کمپانی Activision اولین بتا برای Call of Duty: Black Ops 4 Blackout را اعلام کرد.

اولین آزمایش بازی Black Ops 4 Blackout به صورت انحصاری برای بازیکنان ps4 از تاریخ 19 شهریور 97 شروع می شود. Black Ops 4 Blackout از سبک Battle Royale پیروی می کند. با این حال کمپانی اکتیویژن هنوز اطلاعات زیادی در مورد حالت جدید بازی خود را به اشتراک نگذاشته است. ولی Call of Duty در صفحه رسمی توییتر خود خبر سه حالت مختلف در بازی، به نام های solos، duos و quads را اعلام کرد.

برای دسترسی به بتا Blackout باید یک کپی از Black Ops 4 را پیش از آن خریداری نمایید. این در حالی است که در اولین انتشار تنها برای کنسول ps4 در دسترس خواهد بود و کمپانی Activision در جلسات آینده، بتا سیستم عامل های دیگر را در تاریخ نامشخصی پشتیبانی خواهد کرد.

صاحبان کنسول xbox نیز برای دریافت بتا نسخه Blackout باید از پیش، بازی کامل را خریداری نمایند. ولی کاربران pc قادر به خرید عنوان Blackout به تنهایی می باشند.

بازی Black Ops 4 Blackout در E3 2018 اعلام شد. کمپانی Treyarch اعلام کرد این بازی دارای بزرگترین نقشه ای می باشد که تاکنون اجرا کرده است (تقریبا 1500 برابر بزرگتر از Nuketown).

Treyarch همچنین نشان داد که این حالت به شدت از بازی Black Ops پیروی می کند و امکاناتی مانند وسایل نقلیه زمینی، هوایی و دریایی را دارا می باشد. حتی این کمپانی به تازگی در مورد تعداد بازیکنان نیز تصمیم گرفته است.

تاریخ انتشار بازی Call of Duty: Black Ops 4

بازی Call of Duty: Black Ops 4 در تاریخ 20 مهر ماه بر روی پلتفرم های pc، ps4 و xbox1 عرضه خواهد شد.

علاوه بر حالت Blackout این بازی دارای بخش گسترش یافته Zombie نیز می باشد. با این حال تمامی مبارزات به صورت یکپارچه اتفاق نمی افتد و در عوض بازیکنان قادرند مجموعه ای از ماموریت های انفرادی را (بر روی شخصیت خاصی متمرکز می شود) انجام دهند.

لطفا نظرات خود را درباره بازی Black Ops 4 Blackout برای من، گروه crocogame و دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین همین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × چهار =