بخش بزرگی از بازی Red Dead Redemption 2 به همراه اسب در فضای گسترده ای جریان می یابد. جهان بازی بسیار وسیع می باشد و شما در حین عبور از آنها می توانید از فضا لذت ببرید. ولی موضوع قابل توجه این است که از شما زمان زیادی می گیرد. این موضوع که شما بتوانید از صحنه ها لذت ببرید بسیار خوشایند هستند ولی کمپانی سازنده برای اتلاف نشدن زمان شما نیز برنامه ریزی کرده است.

شما می توانید در سفر خود به بازی Red Dead Redemption 2 خستگی و یکنواختی را کاهش دهید. یعنی هنگامی که سوار اسب شدید اجازه هدایت دهید و دیگر او را نرانید. این بازی شامل یک ویژگی است که به شما اجازه می دهد که اسب خود را تنظیم نمایید تا به صورت خودکار به مقصد برسید. اسب شما بسیار هوشمندانه تنظیم شده و هنگامی که دستورالعمل های لازم را داده اید می توانید به سفر خود ادامه دهید. فقط باید توجه داشته باشید که ممکن است رویدادی در کنار جاده اتفاق افتد و شما در آن زمان باید از اسب پیاده شوید. زیرا ممکن است راهزنی ای در آن مسیر رخ دهد و شما به ناچار باید متوقف شوید.

برای تنظیم اسب خود به autopilot، ابتدا باید مکان و مقصد مورد نظرتان را تعریف کنید. این کار را با نقشه و تنظیم یک نشانگر نقطه در مقصد انجام دهید. بازی به وسیله مسیریابی مانند GPS اسب شما را تا مقصد دنبال می نماید.

هنگامی که از یک کوه در حال بالا رفتن هستید به صورت خیلی عادی به اسب سواری ادامه دهید و در آن حین  دکمه  (X در PlayStation و A در Xbox One) را فشار دهید تا اسب تحریک شده و بعد از مدتی به سرعت مورد نظر می رسد. هنگامی که شما به اندازه کافی سریع حرکت می کنید، دکمه spur (مهمیز زدن) را نگه دارید تا اسب سرعت خود را حفظ کند. همانطور که در هنگام ماموریت با سرعت بالا می تازید.

درحالی که دکمه spur را نگه داشتید، دکمه دیگری را برای تغییر دید دوربین (پد لمسی روی PS4، نمایش روی Xbox) نگه دارید. یک حفره کوچک در گوشه ای از صفحه با دوربین Cinematic Camera به نمایش در می آید. هنگامی که این آیتم فعال می شود، اسب شما به دنبال مسیر نهایی و ردیابی شده می رود. در حقیقت می توانید دوربین را پایین کشیده تا دید های مختلف آرتور از جهان اطرافش را داشته باشید.

هنگامی که با سرعت در حال حرکت هستید مجددا با فشار دکمه spur به آن سرعت دهید و سپس دکمه R1 در ps4 و RB در xbox1 سرعت اسب پایین می آید و حالت autopilot لغو می شود.

فشار دادن Analog Stick سمت راست، دوربین را به یک زاویه جدید تغییر می دهد. شما می توانید دوربین را دوباره به حالت عادی برگردانید. هنگامی که یک سفر طولانی پیش رو دارید، ترفند Cinematic Camera خوب است و دیگر نیازی به دنبال کردن اسب خود ندارید. ولی همچنان مشکلاتی وجود دارد. تا زمانی که Cinematic Camera را خاموش نکرده باشید باید بی تفاوت از اتفاقات در جاده عبور کنید. همچنین ممکن است راهزنان به شما حمله کنند.

به طور کلی باید بگویم این آیتم برای استراحت شما و لذت بردن از صحنه ها بسیار مفید و لذت بخش می باشد. برای اطلاعات بیشتر درباره بازی Red Dead Redemption 2 با سایت crocogame همراه باشید.

لطفا نظرات خود را درباره بازی Red Dead Redemption 2 به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

خرید بازی Red Dead Redemption 2 برای PS4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + نوزده =