بر اساس اخبار بازی های ویدیویی، اسامی بازی های رایگان Xbox Live Gold در ماه می فاش شد. درست است که فهرست بازی‌ ها هنوز توسط مایکروسافت اعلام نشده، اما با توجه به ویدیو فاش‌ شده، این لیست کاملا رسمی به نظر می ‌رسد.

لیست عناوینی که به چشم می آید:

  • Super Mega Baseball 2
  • Metal Gear Solid 5
  • Vanquish
  • تمام سری Streets of Rage از مجموعه Vintage.

یکی از سیاست های موفق بخش xbox مایکروسافت، ارائه بازی های رایگان مخصوص کاربران گلد در شبکه ایکس باکس لایو است. این شرکت مشهور با اتمام هر ماه میلادی، عناوین جدیدی را به طور رایگان در اختیار دارندگانِ کنسول xbox1 و xbox360 قرار می دهد. به این ترتیب، گیمرها در صورت دریافت این عناوین، همیشه قادر به تجربه آن ها خواهند بود. (این در حالی است که اکانت Xbox Live Gold آن ها فعال باشد).

ما مشتاقانه منتظر Super Mega Baseball 2 هستیم. زیرا جزء بهترین بازی هایِ ویدیوییِ ورزشی در سال 2014 بود. تاریخ عرضه رسمی آ ، برای اول ماه می در نظر گرفته شد. در نتیجه اگر به بازی‌ های ورزشی به خصوص بیسبال علاقه دارید، می‌ توانید این بازی جدید را تجربه کنید. این بازی بر روی پلتفرم های pc و ps4 منتشر می شود. اهمیتی ندارد که Xbox Live Gold داشته یا نداشته باشید. هزینه این بازی به 29.99 دلار کاهش یافته است.

Metal Gear Solid 5

بازی معروف Metal Gear Solid 5، نیاز به معرفی ندارد. یک بازی ویدئویی به سبک اکشن و ماجراجویی که به کارگردانی هیدئو کوجیما ساخته شده است. Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain قبلا در PlayStation Plus در اکتبر 2017 ارائه شده بود.

Sega Vintage Collection

این بازی به طرفداران قدیمی Sega Genesis، پیشنهاد می شود. این بازی بین سال های 1992 تا 1994 راه اندازی شد. همچنین در ماه می 2012 به xbox360 بازگردانده شد.

Vanquish

در زمان عرضه مورد استقبال فراوان قرار گرفت. اما به مرور توسط سازنده و ناشر به دست فراموشی سپرده شد. شاید تکرار دوباره آن بتواند برای طرفدارن بازی جالب باشد.

در ادامه می ‌توانید لیست بازی های رایگان Xbox Live Gold در ماه می و زمان در دسترس قرار گرفتن آن ‌ها را مشاهده کنید:

  • Metal Gear Solid V: The Phantom Pain (بیست و ششم اردیبهشت)
  • Super Mega Baseball 2 (یازدهم اردیبهشت) 
  • Vanquish (بیست و ششم اردیبهشت)
  • Streets of Rage (یازدهم اردیبهشت)

با توجه به اسامی ذکر شده، می ‌توان گفت لیست بازی ‌های رایگان ماه می Xbox Live Gold، جزو بهترین‌ های این سرویس در چند وقت اخیر به حساب می ‌آید. بنابراین شاهد رایگان شدن بازی‌ های با‌ کیفیتی هستیم. با این حال در صورت وجود تغییرات، حتما این مطلب بروزرسانی خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 1 =