بازی محبوب Call of Duty هرسال فروش فوق ‌العاده ‌ای را شاهد بوده است. از خبرهای به دست آمده، نسخه ی جدید بازی Call of Duty Black Ops در پاییز سال 2018 برای کنسول های pc ،ps4 ،xbox1 و nintendo switch عرضه خواهد شد. تمامی نسخه های بازی Call of Duty Black Ops در استودیو Treyarch برای شرکت اکتیویژن بلیزارد، Activision Blizzard ساخته می شود. بازی Call of Duty Black Ops 2 ،Call of Duty Black Ops و 3 Call of Duty Black Ops نسخه های قبلی این بازی هستند.

ژانر بازی

بازی Call of Duty Black Ops جز دسته بازی های جنگی به شمار می آید، که به صورت تک نفره و یا آنلاین به صورت شوتر اول شخص نظامی  در اختیار بازیکنان قرار می گیرد.

بر اساس پیش نمایش موجود، بازی 4 Call of Duty Black Ops مربوط به دنیای مدرن است و قرار است که تنها روی زمین پیگیری شود و از بازی هوایی و جت پک‌ ها خبری نیست. در نسخه ی Call of Duty Black Ops، وجود تانک ها و اعدام ها به صورت متعادل به چشم می خورد.

نسخه ی جدید black ops، زودتر از همیشه رونمایی شد. اگر در زمان گفته شده بازی black ops 4 به دست هواداران خود برسد می تواند رکورد خود را ثبت کند.


زیرا تاکنون هیچ کدام از عناوین ساخته شده در سری call of duty به نسخه ی چهارم خود نرسیده اند.


نارضایتی بازیکنان از 3 Call of Duty Black Ops

بازی Call Of Duty Black ops در نسخه ی سوم خود که برای پلتفرم های pc ،ps4 ،xbox1 عرضه شده بود، نارضایتی بازیکن ها را به دلیل متمایل شدن بازی به سمت آینده و نبردهای فضایی به همراه داشت. در واقع بازیکنان تمایل داشتند در فضای کلاسیک و گذشته بازی را ادامه دهند.

Call of duty black ops به صورت سریالی و مرتبط با نسخه های قبلی ساخته می شود. با این موفقیت و محبوبیتی که این بازی دارا است قطعا نسخه های بعدی این بازی نیز، به همین روال ساخته خواهد شد.

اکتیویژن (Activion) اطلاعات بیشتری را با طرفداران در میان نگذاشته است و خبرهای جدید زودتر از بهار آینده منتشر نخواهد شد. ولی با وجود شایعات پیش رو، ماهیت بازی Call Of Duty Black ops 4 شفاف تر خواهد شد.

خرید بازی Call of Duty Black Ops 4 برای PS4

1 thoughts on “پیش نمایش بازی Call of Duty Black Ops برای ps4 ،xbox1 ،nintendo switch ،pc

  1. ماهان says:

    Call Of Duty Black Ops آخریه خیلی چریت بود.
    ولی تو Call Of Duty WWII جبران کردن.
    خدا کنه این نسخه هم، کم تر فضایی باشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + هجده =