در قسمت های قبلی آموزش بازی پابجی با کلیات این بازی، دکمه های کاربردی و همچنین ترفندهای آن، آشنا شدید. در این بخش، زمان و محل مناسب پنهان شدن را به شما آموزش می دهم. در مجموعه مقالات آموزش بازی پابجی (که برو روی پلتفرم های xbox 1 – pc – ios قابل اجراست)، قصد دارم همراهان کروکوگیم را به یک بازیکن حرفه ای تبدیل کنم. مجموعه مقالات آموزش بازی پابجی به منظور دسترسی راحت تر کاربران، به شکل زیر تقسیم بندی شده اند.

پیشنهاد می کنم اگر به بازی پابجی آشنایی کافی ندارید، حتما مقاله آموزش بازی PUBG – Player Unknown’s Battle Ground’s را مطالعه نمایید.

آموزش بازی پابجی- ترفندهای پنهان شدن

  • پنهان شدن در گوشه ای از زمین بازی -جهت رسیدن به 10 بازیکن پایانی- شما را به مقصود نهایی می رساند. ولی برای برتری در بین همان 10 بازیکن، به فراگیری تکنیک های تیراندازی و مبارزه نزدیک نیاز دارید.
  • صرفا جهت تمرین، چند راند را در نقطه شلوغ بازی فرود آیید و سعی کنید از مهلکه جان سالم به در ببرید. این تمارین، مهارت تیراندازی را در شما تقویت خواهد کرد.
  • یکی از بهترین نقاط بازی برای پنهان شدن، قایق ها هستند. سعی کنید در قایق بی حرکت بمانید و زمانی که زیر آتش دشمن قرار گرفتید، به وسیله آن فرار کنید.
  • پریدن در زمان استفاده از اسلحه کوتاه برد، احتمال هدشات را افزایش می دهد.
  • اگر مجبور شدید با دست خالی با کسی مبارزه کنید، سرِ او را هدف بگیرید. یک یا دو ضربه ی هدشات، برای از پای درآوردن دشمن کافی است.
  • هنگامی که در خط آتش دشمن قرار گرفتید، بدون اتلاف وقت فرار کنید. حرکت زیگ زاگ، شما را از تیررس دشمن خارج خواهد کرد.
  • نداشتن اسلحه خوب به منزله ی پایان دنیا نیست. در یک مکان مناسب کمین کنید، بدون این که دیده شوید یک نفر را بکشید. با جمع آوری لوت او، از بازی لذت ببرید.
آموزش بازی پابجی
پنهان شدن در کلبه چوبی
  • اگر در یک کلبه چوبی پناه گرفته اید و دشمن در حال نزدیک شدن به سمت شماست، از عنصر غافلگیری استفاده کنید و قبل از ورود او به کلبه، شروع به تیراندازی کنید.

در صورتی که به دنبال نکات و ترفندهای دیگری از بازی PUBG هستید، می توانید سایر مقالات آموزش بازی پابجی را از این جا مطالعه نمایید:

 

3 thoughts on “آموزش بازی پابجی – پنهان شدن

  1. داوود says:

    داداش گذاشتی بازیه رو اول شخص، اون که از بالا نشون میده سوم شخصه، برو تو اون قسمت که مپارو انتخاب میکنی، اون بالا دوتا گزینه هست به نام ht و ft الان دقیق یادم نیست ولی تو مایه ها همیناست رو هر کدومش هستی عوضش کن

  2. ehsan says:

    سلام دوستان روزتون بخیر ی سوال داشتم
    چرا شخصیت بازیم دیگ معلوم نیس؟چطوری میتونم بازم ظاهرش کنم!؟الان فقط تو بازی دست شخصیتم معلومه میخوام خود شخصیتم درحال بازی ببینم

    • عل says:

      سلام دوست عزیز
      منم با این مشکل مواجه شدم
      اگه راهکارشو یاد گرفتی اطلاع بده بهم
      و اگه منم فهمیدم کامنت میزارم برات
      ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − نه =