سری جدید بازی Halo احتمالا به کنسول xbox نخواهد رسید.

کمپانی 343 Industrie اعلام کرد: هیچ برنامه ای برای آوردن بازی Halo: Fireteam Raven به xbox یا هیچ سیستم دیگری نداریم. بازی به دلیل منحصر به فرد بودن، (امکان پخش K4 و صفحه نمایش 130 اینچی) به هیچ وجه در 1 xbox امکان پذیر نبود.

  xbox          بازی Halo: Fireteam Raven


سازندگان بازی Halo: Fireteam Raven با این ایده آن را طراحی کردند که به صورت منحصر به فرد، برای بازی در دستگاهی مشابه arcade انجام شود.

بازی Halo: Fireteam Raven اواخر امسال در مکان های Dave و Busters –ایالت متحده آمریکا- در دسترس خواهد بود. امیدواریم به زودی در مکان های دیگر نیز بتوان از این بازی لذت برد.

البته می توانید مبلغی از پول خود را نابود کنید تا این دستگاه را برای بازی کردن داشته باشید. همچنین قیمت گذاری و جزئیات بیشتر این بازی بعدا در دست کاربران قرار خواهد گرفت.

کمپانی 343 Industrie تاکید کرد:

شرکت 343، داستان Fireteam Raven را تایید کرد ولی از جزئیات آن خبری نداد.

شما در این بازی به عنوان سرپرست ارشد و قهرمان به بازی نمی پردازید بلکه تنها با دشمنان خود مبارزه می کنید.

343 همچنین تایید کرد اینکه ما بازی Halo: Fireteam Raven را وارد آرکید کردیم دلیلش تنها حمایت از کمپانی های Play Mechanix و Raw Thrills بوده است.

در نهایت کمپانی 343 گفت: بازی Halo: Fireteam Raven توسط افسانه های عجیب و غریب طراحی شده و با همکاری Play Mechanix وارد بازار خواهد شد. داستان بازی در دنیای Halo: Combat Evolved جریان دارد و شما را در نقش سربازان ODST قرار می‌ دهد. اگرچه شما مستقیما در نقش (Master Chief) بازی نمی‌ کنید ولی با دشمنان او یعنی Covenant Force مبارزه خواهید کرد.

بازی Halo: Fireteam Raven توسط کمپانی های بزرگ آرکید یعنی Raw Thrills و Play Mechanix ساخته شده و یک تیم مشخص از اعضای استودیو  برای طراحی جزییات، داستان، المان‎ها و گرافیک سری Halo با این کمپانی‌ ها همکاری داشته‌اند.

البته تیم 343 Industrie باید برای نسخه بعدی Halo در سبک FPS بسیار تلاش کند. زیرا بسیاری از طرفداران، انتظار نسخه بعدی این بازی را دارند.

با اینکه بازی Halo 6 تاکنون به صورت رسمی معرفی نشده اما اطلاعاتی نه چندان کامل در اختیار کاربران قرار گرفته است.

برخی از جزئیات این بازی به شرح زیر است:

تیم چند نفره را پشتیبانی می کند.

بازی برای مشترکین Xbox Game Pass رایگان می باشد.

احتمال اینکه شرکت مایکروسافت بازی جدید Halo FPS در 2018 E3 معرفی و اعلام کند، بسیار زیاد می باشد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر از 2018 E3 با سایت crocogame همراه باشید.

لطفا نظرات خود را درباره بازی Halo: Fireteam Raven برای من، گروه کروکوگیم و دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین همین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 4 =