بازی Resident Evil 7 برای switch nintendo در راه است.

کمپانی Capcom به صورت رسمی اعلام کرد. شرکت نینتندو نام نسخه جدید را Cloud نامیده. همچنین برای بازی از طریق Cloud تنها به 45 مگابایت اینترنت نیاز است. ناگفته نماند که بازی Resident Evil 7 در ژانویه 2017 برای ps4 ،pc و xbox1 منتشر و با استقبال خوبی نیز مواجه شده است.

نگاهی به بازی Resident Evil 7

بازی Resident Evil 7 در یک دنیای کاملا ترسناک جریان دارد. این بازی علاوه بر گیم پلی خوب و سرگرم کننده از یک داستان جذاب نیز بهره می برد. همچنین جوایز ارزنده ای از نمایشگاه The Game Award -برای بهترین بازی VR- دریافت کرده است.

شرکت نینتندو خاطر نشان کرد، بازی Resident Evil 7 در بخش Cloud در 15 دقیقه ابتدایی، به صورت رایگان در دسترس عموم قرار می گیرد. پس از آن باید مبلغی را پرداخت کرده و تا بتوانید 180 روز از بازی لذت ببرید.

نسخه Cloud شامل بازی پایه و سری های Banned Footage Volume، End of Zoe و Not a Hero نیز می شود.

شرکت Capcom اذعان کرد:

ما در طول سال گذشته 5.1 میلیون نسخه از بازی Resident Evil 7 را بفروش رساندیم که این موضوع نشان می دهد ما به یک اقتصاد خوب دست یافتیم. البته با اینکه این مقدار فروش قابل توجه بوده ولی بهتر است بدانید بازی Resident Evil 7 نسبت به نسخه Resident Evil و Resident Evil 3 فروش کمتری داشته. همچنین بازی Resident Evil 6 از زمان انتشار نزدیک به 10 میلیون نسخه فروخته است.

تاکنون شرکت Capcom اطلاعی درباره انتشار بازی Resident Evil 7 در nintendo switch برای کشورهای مختلف به جز ژاپن منتشر نکرده ولی امیدواریم در سایر نقاط جهان نیز منتشر شود. برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه باید تا E3 2018 صبور بمانیم.

لطفا نظرات خود را درباره بازی برای من، گروه crocogame و دوستانتان در قسمت پایین به صورت دیدگاه به اشتراک بگذارید.

خرید بازی Resident Evil Biohazard Gold Edition برای PS4

خرید بازی Resident Evil 4

خرید بازی Resident Evil 5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 1 =