بازی های انحصاری کنسول ps4 فروش خوبی دارد. بازی God Of War یکی از عنوان های محبوب به حساب می آید.

کمپانی سونی یک به روزرسانی جدید برای God of War PS4 ارائه کرده و این بسیار بزرگ است. بر اساس یک اسلاید از روزنامۀ سرمایه گذاران روزانه سونی این عنوان اکنون بیش از 10 میلیون نسخه فروخته است. 10 میلیون فروش نشان داده شده که توانایی های حقوقی متعلق به سونی را در سراسر سیستم عامل نشان می دهد. همانطور که می بینید فروش فروخته شده از جانب PS2 God Of War ، PS3 و PS4 افزایش یافته است. همینطور برای بازی های franchises Uncharted و Last Of Us نیز صدق می کند.

زمانی که سونی پروژه God of War 4 را شروع کرد می دانست که چه چالش هایی در انتظار او خواهد بود. اما آن ها به کاری که انجام می دادند ایمان داشتند. ۲ سال پیش بعد از نمایش های اولیه این بازی، طرفداران حمایت بسیار زیادی از آن ها کردند و تیم سازنده را با اعتماد به نفس بالا، رو به جلو سوق دادند. آن ها اعتماد داشتند که در روز عرضه بازی همه به احترام آن ها تمام قد خواهند ایستاد. ساخت این بازی بدون تیم استثنایی سانتا مونیکا امکان پذیر نبود.

God of War در April 2018 راه اندازی شد و تبدیل به یک بازی انحصاری برای PS4 شد. برای اطلاعات بیشتر در زمینه بازی God Of War با سایت crocogame همراه باشید. لطفا نظرات خود را درباره این بازی به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

خرید بازی God of War

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + هجده =