من به شخصه علاقه مند به بازی های تلفن همراه هستم و بر این باورم که دیگران نیز به این قبیل بازی ها علاقه دارند. مشکل کنسول های بزرگ شاید حمل کردن آنها باشد ولی شما همواره می توانید تلفن همراه خود را در اختیار داشته باشید. من می خواهم در این مقاله توضیح بدهم که چگونه بازی های جذاب را همراه با خود ببرید.

بازی جذاب Marvel Puzzle Quest از گذشته همراه من بوده و هم اکنون من از بازی های انحصاری iOS از جمله Florence، Reigns ،Threes ،Days80 و Zach Gage بسیار لذت می برم. در واقع، کشف اخیر من شامل نوعی از بازی های ویدئویی است که قبلا ترجیح می دادم در کنسول خانگی یا کامپیوتر بازی کنم. DS3 با عناوین عالی و منحصر به فرد اول شخص در نینتندو پر شده است. البته، Nintendo Switch یک کنسول ترکیبی فوق العاده است که بازی های قابل حمل را برای بازیکن فراهم می آورد.

در بیشتر مواقع بازی های تلفن همراه نا امید کننده می باشند و پس از دانلود و اندکی بازی خسته کننده می شوند. ولی اینبار در App Store عنوان civilization vi را دیدم. من پیشتر این بازی را بر روی نینتندو انجام داده بودم و هم اکنون نسخه تلفن آن با کیفیت و جذابیت بالا در دسترس بود. از نظر ظاهری به قدر کفایت چشمگیر بود. به صورت کاملا هوشمندانه ای تنظیم شده و در مقایسه با نسخه pc چیزی کم ندارد. همچنین این بازی می تواند ایده خوبی برای یک عنوان سرگرم کننده در گوشی همراه به حساب بیاید.

تلفن همراه
تصویر شماره 1: تصویری از بازی Civilization VI

پس از دانلود این بازی متوجه شدم که بهترین کنسول برای شما این است که همیشه همراهتان باشد. به سرعت دانلود شده و به راحتی اجرا می شود. من همیشه از بازی های کوتاه و متمرکز لذت می برم. Tetris 99 نیز یکی از عنوان های جذاب و سرگرم کننده می باشد. از بازی های سال 2018 می توانم به Donut County ،The Stillness of the Wind و The Gardens Between اشاره کنم.

بازی Whispers Of A Machine یک عنوان ماجراجویی و لذت بخش می باشد. اینگونه بازی ها به خوبی می توانند مشابه نسخه های کنسول خود ظاهر شوند. بازی چالش برانگیز The Witness بسیار مناسب بود و من به شدت از این بازی شگفت زده شدم. البته من در کنار این، بازی های نینتندو از جمله Persona Q2 و Cadence of Hyrule را رها نمی کنم. سوئیچ عالی می باشد، اما در برخی موارد کمی بیش از حد بزرگ است. بازی های دیگری از جمله Blades of Elder Scrolls ،The Gardens Between و Dragon Quest مشابه عنوان های نینتدو می باشند.

تلفن همراه
تصویر شماره 2: نمایی از بازی The Witness

بازی XCOM: Enemy Within یک عنوان استراتژی و تاکتیکی برای iOS به حساب می آید. البته این عنوان در اندازه XCOM 2: War Of The Chosen نیست ولی به خوبی می تواند انتظارات را برآورده سازد. هر کسی هنوز در مورد The Outer Wilds صحبت می کند، اما این یک بازی است که نمی توان ساعت های آزادی پیدا کرد تا مداوم با کنسول یا pc به آن پرداخته شود.

وقتی در مورد عادت های جدیدم فکر می کردم به تحقق دیگری رسیدم. زمانی که اشتراک بازی Apple Arcade در ماه March اعلام شد، من آن را جالب می دانستم، اما در خارج از چند بازی که قبلا قصد داشتم بر روی سیستم عامل های دیگر بازی کنم، فکر نمی کردم این کار برای من باشد زیرا من یک مشترک Xbox Game Pass و یا Origin Access نیستم. من نمی خواهم هزینه ماهانه برای دسترسی به دسته ای از بازی هایی که نمی خواهم بازی کنم پرداخت کنم. من یک مشترک Nintendo Online هستم، اما من به ندرت بازیابی کتابخانه های موجود از بازی های NES را انجام می دهم، زیرا فراموش کرده ام که آنها را دانلود کنم تا زمانی که وقت آزادی دارم آنها را مرور نمایم.

من در یک ماه توانستم 12 بازی را دانلود و تجربه نمایم در صورتی که اکثر آنها را می توانم در سیستم عامل های مختلف به دست آورم ولی من آنها را ندارم. بنابراین از انجام آنها در گوشی خود بسیار لذت بردم و تجربه های مثبتی در این زمینه کسب نمودم. Apple Arcade در حال حاضر آمادگی دارد که مجموعه ای از بازی ها را که قبلا در آن حضور داشتیم شامل شود از جمله آنها می توان به Sayonara Wild Hearts ،The Pathless ،Beyond the Sky Steel ،Hot Lava Klei and Repair Ustwo اشاره کرد. من پیشتر بازی Overland را بر روی pc تجربه کرده ام ولی اگر نسخه موبایل آن وارد نشود من نمی توانم به آن ادامه دهم.

شرکت Apple می خواهد با کمپانی های بزرگ مایکروسافت و گوگل به رقابت بپردازد و من به شخصه از این موضوع بسیار خرسندم. اشتراک Apple Arcade به شما این امکان را می دهد تا بازی ها را بتوانید در Apple TV و MacOS مشاهده کنید. این اتفاق به شما این امکان را می دهد هنگامی که وقت کافی برای ماندن در خانه دارید از این امکانات استفاده نمایید.

علاوه بر این، شرکت اپل به تازگی توانایی اتصال کنسول های Xbox One و PS4 به iOS و Apple TV را ارائه کرده است، که نشان می دهد که آنها علاقه مند هستند که پلتفرم خود را تا حد امکان انعطاف پذیر نگه دارند. من به شخصه از گوشی همراه خود تشکر می کنم که بازی ها را برای من قابل لمس و همراه می سازد. امیدوارم این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد.

لطفا نظرات خود را درباره بازی های تلفن همراه به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × یک =