در قسمت های قبلی آموزش بازی پابجی با کلیات این بازی و همچنین نکات اولیه مورد نیاز آن، آشنا شدید. در مجموعه مقالات آموزش بازی پابجی (که برو روی پلتفرم های xbox 1 – pc – ios قابل اجراست)، قصد دارم همراهان کروکوگیم را به یک بازیکن حرفه ای تبدیل کنم.  مجموعه مقالات آموزش بازی پابجی به منظور دسترسی راحت تر کاربران، تقسیم بندی شده اند.

پیشنهاد می کنم اگر به بازی PUBG آشنایی کافی ندارید، حتما مقاله آموزش بازی PUBG – Player Unknown’s Battle Ground’s  را مطالعه نمایید.

آموزش بازی پابجی- ترفندهای کاربردی

  • دوربینِ نشانه گیری هر اسلحه منحصر به فرد است. شما می توانید یک دوربین 8x روی اسلحه M16نصب کنید. این در حالی است که این قابلیت برای سلاح های SMG وجود ندارد.
  • توانایی کلاه خودهای جنگی را از روی ظاهر تشخیص دهید. به طور مثال کلاه خود Level 2 نمی تواند در برابر گلوله اسنایپر مقاومت کند. پس قبل از شروع تیراندازی کلاه خود دشمن را چک کنید.
  • به غیر از ابتدای بازی، کلت ها و اسلحه های کمری کاربرد دیگری ندارد.
  • هنگام استفاده از جلیقه ضد گلوله دقت کنید از پیش صدمه ندیده باشد. در کنار عکس جلیقه در Inventory می توانید این مساله را بررسی کنید.

آموزش بازی پابجی

  • پل ها بسیار خطرناک هستند. سعی کنید تا جای ممکن از آن ها استفاده نکنید. معمولا افراد دشمن از پل ها به عنوان تله استفاده می کنند. شنا کردن و استفاده از قایق، گزینه های جایگزین مناسبی هستند.
  • هیچ گاه توقف نکنید. برای زنده ماندن باید همواره در حال راه رفتن باشید، حتی هنگامی که Loot می کنید، ممکن است فردی در حال هدف گیری بر روی سر شما باشد.

در صورتی که به دنبال نکات و ترفندهای دیگری از بازی PUBG هستید، می توانید سایر مقالات آموزش بازی پابجی را از این جا مطالعه نمایید:

9 thoughts on “آموزش بازی پابجی – ترفندهای کاربردی

  1. مسعود says:

    سلام، من پابجیو با لپ تاپ بازی میکنم، ولی چون چپ کلیک ماوس خرابه، مجبورم با قسمت تاچ تیر اندازی کنم که خیلی سخته. راهی هست که بشه دکمه شلیک رو از چپ کلیک به یه دکمه دیگه تغییر بدم؟ این مسیر رو رفتم ولی نفهمیدم چجوری میشه تغییر داد:
    Setting= Controll
    اگه میشه یه راهنمایی کنید. شلیک کردن با تاچ لپ تاپ سخته واقعا

  2. امیر says:

    ارش سلام .منوی پابجی رو توضیح میدی؟رنک بندی و خرید اسلحه چه فایده ای داره وقتی اول گیم هیچی نداریم.لول بالا با پایین فرقش چیه؟اسلحه ها فرق میکنه؟

  3. Amirali.solsol says:

    من کمتر از 60 mearit در بازی دارم و لازمه تا بازی کنم تا mearit م افزایش پیدا کنه ولی نمیتونم لطفا کمکم کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + هفت =