چندی پیش استودیو Rocksteady از ساخت بازی Batman Arkham Collection برای کنسول های نسل هشتم خبر داد و تایید کرد بازی جدید Batman Arkham در شهریور عرضه خواهد شد. ناگفته نماند که این تاریخ تنها برای منطقه اروپا می باشد. بازی Batman: Arkham Collection در حقیقت مجموعه ای از عنوان Akham Knight می باشد و علاوه بر آن دو نسخه ریمستر Arkham Asylum و Arkham City را شامل می شود. این بازی ها چندی پیش توسط استودیو Rocksteady عرضه شده اند.

پیش از این ها نسخه‌ دیجیتالی Batman: Arkham Collection عرضه شده بود اما هم اکنون شاهد عرضه‌ی نسخه‌ فیزیکی آن می باشیم. به علاوه بازی Akham Knight همراه با پوسته Earth 2 Dark Knight همراه خواهد بود و این اولین بار است که این پوسته برای بازیکنان اروپایی در دسترس قرار می‌گیرد.

متاسفانه استودیوی Rocksteady همچنان به گونه‌ای رفتار می‌کند که انگار بازی Batman: Arkham Origins وجود خارجی ندارد و بر همین اساس،Batman: Arkham Collection شامل نسخه‌ی Origins نخواهد شد زیرا که وظیفه‌ ساخت آن با استودیوی دیگری یعنی استودیو Warner Bros. Montreal بوده است.

به هر حال نسخه فیزیکی بازی Batman: Arkham Collection در شهریور ماه بر روی کنسول های ps4  و xbox1 عرضه خواهد شد. بازیکنانی که نسخه دیجیتالی بازی را خریداری نمایند پوسته Earth 2 Dark Knight را به صورت رایگان دریافت می نمایند.

لطفا نظرات خود را درباره بازی جدید Batman Arkham بدون Origins به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 4 =