پیش فروش مجسمه Hanzo در بازی Overwatch

کمپانی Blizzard به عنوان پاداش مجسمه ای از Hanzo را برای بازیکنان بازی Overwatch در نظر گرفت.

اولین سری تولید مجسمه های Hanzo قرار است تا پایان سال 2018 عرضه شود. ولی قیمت آن ارزان نیست. شما می توانید آن را به قیمت 175 دلار پیش خرید نمایید. کمپانی Blizzard اعلام کرد این مجسمه 13 اینچی با جزئیات پیچیده ای طراحی شده است. این ویژگی شامل ریزه کاری های کمان کاراکتر و شال آویخته شده در پشت سر او می شود.

Hanzo اولین مجسمه 175 دلاری کمپانی Blizzard برای طرفداران Overwatch نیست. مجسمه های معروف Tracer ،Genji ،Widowmaker و Reaper نیز در حال حاضر در دسترس می باشند. مجسمه Mercy نیز تا پایان سال عرضه خواهد شد.

175 دلار تنها برای پرداخت نقدی Overwatch Collectibles در Blizzard Gear Store نیست. شما می توانید Overwatch Figma را با قیمت 80 دلار خریداری کنید و Nendoroids را با 50 دلار و Funko Pops را با 10 دلار خریداری نمایید (مجسمه D.Va Funko Pop با قیمت 25 دلار شگفت انگیز است).

اگر شما به دنبال ولخرجی بیشتر هستید، می توانید مجسمه 20 اینچی  D.Va statue را با قیمت 450 دلار خریداری نمایید. مجموعه ای از پیراهن های بازی Overwatch از جمله: شلوار استرچ و شال نیز موجود می باشد.

در دیگر اخبار اخیر، کمپانی Blizzard در بازی Overwatch با فروش یک skin صورتی کاراکتر Mercy با فروش 12.7 میلیون دلار به تحقیقات برای سرطان پستان یاری رسانده است.

شرکت های بزرگ Disney و Blizzard قراردادی برای پخش برنامه های لیگ Overwatch در کانال های Disney، مانند ESPN و Disney XD پخش کرده اند.

بازی محبوب Overwatch هم اکنون بر روی پلتفرم های pc ،ps4 و xbox1 قابل اجرا می باشد.

لطفا نظرات خود را در خصوص مجسمه و کارهای متفرقه کمپانی Blizzard برای من، گروه کروکوگیم و دوستانتان در قسمت پایین همین مقاله به اشتراک بگذارید.

خرید بازی دست دوم و کارکرده Overwatch برای PS4

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + بیست =