بازی های رایگان PS Plus که در خرداد ماه 97 ارائه می شود، اعلام شد.

کاربران اعضای PS Plus برای PS4 ،PS3 و Vita در خرداد ماه بازی های رایگانی را دریافت می کنند. شرکت سونی تایید کرد: مجموعه ای از بازی های رایگان، برای بازیکنان PlayStation Plus در psn قرار می گیرد. این بازیکنان قادر به دانلود آن در طول ماه می باشند. کمپانی سونی، مجموعه دیگری از 6 بازی در پلتفرم های PS4 ،PS3 و Vita در (خرداد ماه 97) به ارمغان می آورد.

خرداد ماه به صورت غیر معمول دو بازی XCOM 2 و Trials Fusion بصورت Cross-Buy قرار نمی گیرد. زیرا پشتیبانی برای هردوی آنها به صورت جداگانه وجود ندارد.

بزرگترین عنوان این ماه، بازی XCOM 2 می باشد.

کمپانی سونی برای تکمیل سرگرمی های خود، موضوعات متفاوتی را با هم ادغام کرده. این موضوعات شامل تم موسیقی خاصی می شود که هرگز از ذهن شما پاک نخواهد شد.

اولین بازی رایگان کنسول ps3 ،Ghost Recon: Future Soldier می باشد. این بازی به صورت سریالی، عملیات واقعی تیراندازی را با تکنولوژی های آینده ترکیب می کند. این کنسول قدیمی، بازی Edition of Zombie Driver را بصورت HD نمایش می دهد. این بازی اکشن، ایزومتریک است که بازیکنان توسط زامبی ها مورد حمله قرار می گیرند.

در نهایت به بازی اکشن Atomic Ninjas می رسیم. این بازی به صورت گروهی در سبک پازل و حل معما پیش می رود.

تاریخ انتشار بازی های رایگان PS Plus

همه بازی های اعلام شده، در تاریخ 15 خرداد 97 برای مشترکین PS Plus به صورت رایگان ارائه می شود. همه علاقه مندان می توانند در طول یک ماه از این بازی ها لذت ببرند.

بازی های رایگان ماه گذشته (اردیبهشت ماه) برای PS Plus شامل: Two Souls و Rayman Legends می باشد. این دو بازی قابلیت خرید چندگانه یا Cross-Buy داشته اند.

بازی های رایگان PS Plus در خرداد

ps4

  • Trials Fusion
  • XCOM 2

PS3

  • Tom Clancy’s Ghost Recon: Future Soldier
  • Zombie Driver HD: Complete Edition

Vita

  • Atomic Ninjas
  • Squares

لطفا نظرات خود را درباره بازی های رایگان PS Plus برای من، گروه crocogame و دوستانتان به صورت دیدگاه در قسمت پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

1 thoughts on “بازی های رایگان PS Plus

  1. امیرعلی says:

    سلام. چطوری میشه دانلود شون کنید،الان که ماه آگوست هست و mafia 3 رایگان هس هرچی میخوام دان کنن نیستند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + 10 =