بر اساس اخبار بازی های ویدیویی، استودیو Boss Key، سازنده بازی LawBreakers، بازی جدید خود را معرفی کرد. بازی Radical Heights جدیدترین ساخته Cliff Bleszinski، قرار است امروز 21 فروردین‌ ماه (۱۰ آوریل) به صورت خیلی سریع روی Steam عرضه ‌شود. این بازی روی پلتفرم pc در دسترس می باشد.

بازی Radical Heights یک اثر در سبک Battle Royale است. شما باید همانند سایر بازی‌ های این سبک در برابر بازیکنان دیگر بجنگید و سعی کنید زنده بمانید، اما در این میان یک سری تفاوت نیز وجود دارد. در Radical Heights شما باید در حالی که سوار بر دوچرخه هستید، به سراغ دشمنان خود بروید.

از این وسیله نقلیه (دوچرخه) به‌ عنوان یک مزیت نسبت به سایر بازیکنان استفاده کنید. در طول مسیر خود می ‌توانید پول نقد جمع آوری کنید و آن ‌ها را می توانید در زمان برد و باخت خرج کنید.

شما می توانید پول هایتان را صرف خرید آیتم‌ های تزئینی کنید، یا از طریق ATM های داخل بازی‌، اسلحه بخرید و این سلاح‌ ها را در ابتدای بازی بعدی خود نیز استفاده کنید.

در این بازی صرفه جویی پول و به دست آوردن آن همانقدر مهم است که از بین بردن دشمنان در مدت زمان 80 ثانیه اهمیت دارد. در این بازی همه بازیکنان می ‌خواهند ثروتمند و معروف شوند.

استودیو Boss Key:

ما می خواهیم برخی ویژگی های منحصر به فرد را در سبک Battle Royale قرار دهیم. بنابراین راه اندازی دسترسی سریع باعث می شود در سریع ترین زمان ممکن این ایده ناب را به اشتراک بگذاریم. استودیو ما قصد دارد بازی Radical Heights را برای یک سال به صورت دسترسی اولیه نگه دارد.

سبک Battle Royaleقابلیت دسترسی زود هنگام Radical Heights، به ما اجازه می ‌دهد پایه و اساس بازی خود را با جامعه بازیکنان، به ‌اشتراک بگذاریم. همچنین ویژگی ‌های جدید را اضافه کنیم و درک درستی از آن ها داشته باشیم. بفهمیم چه مواردی در بازی جواب می‌ دهند و چه مواردی برای بازی مناسب نیست.

همچنین استودیو Boss Key در نظر دارد اسلحه های جدید، گجت و وسایل نقلیه را به بازی اضافه کند. البته مخاطبان می‌ توانند منتظر حالت ‌های جدید و چالش‌ های روزانه و هفتگی برای بازی Radical Heights باشند.

در 5 آوریل استودیو Boss Key پیرامون شکست کامل بازی LawBreakers منتشر کرد. مدتی است که ما توضیحاتی در مورد بازی LawBreakers ارائه نکرده‌ ایم ولی ما مدام در حال تلاش کردن و فکر در مورد این بازی بوده ‌ایم و می ‌خواهیم واقعیتی را با شما به اشتراک بگذاریم.

در واقع ما باید قبول کنیم که LawBreakers نتوانست از نظر تعداد کاربران به سطح مورد انتظار برسد. همین موضوع باعث شد تا بازی از نظر برنامه ریزی و بودجه، دچار مشکل شود. شاید بسیاری از کاربران به این فکر کنند که رایگان کردن این بازی بهترین تصمیم است اما این موضوع نیازمند زمان و برنامه ‌ریزی است.

این در حالی است که شرکت Nexon، ناشر بازی LawBreakers، اعلام کرده بود که بازی PUBG (یکی از محبوب ترین عناوین در سبک Battle Royale) حداقل تا حدی دلیل شکست LawBreakers بوده است.

در واقع LawBreakers برای گیمر های حرفه ‌ای ساخته شد و انتظارات ما برای فروش آن در روزهای ابتدایی عرضه بسیار بیشتر از این‌ ها بود. اما یک بدشانسی باعث شد تا زمان انتشار LawBreakers نزدیک به زمان عرضه بازی blockbuster و PUBG باشد. لازم به ذکر است این بازی روی پلتفرم pc در دسترس می باشد.

لطفا نظرات خود را در مورد این بازی برای من و دوستانتان به شکل دیدگاه در پایین همین مقاله بیاورید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 2 =