کمپانی EA در حال حاضر مشغول تغییر طراحی و آزمایش بازی Battlefront 2 با دستورالعمل EA moral compass می باشد. بازی Battlefront 2 در سال 2017 جز بحث برانگیز ترین بازی های سال به شما می رفت. حتی کسانی که اطلاعاتی راجع به بازی های ویدیویی نداشتند درباره بازی اظهار نظر می کردند.

EA در حال حاضر از loot box فاصله گرفته و به دنبال آن است تا داستان بازی های خود را مورد تغییر و تحول قرار دهد.

Matt Bilbey معاون رئیس کمپانی EA طی مصاحبه ای با GI.biz بیان کرد تغییرات پیش رو بسیار چشمگیر خواهد بود و کمپانی قصد دارد چارچوب کلی بازی را مورد تغییر و تحول قرار دهد. که بخشی از یک دستورالعمل تحت عنوان EA moral compass می باشد.

Matt Bilbey بیان کرد کمپانی ما پس از بازی Battlefront برای اطمینان از نتایج کار مجددا بازی را طراحی نمود تا اطمینان حاصل شود که بازیکنان در مسیر درست در بازی هدایت می شوند. ما با این کار به بازیکنان اطمینان می دهیم که در انتخاب خود اشتباهی نکرده اند.

در E3 سال جاری کمپانی EA درباره بازی Battlefront 2 صحبت کرد که یک نمونه برای شرکت EA در زمینه کسب و کار به حساب می آید و بازخورد های بازی، قطعا شرکت را در ساخت پروژه های بعدی هدایت می کند.

Dennis Brannvall مدیر طراحی بازی Battlefront 2 بیان کرد در نوامبر سال گذشته بازی روانه بازار گشت که به وضوح مشخص است تمام موارد به نحو احسن انجام نشده است. بنابراین ما یک گام به عقب بر می داریم تا کاستی ها را جبران نماییم و بازی هایی ارائه دهیم که همه انتظار آن را دارند.

بازی بعدی کمپانی EA تحت عنوان Battlefield V دارای loot box نخواهد بود. ولی هنوز این بازی ها به کسب درآمد شرکت بسیار کمک خواهند کرد و بازیکنان همچنان می توانند پول های واقعی را در بازی مصرف نمایند.

Microtransactions یا به اختصار MTX یک مدل کسب کار برای تمام کمپانی ها محسوب می شود. Microtransactions در واقع به داد و ستد های کوچک درون بازی گفته می شود که از طریق آن، بازیکنان پول واقعی را تبدیل به محتوا های داخل بازی می کنند. مشکل بازی Battlefront II این بود که موارد موجود در loot box، گیم پلی بازی را تحت تاثیر قرار می داد. امروز، این بازی فقط به شما اجازه خرید لوازم آرایشی را می دهد.

بازی The Star Wars: Battlefront 2

از آن عناوینی است که ظاهرش با باطنش در تناقض است. ظاهر این بازی به شدت زیبا می باشد، نه فقط جلوه های بصری، بلکه همه چیز در نگاه اول عالی و بی نقص به نظر می رسد. گیم پلی در ابتدا بسیار جذاب، داستان شروع خوبی دارد و محتویات بازی هم درگیر کننده اند. اما وقتی به عمق بازی پیش می روید، آن گاه مشکلات بازی به مرور نمایان می شوند.

بازی The Star Wars: Battlefront 2 با همکاری Criterion Games و Motive Studios توسعه و توسط Electronic Arts منتشر شده است. این بازی در تاریخ 17 نوامبر 2017 برای xbox1 ،ps4 و pc روانه بازار گردید.

خرید بازی Star Wars Battlefront 2 برای PS4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − چهار =