یکی از چالش های هفتگی بازی فورتنایت، جستجو بین موقعیت برج خودرو، مجسمه سازی و دایره Hedges می باشد. برای انجام این چالش و رسیدن به موقعیت برج خودرو، مجسمه سازی و دایره Hedges در بازی فورتنایت بایدBattle Pass  داشته باشید. با آموزش بازی فورتنایت که برای تمام پلتفرم های xbox1 ،pc ،ps4 ،ios و android عرضه شده است، برای خود لحظات هیجان انگیزی بسازید.

جستجو بین موقعیت برج خودرو، مجسمه سازی و دایره Hedges در بازی فورتنایت

یکی از مکان های مناسب برای جستجو در بازی Fortnite، پیدا کردن کامیون های بستنی است. به این معنی که شما باید این اشیا را بر روی نقشه پیدا کنید. به جستجو بپردازید تا چیزی پیدا نمایید. اما نکته مهم این که چه چیزی را پیدا کنید؟

به نظر می رسد این یک گنج، مخفی باشد. هنگامی که موقعیت مکانی گنج را پیدا کردید، در چند قدمی اتمام این چالش هستید. توجه داشته باشید که شما برای اتمام مسابقه باید چالش را به پایان برسانید. بنابراین با خروج از مسابقه شانس پیروزی را از دست خواهید داد.

بازی فورتنایت

محل گنج در بازی فورتنایت

مکان آن به طور کاملا واضح در جنوب نقشه، بین Lucky Landing و Moisty Mire نمایش داده شده است. همانند بقیه چالش ها، شما بدون دیگر بازیکنان نمی توانید وارد نقشه شوید. پس، هنگامی که در جستجوی موقعیت برج خودرو، مجسمه سازی و دایره Hedges در بازی فورتنایت قرار گرفتید، باید از هرگونه جنگی دوری کنید.

چالش bullsey در بازی فورتنایت

با گذراندن مراحل و رسیدن به قسمت H9 بازی Fortnite، چالش دیگری برای این بازی به نام bullsey را خواهید دید. در این مرحله با انبوهی از درختان مواجه خواهید شد و به وسیله راه های مورد نظر و دقت در نقشه ای که در تمام مراحل بازی پیش روی شماست، گنج را خواهید دید. گنج را به سادگی با دکمه روی صفحه نمایش جمع آوری کنید تا صاحب گنج شوید.

بازی فورتنایت

لیست سایر مقالات بازی فورتنایت در سایت کروکوگیم (crocogame):

ممنون از همراهی لحظه به لحظه ی شما عزیزان، امیدوارم با مطالعه این مقاله، بازی فورتنایت را با پیروزی به سرانجام برسانید. تجربه و نکات آموزشی خود را از بازی Fortnite برای دوستانتان به شکل دیدگاه در قسمت نظرات پایین همین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 3 =