اپراتورهای جدید بازی Rainbow Six Siege در فینال لیگ حرفه ای کاملا مشخص شده اند. اپراتورها Nomad و Kaid نام دارند. از GIGR مراکش (Groupe d’Intervention de la Gendarme Royale) می آیند و نقشه جدیدی از Fortress نیز در مراکش تنظیم شده است.

Kaid یک Defender است و مجهز به سه الکتروشوک قابل انعطاف می باشد که می تواند هر شی فلزی کوچکی را در شعاع مشخصی تحت تاثیر برق قرار دهد. این بدان معناست که اگر به طور صحیح قرار داده شود، یک الکتروشوک می تواند چندین تقویت کننده حفاظتی قابل انعطاف یا سیم های موجود را تأمین کند.

در عین حال Nomad یک مهاجم است و تسلیحات وابسته خود را همراه با دستگاهی که مین های مجاور با باد روانه می نماید به انجام می رساند. هنگامی که یک رقیب رو به رو می شود، مین ها تمام دشمنان را از پشت منفجر می کند. بازیکنان مخالف قادر به استفاده از سلاح خود برای مدت کوتاهی نیستند و باید به عقب باز گردند. شما می توانید برای جلوگیری از دشمنان به جبهه های خود، از مین استفاده کنید.

عملیات Wind Bastion شامل دو اپراتور جدید و نقشه جدید Fortress می باشد ولی کمپانی Ubisoft تا به حال تاریخ عرضه DLC اعلام نشده است. در همین حال، بازی اصلی در حال حاضر برای آخر هفته بر روی PS4 ،Xbox One و PC رایگان خواهد بود.

آخرین پچ بزرگ بازی Rainbow Six Siege، به روز رسانی Y3S3.2 تمام مشکلاتی که در حال حاضر در بازی وجود داشته را بر طرف نموده. این به روز رسانی تغییرات متعادل برای هر دو Clash و Maestro نیز اضافه کرد. کمپانی Ubisoft احساس کرد این دو اپراتور مورد استفاده قرار می گیرند. دو اسلحه گرم، SMG-11 و Vector نیز برای کاهش بازده و لگد زدن به بازیکن اصلاح شده اند.

لطفا نظرات خود را درباره بازی Rainbow Six Siege به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

خرید بازی Tom Clancys RainbowSix Siege

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × چهار =