بازی God of War که کمتر از دو هفته از عرضه آن می گذرد، توانسته نظر تمام منتقدین و طرفداران را به خود جلب کند. این محصول جسورانه از استودیو Santa Monica، رکورد فروش God of War و همچنین تمامی محصولات انحصاری PlayStation را جا به جا کرده است. بازی خدای جنگ فقط در 3 روزه اول توانسته 3.1 میلیون نسخه از این بازی را در بازار بازی های ویدیویی به فروش برساند.

خرید بازی God of War

زمانی که سونی پروژه God of War 4 را شروع کرد می دانست که چه چالش هایی در انتظار او خواهد بود. اما آن ها به کاری که انجام می دادند ایمان داشتند. 2 سال پیش بعد از نمایش های اولیه این بازی، طرفداران حمایت بسیار زیادی از آن ها کردند و تیم سازنده را با اعتماد به نفس بالا، رو به جلو سوق دادند. آن ها اعتماد داشتند که در روز عرضه بازی همه به احترام آن ها تمام قد خواهند ایستاد.

“ساخت این بدون تیم استثنایی سانتا مونیکا امکان پذیر نبود.”

Shannon Studstill سرپرست تیم در ادامه اضافه کرد:

من می خواهم شخصا از میلیون ها طرفدار در سرتاسر دنیا که تصمیم گرفتند با ما آخرین ماجراجویی کریتوس را آغاز کنند تشکر کنم. پشتیبانی شما واقعا الهام بخش است و این دلیل آن است که ما هر روز به مرزهایی فراتر می اندیشیم. من می خواهم از مدیر خلاقمان کوری بارلوگ و همچنین مدیر توسعه یومی یانگ و تمامی اعضای سانتا مونیکا تشکر و قدردانی کنم. باور تمام آن ها به کاری که انجام می دادند غیر قابل انکار است.

ما بی صبرانه منتظر شنیدن خاطرات جدید طرفداران از ماجراجویی های کریتوس هستیم.

ما امیدوایم همان قدر که ما از ساخت این بازی لذت بردیم شما نیز ببرید.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اخبار، داستان بازی های قبلی و یا نقد و بررسی بازی God of War (خدای جنگ) می توانید مقاله زیر را مطالعه کنید.

داستان بازی خدای جنگ God of War

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 5 =