هر آنچه از بازی Black Ops 4 می دانیم و هر آنچه در E3 2018 مشاهده خواهیم کرد.

کمپانی Treyarch در حال برنامه ریزی برای برخی تغییرات جالب در Black Ops 4 است. در حالی که هر بازی FPS در طول سال چرخش خود را بر روی مسائلی قرار می دهد که جامعه را به جهات مختلف هدایت کند. به همین دلیل سازندگان به دنبال گره هایی هستند که قبلا جامعه را متقاعد کرده باشد. بسیاری از رویدادهای مهم بازی در تاریخ 27 اردیبهشت 97 آشکار شده اند. با ما همراه باشید تا از اتفاقات جالب پیش رو مطلع شوید. بازی Black Ops 4 بر روی پلتفرم های pc ،ps4 و xbox1 منتشر خواهد شد.

در ابتدا باید بگویم مدت طولانی مبارزات که در سری های قبلی بازی های Call Of Duty بسیار مرسوم بود. اما این مبارزات طاقت فرسا دیگر در نسخه Black Ops 4 به چشم نمی خورد. وجود ماموریت های انفرادی بین Black Ops 2 و 3 در نسخه Black Ops 4 نیز دیده می شود. همچنین تعدادی از شخصیت های تخصصی نسخه های قبل در این نسخه نیز همراه بازیکنان خواهند بود. این متخصصان در حالت چند نفره ظاهر می شوند و اهداف تاکتیکی بیشتری را نسبت به Black Ops 3 دنبال خواهند کرد.

بازی قبلی کمپانی Treyarch دارای تعدادی لحظات آکروباتیک بود. در نسخه جدید انتخاب تاکتیک مناسب برای حفظ جریان مبارزه بسیار مورد توجه قرار می گیرد. علاوه بر این، Black Ops 4 عناصر قهرمان تیرانداز را با تاکید بیشتر بر شخصیت های تخصصی خود معرفی می کند. بازیکنان باید در انتخاب و چگونگی قرار گیری ترکیب تیم خود، دقت زیادی به عمل آورند.

جالب است بدانید سبک Zombie، در سال جاری دهمین سالروز تولد خود را جشن می گیرد.

کمپانی Treyarch اذعان کرد:

تیراندازی بازی Black Ops 4 عجیب تر از همیشه طراحی شده است.

3 نقشه متمایز در بازی طراحی شده اند:

  • سرزمین گلادیاتورهای باستان از IX
  • فرو رفتن تایتانیک و ناامیدی
  • بازسازی نقشه های گذشته زامبی ها در Blood of the Dead (شامل بازیگران اصلی Zombies mode).

این بخش ها به جذابیت هرچه بیشتر بازی بسیار کمک کرده اند.

شما در بازی Black Ops 4 می توانید ضربه های جالبتری به زامبی ها وارد کنید. این گزینه ها قابل تغییر و تنظیم می باشد. همچنین برای پشتیبانی از ربات ها چالش های زمانبدی شده ای  برای اولین بار به بازی افزوده شده است.

شرکت اکتیویژن قرار است در E3 2018 بازی های Destiny 2 و Black Ops 4 را به نمایش بگذارد. انتظار تمامی بازیکنان از نمایش های پیش رو این است که از بخش های چندنفره اطلاعات بیشتری را دریافت کنند. زیرا حالت چند نفره بازی بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

اگر Treyarch بتواند بازیکنان را در بخش انفرادی به خوبی راضی کند، یکی از بزرگترین نگرانی هایش رفع خواهد شد.

Call of Duty همیشه بر اساس سنت خود، یک مبارزه داستانی را به صورت کامل برای جذب کردن بازیکنان به بازی اضافه می کند. اغلب این مبارزات به صورت چند نفره و گروهی تنظیم شده اند. از آنجایی که مبارزات به صورت تاکتیکی انجام می شود وجود تعداد زیاد افراد در یک گروه به عبور از ماموریت ها کمک خواهد کرد.

ما مطمئنا در نمایشگاه E3 2018 شاهد اتفاقات جذابی در مورد این بازی خواهیم بود. همچنین این نمایشگاه فرصت خوبی برای نمایش توانایی کاراکترها و سرگرم کردن بازیکنان می باشد.

نکته قابل توجه اینکه حالت Blackout بازی Black Ops 4 در beta قابل پخش می باشد. البته بخش Battle Royale این بازی باید به گونه ای ارائه شود که بتواند در مقابل بازی هایی مثل PUBG و Fortnite، خودی نشان دهد.

بازی Black Ops 4 در تاریخ 20 مهر بر روی پلتفرم های pc ،ps4 و xbox1 عرضه خواهد شد.

لطفا نظرات خود را درباره بازی Black Ops 4 برای من، گروه crocogame و دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

خرید بازی Call of Duty Black Ops 3 Gold Edition

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + یک =