بر اساس اخبار بازی های ویدیویی، کمتر از دو ماه به نمایشگاه E3 2018 (یکی از مهم‌ ترین رویداد های صنعت بازی‌ های ویدیویی) مانده است. رویدادی که بزرگترین تولیدکنندگانِ بازی های ویدیویی در آن شرکت و همچنین، اطلاعات جدیدی از بازی ‌های خود را منتشر می کنند. همانطور که در مقاله زمان بندی کنفرانس خبری E3 در سال ۲۰۱۸ گفتیم، تاریخ دقیق برخی از کمپانی ها هنوز اعلام نشده است. با توجه به نزدیکی تاریخ برگزاری این رویداد، زمان برگزاری کنفرانس Nintendo در E3 2018 مشخص شد. این کنفرانس، روز چهارشنبه ۲۳ خرداد ساعت ۸:۳۰ شب به وقت تهران برگزار خواهد شد. این رویداد ساعت 12 بعدازظهر در نیویورک، ساعت 5 بعدازظهر در لندن و ساعت 2 صبح روز بعد در سیدنی برگزار می شود.

کنفرانس خبری E3، همان جایی است که نسل جدید کنسول ‌های بازی معرفی می ‌شوند. در واقع همه صاحبان و دست اندرکاران بازی در این نمایشگاه حضور دارند و می‌ خواهند به نحوی ما را غافلگیر کنند. این نمایشگاه همه ساله در شهر لس‌ آنجلس کالیفرنیا برگزار می شود.

برنامه سالانه Treehouse Live، بلافاصله پس از کنفرانس Nintendo برگزار می‌ شود. در جریان Treehouse Live، شاهد گیم ‌پلی بازی ‌های مختلف، صحبت‌ های سازندگان و موارد دیگری هستیم که بیشتر به کنسول nintendo switch مربوط می شود. کنفرانس Nintendo، فقط بازی‌ هایی که در سال ۲۰۱۸ عرضه می‌ شوند را به نمایش می گذارد. در واقع، علاقه‌ ای به معرفی پروژه ‌های آینده ندارد.

بازی Super Smash Bros، در نمایشگاه E3 2018 قابل بازی است. علاوه بر Super Smash Bros، از دو بازی Pokemon و Metroid Prime رونمایی می شود. همچنین شاهد تورنمنت بازیِ Splatoon 2 خواهیم بود. کاربران می‌ توانند منتظر اخبار بیشتری حول بازی های Super Smash Bros و Bayonetta 3 باشند.

کنفرانس Nintendo در E3 2018، روز دو‌شنبه 21 خرداد ماه به صورت آزمایشی برگزار می شود.

زمان بندی کنفرانس خبری E3 در سال ۲۰۱۸

  • الکترونیک آرتز: شنبه ۱۹ خرداد – ساعت ۱۰:۳۰ شب به وقت تهران
  • مایکروسافت: دوشنبه ۲۱ خرداد – ۰۰:۳۰ بامداد به وقت تهران
  • نینتندو: چهارشنبه ۲۳ خرداد – ۸:۳۰ شب به وقت تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × پنج =