هنگامی که فصل سوم Destiny 2 با راه اندازی Warmind آغاز شد، Bungie تعدادی از تغییرات را در سلاح های عجیب و غریب انجام داد و تلاش کرد تا آنها متفاوت تر از همیشه ظاهر شود. در حال حاضر، کمپانی Bungie تمام تمرکز خود را بر روی تغییرات جزئی بازی Destiny 2 قرار داده است. این بازی در سال 2017 بر روی پلتفرم های pc ،ps4 و xbox1 عرضه شد.

شش زره و اقلام عجیب و غریب در (1.2.1) Destiny 2 به روز رسانی می شود:

  • Synthoceps
  • Lion Rampant
  • The Dragon’s Shadow
  • Mechaneer’s Tricksleeves
  • Lunafaction Bracers
  • Sunbracers

Victor Anderson –طراح بازی- گفت:

این تغییرات، نتیجه بازی را بسیار لذت بخش تر خواهد کرد. همچنین افزود، وقتی تصمیم به بروزرسانی بازی گرفتیم از همان ابتدا به فکر تغییرات جالب درون آن بودیم. هدف ما این بود که هویت این وسایل مثل قبل باقی بماند، هرچند میزان تفاوت در این وسایل بروز شده به سبک بازی بازیکنان تاثیر چندانی نگذارد.

این تغییرات منجر به جذاب‌تر شدن انتخاب های درون بازی شده، چه بازیکنان بخواهند به رقبای خود ضربه بزنند و چه بخواهند در قسمت Crucible پیروز شوند.

در بسیاری از موارد، به روز رسانی های ایجاد شده، استفاده از آیتم های این زره را ساده تر کرده. به طور مثال کفش های تایتانی -Lion Rampant- نه تنها قابلیت مانور دادن Guardian بازیکنان را ارتقا می دهد، بلکه در حالی که Lift فعال است می توانند عمل Hipfire را بدون اختلال در آن انجام دهند و این Hipfire بر دقت (Accuracy) بازیکنان تاثیر منفی نخواهد داشت.

کمپانی Bungie گفت: این موضوع بر حمله سریع در هوا تاثیر خواهد گذاشت.

به عنوان مثال: Mechaneer’s Tricksleeves در گذشته باعث ایجاد ضعف در آماده سازی سریع و پر کردن مجدد اسلحه های کمری (Sidearm) می شد. بعد از به روز رسانی این مشکل برطرف خواهد شد.

کمپانی Bungie این موضوع را بیشتر مورد بررسی قرار داد و گفت: برای توسعه سلاح‌ ها، یک اسلحه (Pistol) به آستین دستکش بازیکنان متصل خواهد شد که منجر به نجات آن ها در شرایط اضطراری می شود. این تغییرات به بازیکنان اجازه می دهد که راحت تر به اجرای بازی بپردازند.

لطفا نظرات خود را درباره تغییرات بازی Destiny 2 برای من، گروه crocogame و دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین همین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − هشت =