اولین نسخه بازی Rage، توسط استودیو id Software در سال 2010 عرضه شد. این بازی با وجود داشتن مشکلاتی هر چند معدود، به خوبی نظر مخاطبین را به خود جلب کرد و نمره های نسبتا بالایی را بدست آورد. بعد از آن، زمزمه ای از بازی Rage 2 توسط والمارت به صدا درآمد. تا اینکه بازی Rage 2 در تاریخ ۱۴ می 2018 رسما معرفی شد. این بازی هم اکنون بر روی پلتفرم های pc ،ps4 و xbox1 در حال ساخت می باشد. در ادامه با این بازی مهیج بیشتر آشنا می شوید.

تاریخچه بازی Rage

بازی Rage با اینکه از گیم پلی خوبی بهره می برد اما داستانی تقریبا تکراری را روایت می کند. داستان بازی اصلا کشش یک روایت حماسی را ندارد. این موضوع ضربه عظیمی به بازی زد. هم اکنون منتظر بازی بهبود یافته دیگری از شرکت id Software و Bethesda هستیم. البته استودیو Avalanche نیز در ساخت این بازی نقش دارد. انتظار بر این است، بازی Rage 2 در رده بازی های AAA قرار بگیرد.

نیم نگاهی به بازی Rage 2

براساس اطلاعات دریافت شده از تریلر بازی Rage 2، متوجه می شویم این بازی جهان باز بوده و در آن اکشن های نفس گیر و خشن  به وضوح به چشم می خورد. سازندگان با اسلحه های مختلفی که در اختیار بازیکن قرار می دهند قصد به نمایش گذاشتن کارناوالی از خشونت و مرگ دارند. همچنین دنیای بازی از تنوع بالایی برخوردار است. این گوناگونی، صحنه هایی از جنگل های سر سبز و محیط های بیابانی را به تصویر می کشد.

داستان بازی بر اساس گمانه زنی ها اینگونه خواهد بود که برخورد یک شهاب آسمانی باعث کشته شدن 80 درصد مردم از زمین شده است. این موضوع باعث تشکیل گروه های متفاوتی شده که هر کدام قصد فرمانروایی دارند. در عکس شماره 1 صحنه هایی از بازی Rage 2 را مشاهده می کنید.

بازی Rage 2
عکس شماره1: صحنه هایی از بازی Rage 2

شما در این بازی کنترل شخصیت Walker را به عهده دارید. (این شخصیت برای عدالت و آزادی مبارزه می کند). همچنین در این سرزمین بیرحم و خون خوار پرسه می زنید تا از سرزمین خود نگهداری کنید. البته وجود دشمنان آهنی نیز در بازی دیده می شود.

علاوه بر اسلحه های متفاوت، مبارزه با ماشین ها نیز مشاهده می شود و انتظار می رود شاهد گیم پلی سریع و هیجان انگیزی در طول بازی باشیم. به طور کلی تمام انتظارات بازیکن در تریلر منتشر شده دیده می شود. بر این اساس وجود تیر اندازی، انفجار و مبارزات ماشینی اکثریت هواداران را خشنود کرده است.

شما در بازی Rage 2 هرج و مرج و بی قانونی را به خوبی حس خواهید کرد. زیرا به راحتی می توانید به هر کجا سر بزنید، به هر چیزی شلیک و همه چیز را منفجر و نابود کنید. سازندگان، خدایان سبک تیر اندازی اول شخص را در کنار هم آوردند تا به بازی جذابیت به سزایی بخشند. (اطلاعات بیشتری از این بازی به ویژه گیم پلی در دسترس عموم قرار نگرفته).

تاریخ انتشار بازی Rage 2

طبق اعلام شرکت سازنده، بازی در بهار 2019 بر روی پلتفرم های pc ،ps4 و xbox1 منتشر خواهد شد. همچنین استودیو Bethesda افزود: گیم پلی جدید بازی Rage 2 در نمایشگاه E3 2018 به نمایش در می آید.

لطفا نظرات خود را درباره بازی Rage 2 به صورت دیدگاه برای من، گروه کروکوگیم و دوستانتان در قسمت پایین این مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × یک =