مشترکین Xbox Live Gold اکنون می توانند اولین بازی های رایگان خود را از سال 2019 دریافت کنند. دو بازی در دی ماه برای کنسول Xbox One موجود می باشند. بازی هایی که هم اکنون در اختیار بازیکنان قرار می گیرد عنوان های جذاب و خوبی از نظر منتقدین می باشد و اگر این بازی ها را تاکنون دریافت نکرده اید می توانید به صورت رایگان در اختیار داشته باشید.

اولین بازی کنسول Xbox One به نام Celeste که داستان یک زن است که قصد رفتن به بالای کوه را دارد. او موانع بسیاری را به عنوان چالش پشت سر می گذارد. منتقدین در مورد این بازی گفته اند که چالش های این بازی واقعا با ارزش است و برای مدت ها در ذهن ها باقی خواهد ماند. در هر صورت باید این خبر خوش را بدهم که بازی Celeste در تمام دی ماه (January) به صورت رایگان در اختیار بازیکنان قرار خواهد گرفت.

اولین بازی رایگان xbox 360 (همچنین قابل پخش در Xbox One از طریق سازگاری) Lara Croft و Guardian of Light می باشد. این بازی اکشن از سال 2010 به صورت co-op و معمایی توانسته تاکنون توجه بسیاری از بازیکنان را به خود جلب نماید. این بازی ها تا 25 دی ماه (January 15) به صورت رایگان در دسترس مشترکین قرار خواهد گرفت. بازی جذاب و مهیج Never Alone نیز تا تاریخ 25 دی ماه رایگان می باشد.

سپس با شروع 26 دی ماه می توانید بازی های مسابقه ای WRC 6 FIA World Rally Championship و بازی Far Cry 2 را برای کنسول xbox 360 به صورت رایگان دانلود نمایید.

بازی های رایگان January 2019

Xbox One

  • (Celeste (Jan. 1-31
  • (WRC 6 FIA World Rally Championship (Jan. 16-Feb. 15
  • (Never Alone (Dec. 16 – Jan. 15

Xbox 360

  • (Lara Croft and the Guardian of Light (Jan. 1-15
  • (Far Cry 2 (Jan. 16-31

لطفا نظرات خود را درباره بازی های Gold دی ماه کنسول Xbox One به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

خرید گیفت کارت ۳ ماهه XBOX GOLD

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 3 =