ما از اینکه اخبار بزرگی را با شما به اشتراک می گذاریم بسیار هیجان زده هستیم. بازی Beat Saber در تاریخ 29 آبان 97 بر روی کنسول ps4 عرضه می شود. کنترلر PS Move خود را آماده کنید، وقت آن رسیده تا برخی از نت ها را شکاف دهید! Beat Sabre ریتم هیجان انگیز را به سمت اتاق نشیمن شما هدایت می کند.

اگر شما از گیم پلی بازی آگاه نباشید هدف خود را بر پایه ضرب و شتم بر روی مکعب هایی که به سمتتان می آید می پندارید. شما برای هر ضرب و شتم نیاز دارید خود را با ریتم موسیقی تطابق دهید. این بازی یک تجربه همه جانبه و متنوع به حساب می آید. زیرا در آن نور و مه برای جذابیت بیشتر به بازی گنجانده شده و البته این عنوان همراه با رقص و موسیقی سرگرم کننده تر خواهد بود.

با اینکه زمان توسعه بازی طولانی بود ولی همگان بر ویژگی های مثبت  بازی Beat Saber واقف هستند از همین رو انتظار را برای آن شیرین می دانند. ما به تمامی کاربران ps vr این نوید را می دهیم که بازی هیجان انگیز PS VR با محتوا و ویژگی های جدید همراه می باشد.

در اینجا مجموعه ای از ویژگی های این بازی را با شما به اشتراک می گذاریم:

·         مبارزات انتخابی برای شما به عنوان چالش به حساب می آید. سبک بازی خود را با تکمیل سطوح در گروهتان به صورت انحصاری برای ps vr ایجاد نمایید.

·         آهنگ های جدید منحصر به فرد – هر فردی مجموعه آهنگ های Beat Saber را دوست دارد. 5 ترانه منحصر به فرد برای رقص که استعداد های پیرامون جهان آنها را طراحی کرده اند.

·         هیجان بازی هر روز حفظ می شود و به شما اجازه می دهد خود را به چالش بکشید.

·         شمشیر Epic– آماده بودن برای این قطعات نورانی بسیار شگفت انگیز است. به روشنایی و مکعب های بر افروخته از نور نگاه کنید و آنها را به سبک خود شکاف دهید.

·         حالت تمرین- در Beat Saber شما می توانید از هر بخش شروع کنید یا حتی کم کردن سرعت بازی را انجام دهید تا بخش های مشکل ساز را تمرین کنید.

·         حالت گروهی با دوستان- بازی Beat Saber چه به صورت انفرادی و چه به صورت گروهی جذاب و سرگرم کننده می باشد.

·         حالت یک شمشیر- برای بازی تنها از یک شمشیر استفاده کنید، ولی مراقب باشید دیگر هیچ زمانی برای خستگی وجود ندارد.

·         جهت نوسان ها به شما بستگی دارد (اینکه چقدر سریع تصمیم بگیرید تا بهترین روش را برگزینید).

·         رتبه های جهانی- صعود کردن شما و رقابت با دیگر بازیکنان در سراسر جهان.

این ویژگی ها تمام محتوای بازی به حساب نمی آیند. سازندگان قصد دارند به صورت مرتب موسیقی جدید را برایتان به ارمغان آورند. اولین بسته 10 آهنگ به همراه دارد و پس از انتشار بازی عرضه می شود. شما می توانید بین ژانرهای مختلف موسیقی را انتخاب کنید و از هنرمندان شناخته شده به همراه استعدادهای نو ظهور لذت ببرید. با Beat Saber شما هرگز یکجا بند نمی شوید.

بازی Beat Saber بدون در نظر گرفتن مهارت های قبلی بازیکن یک تجربه فوق العاده برای ps vr به حساب می آید. شما کنترل PS Move را به دست می گیرید و به سمت موسیقی پرواز می کنید. همانطور که پیشتر گفتم این بازی تاریخ 20 نوامبر (29 آبان) بر روی کنسول ps4 عرضه خواهد شد.

لطفا نظرات خود را درباره بازی Beat Saber به صورت دیدگاه برای من، گروه crocogame و دوستانتان در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

خرید باندل PS VR به همراه (PlayStation VR (Camera+Move+Game

24 thoughts on “بازی Beat Saber بر روی ps vr

  1. جواد هادی says:

    سلام وقت بخیر
    ببخشید من تازه VR خریدم می خواستم بدونم با کدوم بازی ها اون دوتا دسته های خودش فعال میشه اون ریموت هاش. بعد اینکه بازی VR worlds دمو هستش یا بازیه . ممنون میشم پاسخ بدید .
    کدوم بازی ها اون ریموت های خودش فعال میشه

  2. مهدی says:

    سلام دوباره منم .
    ببخشید وقتی عرق میکنیم قسمتی که روی صورت کس که VR روشه خراب نمیشه
    چطوری باید PSVR رو تمیز کنیم

    • علی کشفی says:

      مهدی عزیز
      با دستمال مخصوص ضد خشی که داخل بسته است می توانید به راحتی تمیز کنید.
      بازی بسیار زیبایی هست. از آن لذت ببرید.
      احترام
      کشفی

  3. مهدی says:

    سلام ببخشید این بازی فقط 5 تا اهنگ داره یا باید برای اهنگ بیشتر باید ان را خریداری کنیم
    یا با فلش وصل کردن میتونیم اهنگ دلخواه خودمون رو داشته باشیم .
    ایا مثل VR HTC اهنگ های خودمون رو میتونیم روش بریزیم . با تشکر

  4. شایان دهقان says:

    سلام ببخشید من بازیو تهیه کردم اما هربار فقط یکی از دسته های مخصوص vr تو خود بازی کار میکنه و دوتاش همزمان کار نمیکنه.احیانا راه حلی واسه ی این موضوع دارید.یوزر هاشن هربار عوض کردم اما نشد که بشه…

    • علی کشفی says:

      شایان عزیز

      احتمالا شما حالت تک دسته را انتخاب می کنید. چون بازی بیت سبر دو حالت بازی تک دسته و دو دسته دارد. اگر مشکل از اینجا نبود احتمالا در شناساندن دسته ها بر روی یک اکانت، مشکل دارید.

      احترام و ادب
      کشفی

    • علی کشفی says:

      سام عزیز

      30 دلار آمریکا. اگر بخواهید می تونیم برای خریدش راهنماییتون کنیم. بازی بسیار جذابی هست. برای راهنمایی با شرکت تماس حاصل فرمایید.

      احترام
      کشفی

        • علی کشفی says:

          نوید عزیز

          ابتدا در PS store بازی را ببینید سپس برای خرید، قیمت بازی را به همراه 8 درصد مالیات حساب کنید و به همان مقدار گیفت کارت متناسب با اکانت خود بخرید.

          احترام و ادب
          کشفی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + 17 =