بازی استراتژیک Railway Empire از همان ابتدا، توجه طرفدارانش را به خوبی به خود جلب کرد. این بازی بر روی پلتفرم های pc ،xbox1 و ps4 در تاریخ  2018 January 26منتشر شده است. بازی در سال های 1830 تا 1930 جریان دارد و بازیکن را در دنیای گذشته قرار می دهد. با بررسی این بازی متوجه خواهید شد تا چه میزان Railway Empire توانسته توقع طرفداران را برآورده سازد.

pc      ps4     xbox1        بازی Railway Empire


سازندگان بازی Railway Empire

بازی Railway Empire توسط استودیو Gaming Minds و شرکت Kalypso Media طراحی و ساخته شده است. شرکت آلمانی Kalypso Media سازنده بازی های Jurassic Park: The Game، Urban Empire، Dungeons 3 و Crookz نیز بوده است.

بازی های سبک Tycoon شبیه ساز یک تجارت به حساب می آید.

در این بازی شما ساخت مجموعه ای از راه آهن را برعهده خواهید داشت. مسیر راه آهن سواحل شرقی را به سواحل غرب متصل خواهد کرد. شما در این بازی تجارت و مدیریت را تجربه خواهید کرد. طراح بازی با زیرکی، به همراه نکات ریز توانسته به خوبی بازیکنان را سرگرم کند.

گیم پلی بازی Railway Empire

بازیکن به وسیله شبکه ریل های گسترده و پیچیده، یک امپراطوری برای خود می آفریند. بازی برای شما 40 قطار مختلف با جزئیات فوق العاده، طراحی کرده است. با خریداری قطارها و ساخت ایستگاه های راه آهن می توانید بازی را شروع کنید. همچنین برای مقابله با رقیبان، جاذبه های توریستی را در شبکه های خود ایجاد می کنید. طراحیِ ساختمان های “تعمیر و نگهداری قطارها” نیز بر عهده شما می باشد.

تمام صحنه های بازی در آمریکای شمالی جریان دارد. باید بدانید برای پیشرفت در بازی Railway Empire مجبور به استفاده از تاکتیک های بسیاری جهت مقابله با حمله دزدان و خرابکاران، خواهید بود. همچنین باید از طریق شبکه راه آهن، حمل ونقل مسافران و کالاها را با موفقیت به مقصد برسانید. بهره برداری از فرصت های اقتصادی باعث می شود تا امپراطوری خود را هرچه بیشتر گسترش دهید.

بازی Railway Empire
قطارهای موجود در بازی

از قطارهای 30 واگنی باید به بهترین نحو ممکن در طول بازی استفاده کنید. زیرا برای سرمایه گذاری در 300 نوع فناوری جدید به آنها نیاز خواهید داشت. شما با 3 شرکت رقیب -که توانایی نابودی شما را دارند- طرف هستید. از همین رو باید تمام تلاش خود را برای رقابت با آنها انجام دهید.

شما می توانید منظره های موجود در بازی را از کابین راننده از (نگاه اول شخص) نیز مشاهده کنید. شما در بازی Railway Empire آزاد هستید از هر ماموریت بدون هیچ گونه محدودیت خاصی عبور کنید. همین موضوع باعث جذاب شدن گیم پلی می شود.

مسیرهای قطار را به شهرهای دلخواه خود توسعه دهید و برای کسب درآمد، از بانک ها وام بگیرید. همچنین می توانید سهام شرکت های رقیب خود را خریداری کنید. مسیر قطارها بین مزارع و شهرها در جریان است. پس به این رو، برای دریافت امتیاز باید در این زمینه تجارت کنید. شما برای جلب مشتری، باید به درخواست مسافران به خوبی اهمیت دهید. جالب است بدانید رکورد شما به صورت روزانه در روزنامه ای منتشر می شود. این موضوع باعث افزایش مشتری و نابودی رقیبان شما خواهد شد.

بازی Railway Empire
تصویری از بازی

بازی دارای 5 فصل کوتاه در قسمت کمپین مود است. همچنین وجود بخش Free Mode باعث می شود یک بازی بی پایان را تجربه کنید. این بخش شامل چندین ایالات و در بازه های زمانی مختلف است. حق انتخاب آنها کاملا به عهده شما خواهد بود.

داستان بازی Railway Empire

داستان بازی مربوط به قرن 19 میلادی است. جایی که انقلاب صنعتی از بریتانیا آغاز و به آمریکا وارد شد. (نقاط عطف این موج، ماشین های اسب بخار، کشتی و قطار بود).

شما در این بازی صاحب یکی از شرکت های آن زمان خواهید بود. بین 3 شرکت مسافربری آمریکایی مدام بر سر قدرت کشمکش بوده است.که این ماجرا شما را در بازی  Railway Empire کاملا به آن زمان خواهد برد.

گرافیک بازی Railway Empire

بر روی هر قطار دوربینی وجود دارد. که می توانید از طریق آنها فضای اطراف را به خوبی مشاهده کنید. جزئیات بازی به خوبی قابل مشاهده است. همین موضوع باعث شده تا بازی از گرافیک نسبتا خوبی برخوردار باشد. حتی وجود افراد در کنار ایستگاه ها قابل مشاهده می باشند.

آخرین گفته درباره بازی Railway Empire

بازی Railway Empire برای طرفداران بازی های تاریخی و استراتژی مطمئنا جذاب خواهد بود. این بازی سرگرم کننده را هم اکنون می توانید بر روی پلتفرم های pc ،xbox1 و ps4 تجربه کنید.

لطفا نظرات خود را درباره بازی Railway Empire برای من، گروه crocogame و دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین این مقاله قرار دهید.


نکات مثبت

 

  • گیم پلی طولانی
  • طراحی هنری جزئیات
  • یک Tycoon هوشمندانه
نکات منفی

 

  • دستورالعمل بازی نیاز به خواندن دارد
  • موسیقی تکراری
  • حس اتلاف وقت
  • کنترل مکانیک بازی احتیاج به اصلاح دارد

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 2 =