگوی Hitman 2 در سایت Warner Bros کشف شده است. پس، بله، می توان گفت سری جدید بازی Hitman در راه است. لوگوی منتشر شده در شکل 1 قابل مشاهده است.

Hitman 2
شکل 1: تصویر کشف شده از سایت

اولین سری از این فرنچایز در 21 ماه اسفند سال 1394 به بازار آمد (11 مارچ 2016). بازی Hitman که تقریباً به 34 ساعت زمان برای اتمامش نیاز بود، بر روی پلتفرم های PS4 ،Xbox1 و PC به بازار بازی های ویدیویی عرضه شد.

کمی از کمپانی سازنده بازی Hitman 2

سری بازی های Hitman توسط کمپانی IO Interactive طراحی و توسعه داده شده اند. این کمپانی در سال 1998 در کپنهاگ دانمارک تاسیس و در سال 2009 توسط کمپانی Square Enix خریداری شد. IO Interactive در سال 2017 توانست خود را به همراه فرنچایز Hitman از Square Enix باز خرید کند. حال با توجه به توانایی های این استدیوی بازی سازی، دور از انتظار نیست که آن ها به سرعت با یک کمپانی بزرگ دیگر وارد مذاکره و همکاری شوند. این اتفاق ممکن است پس از E3 2018 امسال رخ دهد.

پیش از این IO عنوان کرده بود:

“70% از توان تولید محتوایش را صرف فرنچایز Hitman می کند.”

حال با تمام این اتفاقات پیش آمده باید بی صبرانه به انتظار E3 2018 بنشینیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اخبار و رویدادهای E3 2018 با ما همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + 6 =