بازی جدید Assassin’s Creed در جنگ جهانی دوم در راه است.

Walmart کانادا خبرهایی از بازی جدید Assassin’s Creed (که در حال ساخت است) را فاش کرد. اطلاعات بیشتر از این بازی در E3 2018 در دسترس عموم قرار می گیرد. از خبرهای منتشر شده در می یابیم که بازی در جنگ جهانی دوم جریان دارد. -Titan Comics- ناشر کتاب Assassin’s Creed: Conspiracies بر اساس حقوق خود خبرهایی راجع به بازی اعلام کرده. این بازی احتمالا تا پایان سال جاری بر روی پلتفرم های pc ،ps4 و xbox1 عرضه خواهد شد.

pc     ps4      xbox1     بازی جدید Assassin’s Creed


دو بخش داستانی کوتاه از بازی جدید Assassin’s Creed در تابستان امسال و یک بسته الحاقی جدید در منطقه جنگ جهانی دوم در حال ساخت می باشد.

نگاهی به داستان بازی جدید Assassin’s Creed

توطئه ها، داستان زندگی Eddie Gorm (عضو تازه وارد در بازی) را دنبال می کند. برادران Assassin باید به نوعی شخصی به نام Templars را متوقف کنند تا بمب اتمی را آزاد نکند. در عمق جنگ جهانی دوم، تازه ترین آدمکش بازی Eddie Gorm، به کشف نقشه های Templar می پردازد. نقشه های او شامل ساخت اسلحه های اتمی می باشد.

این داستان توسط Guillaume Dorison و با کمک Jean-Baptise Hostache نوشته شده. این مجموعه قبلا در فرانسه و هم اکنون برای مخاطبان انگلیسی در دسترس خواهد بود. اولین نسخه این بازی 10 مرداد 97 منتشر خواهد شد.

داستان بازی، رویدادهای پس از واقعه Assassin’s Creed Origins را روایت می کند و شخصیت های تاریخی مانند کلئوپاترا را باز هم به نمایش می گذارد.

سازندگان، از بازی های Bloodborne ،Wolfenstein ،Life is Strange و Dark Souls برای ساخت این بازی اقتباس گرفته اند. از همین رو باید منتظر بازی بسیار جذابی باشیم. این بازی بسیار خشن، مطمئنا جذاب و سرگرم کننده خواهد بود.

لطفا نظرات خود را درباره بازی جدید Assassin’s Creed برای من، گروه کروکوگیم و دوستانتان در قسمت پایین همین مقاله به صورت دیدگاه به اشتراک بگذارید.

خرید بازی Assassin’s Creed Origins

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × پنج =