بازی Battlefield V به طور رسمی توسط EA اعلام شده است

شرکت Electronic Arts بعد از مدت ها انتظار بالاخره بازی Battlefield V را معرفی کرد. این بازی هم اکنون به وسیله تعدادی عکس و تریلر کوتاه، رو نمایی شده و اطلاعات دقیقی از گیم پلی و داستان بازی به بازیکنان منتقل نکرده است. همانند قبل بازی بر روی پلتفرم های pc ،ps4 و xbox1 در ادامه این مقاله هر آنچه درباره Battlefield V در دسترس داریم را به شما می گویم.

pc    ps4     xbox1     بازی Battlefield V


تاریخچه بازی Battlefield

اولین نسخه بازی Battlefield در سال 2002 متولد شد. این بازی از همان بدو تولد به خوبی درخشید. هم اکنون شرکت  EA با همکاری استودیو DICE، سری سوم این بازی را معرفی کرد. به علاوه زمان معرفی کامل بازی در تاریخ 23 ماه می (3 خرداد) انجام می شود. همچنین سازندگان به تحول شدید بازی Battlefield V نسبت به نسخه های پیشین اشاره کرده اند. البته ناگفته نماند این بازی برای حضور در جنگ جهانی در هر دوره، همیشه رقیب بسیار خوبی برای Call of Duty به حساب می آمده.

نگاهی به بازی Battlefield V

نسبت به شایعات و گمانه زنی ها، تحلیل گران معتقدند بازی Battlefield V در دوران جنگ جهانی دوم جریان دارد. این موضوع نشان می دهد بازی Call of Duty: WWII رقیب سرسختی برای Battlefield V خواهد بود. زیرا هر دو شدیدا صحنه های جنگ تلخ را به نمایش می گذارند. صحنه های جنگ و خونریزی به خوبی این موضوع را قابل لمس می کند. در حال حاضر تمامی طرفداران بازی به شدت مشتاق به دریافت اطلاعات بیشتر از این بازی می باشند.

از طرفی با توجه به حرف V در پسوند بازی، احتمال بر روایت جنگ های معاصر ویتنام بیشتر قوت می گیرد. در این زمان، روایت داستانیِ مشخصی حس نمی شود. برای اطلاع از جزئیات موثق باید تا زمان معرفی کامل بازی Battlefield V منتظر ماند.

کنفرانس رسمی شرکت EA در رویداد نمایشگاه E3 2018، صبح روز 9 ژوئن در سالن Hollywood Palladium The واقع در لس آنجلس آمریکا برگزار می شود. همچنین این بازی بر روی پلتفرم های pc ،ps4 و xbox1 در حال ساخت است.

لطفا نظرات خود را درباره بازی Battlefield V برای من گروه کروکوگیم و دوستانتان به صورت دیدگاه در قسمت پایین مقاله قرار دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × چهار =