اگر شما می خواهید در بیرون از منزل خود به بازی Xbox1 بپردازید و کنسول خود را به نوعی در محیط غیر قابل دسترس داشته باشید ادامه مقاله را دنبال کنید. این امکان وجود دارد که به لطف ویندوز 10 تا زمانی که شما در همان شبکه Xbox One خود هستید از این قابلیت استفاده کنید. برنامه Surface Pro 3 در ویندوز 10 اجرا می شود.

با ما در ادامه همراه باشید تا روش آن را بیاموزید.

  1. فعال نمودن بازی stream در کنسول xbox1 خود. در ادامه به Settings > Preferences بروید و پخش بازی های stream را در پلتفرم های دیگر مجاز نمایید.
  2. برنامه ایکس باکس خود را بر روی ویندوز 10 راه اندازی کنید و بر روی Connect در پنل سمت چپ ضربه بزنید.
  3. کنسول خود را از لیست انتخاب کنید و روی Connect بزنید.
  4. کنترل کننده Xbox One خود را با استفاده از یک کابل USB به دستگاه ویندوز 10 خود وصل کنید.
  5. بر روی Stream کلیک کنید.

با اینکه تمامی ما علاقه مند بازی در صفحه نمایش بزرگ می باشیم ولی مسلما یکی از بهترین روش های همراه داشتن بازی های خود در تمامی مکان ها می باشد و بی شک در مواقع متعددی به کار می آید. در حالی که شما در stream هستید یک نوار ابزار در بالا با چند گزینه وجود دارد. شما می توانید بر روی لوگو Xbox برای رفتن به home، روشن یا خاموش کردن میکروفون و توقف stream بهره بگیرید. این دکمه به راحتی شما را در کنترل تمامی بخش های stream همراهی می کند.

اگر شما معتقد هستید که سیستم stream در Xbox1 یکی از ویژگی های بسیار خوب و مفید می باشد تجربیات خود را برای ما قرار دهید. لطفا نظرات خود را درباره چگونه بازی Xbox1 را بر روی کامپیوتر stream کنیم به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره با سایت crocogame همراه باشید.

خرید کنسول ایکس باکس وان اس Xbox One S 1TB (کپی خور)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × یک =