کمپانی Ubisoft گیم پلی بازی Skull & Bones را طی کنفرانس مطبوعاتی E3 2018 توسط یک نسخه آزمایشی به نمایش کشید. این نسخه، The Hunting Grounds نام گذاری شده بود. این بازی بر روی پلتفرم های pc ،ps4 و xbox1 قابل اجرا خواهد بود.

بازی Skull & Bones امکان ماجراجویی و شکار را به بازیکنان می دهد. بازیکنان می توانند آزادانه اقیانوس هند را به تصاحب در بیاورند و کشتی های تجاری را غارت نمایند. در این میان باید مسیرهای تجاری و کشتی های دیگر را به خوبی مورد بررسی قرار دهند.

شما در طول سفر خود به اطراف جهان با سایر بازیکنان روبرو می شوید و برای کسب امکانات، تجهیزات آنها را به غارت می برید. این موضوع با حمله و جنگ های متعدد (چه به صورت وحشیانه و چه به صورت منطقی) اتفاق می افتد.

شما برای کشتی خود باید امکانات و تجهیزات مختلفی را فراهم آورید. همچنین می توانید با تزئیناتی آنها را زیباتر سازید. مجموعه ای از توپ ها و توپخانه ها در کشتی شما قرار دارد. همچنین با تظاهر به کشتی تجاری، می توانید حملات وحشیانه ای به بازیکنان دیگر وارد نمایید.

علاوه بر بازی اولیه، مود دیگری به نام Disputed Waters وجود دارد. این مود تیم شما را در مقابل خدمه کشتی های دیگر قرار می دهد و شما برای تصاحب گنجینه های گرانبها باید با آنها به مبارزه بپردازید. البته حالت دیگری به نام Deadly Encounters نیز وجود دارد که در آینده به جزئیات آن دست خواهیم یافت.

تاریخ انتشار بازی Skull & Bones

بازی Skull & Bones سال 2019 بر روی پلتفرم های pc ،ps4 و xbox1 قابل اجرا خواهد بود. البته کمپانی Ubisoft پیش از انتشار رسمی، یک بتا از این بازی را منتشر خواهد کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص پیش نمایش بازی Skull & Bones با سایت crocogame همراه باشید.

لطفا نظرات خود را درباره این بازی برای من، گروه کروکوگیم و دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین همین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × سه =