فینال بزرگ لیگ بازی Overwatch نزدیک به 11 میلیون تماشاگر جذب کرد.

کمپانی Blizzard گفت: این رویداد 10.8 میلیون تماشاگر در سراسر جهان به ارمغان آورد. فینال بزرگ شامل دو بازی در طول دو روز بود. 10.8 میلیون تماشاگر، بیشتر از تعداد کل بینندگان برای همه مسابقات هفته اول در سال گذشته است. فینال بزرگ بازی Overwatch به طور متوسط در هر دقیقه 605,013 بازدید کننده را به خود جذب کرد.

کمپانی Blizzard گفت: با احتساب بینندگان تکراری تعداد مخاطبان به طور متوسط هر روز بیش از یک میلیون بود.

Blizzard یکی از کمپانی‌ هایی به حساب می آید که همواره در بازی ‌های خود اولویت اصلی را خلق یک گیم‌ پلی عالی قرار داده و از همین رو بازی معروف و محبوب Overwatch به خوبی در بخش گیم پلی درخشان بوده و توجه بازیکنان را به خوبی به خود جلب کرده است.

این رویداد در بسیاری از شبکه های اجتماعی از جمله Twitch، MLG و همچنین پخش برنامه تلویزیونی در ایالات متحده در کانال های ESPN دیده می شود. البته نکات برجسته مسابقات در ABC نشان داده شده و باز هم البته در کشور چین مسابقات در تلویزیون NetEase CC، ZhangQi TV و Panda TV به نمایش درآمده است.

تیم The London Spitfire در فینال بزرگ لیگ Overwatch، دو به صفر تیم Philadelphia Fusion را در مرکز Barclays Center (در شهر بروکلین نیویورک) برد.

در حالی که فصل اول به پایان رسیده است یک رویداد به نام All-Star Weekend بعدا در این ماه با برخی از بهترین بازیکنان لیگ برگزار خواهد شد. در دیگر اخبار لیگ بازی Overwatch، اخیرا تیم های Atlanta، Georgia، Guangzhou و China برای فصل دوم اضافه شده اند.

لطفا نظرات خود را درباره فینال بزرگ لیگ بازی Overwatch برای من، گروه crocogame و دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین همین مقاله به اشتراک بگذارید.

خرید بازی دست دوم و کارکرده Overwatch برای PS4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × سه =