به نظر می رسد کمپانی Guerrilla یک پروژه جدید در دست ساخت دارد. احتمالا این کمپانی از استعدادهای فاخر در جهت ایده دهی برای این پروژه بهره خواهد گرفت. این استودیو عوامل پشت صحنه بازی Rainbow Six Siege را در کنار هم گرد آورده و احتمال چند نفره بودن بازی بعدی این کمپانی بسیار بالا می باشد.

Push Square خبر از استخدام Simon Larouche برای کمپانی Guerrilla در ماه فوریه (بهمن) داد. کارگردان بازی Siege بسیار حرفه ای و با تجربه می باشد و پیش از این در ساخت بازی Killzone 2 نیز نقش داشته است.

Chris Lee در زمینه ساخت بازی های آنلاین و چند نفره برای بازی Siege خدمت کرده و هم اکنون توسط کمپانی Guerrilla به عنوان یک طراح اصلی برای بازی استخدام گشته است. این کمپانی قبل از شهرت بازی Horizon Zero Dawn با سری بازی های Killzone به خوبی شناخته شده بود.

عنوان Killzone را می توان هم ردیف بازی جذاب Siege دانست و هم اکنون این استودیو بر روی قسمت دیگری از این بازی در حال کار کردن می باشد. سازندگان بازی Killzone قصد دارند گرد هم جمع شوند تا قسمت بعدی عنوان Horizon را بسازند. البته هنوز اطلاعی از اینکه قرار است این بازی به صورت چند نفره باشد یا نه، نداریم.

بازی Horizon به شدت برای کمپانی های سونی و Guerrilla موفقیت ساز بود و از آن زمان تاکنون DLC های مختلفی برای این بازی ارائه شده است. در همین حال Hideo Kojima برای بازی Death Strunning از موتور Decima ساخته کمپانی Guerrilla بهره می برد.

Jan Bart در بیانیه ای اعلام کرد این استودیو در حال گسترش می باشد و همین فضای بزرگتر به ساخت مجموعه بزرگ کمک می کند. در هر صورت باید منتظر خبرهای جنجالی بسیاری در این زمینه باشیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بازی جدید Horizon با سایت crocogame همراه باشید.

لطفا نظرات خود را درباره بازی Horizon برای من، گروه کروکوگیم و دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین مقاله قرار دهید.

خرید بازی Horizon Zero Dawn

خرید بازی Tom Clancy’s The Division + Tom Clancy’s Rainbow Six Siege Double Pack برای PS4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 3 =